امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

عزم ملی با سرعت بخشی به عملیات اجرایی ترمینال جدید فرودگاه کیش

سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش با حمایت های ملی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه گزارش ویژه ای به ریاست جمهوری برای بهره مندی این منطقه از حمایت ملی جهت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ترمینال فرودگاه کیش خبر داد.
به گزارش دولتخانه کیش به نقل از خبرنگار اقتصادی ملی از کیش، در بازدیدهای دوره ای چهارشنبه های هر هفته از پروژه های عمرانی؛ غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه ترمینال در حال ساخت و باند جنوبی فرودگاه؛ به تاکید ریاست جمهوری بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه ترمینال فرودگاه کیش اشاره داشت و گفت: با بهره مندی از حمایت ملی و استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود، این پروژه با کیفیت بالا و بر اساس زمان بندی مشخص شده تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و سالانه ظرفیت پذیرش ۶ میلیون نفر گردشگر از اقصی نقاط کشور و دنیا خواهد بود.

غلامحسین مظفری با بیان این که “زمان” در پیشرفت پروژه ترمینال فرودگاه کیش برای سازمان منطقه آزاد کیش از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با تلاش مضاعف و به کار گیری تیم های کاری می توان اقدامات موثری در سرعت بخشیدن به پشیرفت و توسعه این پروژه انجام داد.

مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر لزوم اهمیت زمان بندی پروژه ترمینال فرودگاه کیش اشاره داشت و خاطر نشان کرد: با جدیت تمام و تلاش مضاعف برای اتمام این پروژه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. در این زمینه مقدمات اجرایی فراهم شده است و تعهدی که در قبال دولت و مردم داریم این پروژه تا آخر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

خانزادی گفت: با به کار گیری راه کارهای موثر از جمله پرداخت به موقع صورت وضعیت ها و اجرای دقیق زمان بندی پروژه ها شاهد تحولات عمرانی و زیر بنایی در این منطقه خواهیم بود.

وی در خصوص برگزاری مناقصه محدود و ایجاد رقابت میان تولید کنندگان مطرح کشور؛ به منظور تامین ورق مورد نیاز پروژه ترمینال فرودگاه کیش اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت زمان در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها، تلاش می کنیم اقدامات خوبی در این حوزه محقق شود.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در حوزه تاسیسات این پروژه اقدامات خوبی در خصوص تامین کابل های مورد نیاز و تکمیل نیروی انسانی انجام شده است افزود: سقف کاذب توسط دو گروه کاری آغاز شده و با انتخاب پیمانکار؛ چیلرها و هواسازها ظرف دو هفته آینده نصب خواهد شد و در حال حاضر با ۴۰نفر نیروی انسانی فعال در حوزه تاسیسات، فن کویل ها در حال نصب است.

مصطفی خانزادی با بیان این که شیشه های این پروژه توسط ۲۴ نیروی فعال در حال نصب است اظهار داشت: ۴۰تن ورق زیر سقف آماده شده و حجم عظیمی از این کار به میزان ۶هزار متر؛ منتظر ساندویج پنل ها هستیم که طی مذاکره ای مبلغ آن پرداخت شده و در مرحله تولید است که تا هفته آینده ۶ هزار متر ساندویج پنل ها آماده و به کارگاه این پروژه ارسال خواهد شد.

علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در خصوص توسعه عرض باند جنوبی این فرودگاه گفت: با راه اندازی کارخانه جدید، آسفالت تولیدی از ۵۰۰ تن در روز به ۱ هزار تن افزایش خواهد یافت که موجب سرعت بخشیدن کار در سطح استاندارد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: روشنایی باند جنوبی فرودگاه کیش نیز هم زمان با عملیات اجرایی آسفالت در حال انجام است و تا ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه