امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش ایر، افتخار و اعتبار جزیره کیش است

امام جمعه کیش با حضور در دفتر شرکت هواپیمایی کیش ضمن تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل این شرکت گفت کیش ایر افتخار و اعتبار جزیره کیش است.
به گزارش دولتخانه کیش ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده با تقدیر از زحمات پرسنل هواپیمایی کیش اظهار کرد: جا دارد تا از تلاش بسیار خوب شما و همکارانتان که در ایام سخت شیوع بیماری کرونا بسیار زحمت کشیدید تقدیر و قدردانی ‌کنم به ویژه از شما که واقعاً مایه افتخار جامعه هواپیمایی کشور، هواپیمایی کیش ایر و بانوان هستید و مدیری پرتوان و پرتلاش که بسیاری باورشان نمی‌شود که یک خانم بتواند ادر این جایگاه اینچنین موفق عمل کند.
وی افزود: مدیریت در بحران‌ها به مراتب سخت‌تر از مدیریت در زمان‌های عادی بوده و یک مدیر باید از لحاظ قدرت روحی در سطح بالایی باشد تا بتواند بحران را به خوبی مدیریت کند و شما در این امر موفق عمل کردید تا جایی که هیچ ایرادی بر فعالیت شما گرفته نشد.

امام جمعه کیش ابراز داشت: من فکر می‌کنم تمام مردم ایران ایرلاین کیش را دوست دارند و کیش ایر برند خوبی برای جزیره کیش محسوب می‌شود و جایگاه خوبی داشته و اعتماد بیشتری به این ایرلاین از سوی مردم وجود دارد.
وی تاکید کرد: فعالیت شما در زمان بحران کرونا نشان از مدیریت خوب شما داشته و تقاضایی که بنده از شما دارم این است که این برند را روز به روز معروف تر کنید تا روزی به جایی برسد که به عنوان یک برند جهانی شناخته شود.
امام جمعه کیش در خصوص ورود کیش ایر در بورس افزود: اگر قرار است تا این شرکت وارد بورس شود باید جایگاه این برند حفظ شود و باید با قیمت بالایی وارد بورس شود. کیش ایر افتخاری برای جزیره کیش محسوب می‌شود.

کرونا، کمبود قطعات و کاهش مسافر مشکلات عمده ایرلاین ها در ماه های گذشته

دکتر فرزانه شرفبافی، مدیرعامل کیش ایر نیز در این نشست با بیان این موضوع که علاوه بر مشکل بیماری کرونا سه مشکل دیگر نیز داشتیم افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم تامین قطعات هواپیما بود که فارغ از التهاب موضوع دلار، بسته بودن مرزها خود مشکل بزرگی در کار ما ایجاد نموده بود و جابجایی بار و انتقال قطعات امکانپذیر نبود و در حدود ۶ ماه قطعاتی که لازم بود را از هواپیماهای دیگر جدا کرده و مورد استفاده قرار می‌دادیم.
وی افزود: به دلیل عدم استقبال مردم از پروازها به دلیل شیوع بیماری کرونا درصد کمی ریزش مسافر داشتیم و ریزش اصلی مسافر به دلیل نرخ بلیط هواپیما بود. نرخ بلیط پروازها ۵۰ درصد نرخ سال گذشته بوده است.
شرفبافی در ادامه گفت: نگرانی داخلی مجموعه هواپیمایی کیش از ابتلای کارکنان به این بیماری نیز مزید بر علت شده بود.
شرفبافی در ادامه بیان کرد: از آنجا که خانواده شاغل ۱۰۰۰ نفری در کیش ایر داریم و اگر به طور متوسط هر کدام را ۴ نفر در نظر بگیریم ۴۰۰۰ نفر درگیر پروازهایی بودند که آیا صورت بگیرد یا نه؟
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با بیان این موضوع که تاکنون مشکل جدی برای کارکنان کیش ایر به وجود نیامده است ابراز کرد: نحوه مدیریت بسیار سخت بود اما آن را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که کیشوندان و مسئولان سازمان منطقه ازاد از عملکرد ما در این زمینه راضی باشند.
می خواهیم با بهترین شرایط وارد بورس شویم
وی در خصوص ورود شرکت هواپیمایی کیش به بورس تصریح کرد: سازمان خصوصی سازی کشور ما را در بحرانی قرار داده است که باید در سال ۱۳۹۹ وارد بورس شویم و تلاش ما بر این است که استمهال برای سال ۱۴۰۰ را بگیریم تا شرایط بهتری را برای هواپیمایی کیش ایجاد کنیم.
این مقام مسئول در شرکت هواپیمایی کیش افزود: می خواهیم در عرضه اولیه قیمت سهام کیش ایر از ارزش پایینی برخوردار نباشد که هم به نفع دولت، هم کشور و هم کیش ایر است و امیدواریم که اقدامات مثمر ثمری را برای شرکت هواپیمایی کیش انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت کیش ایر با تقدیر از پرسنل این شرکت به واسطه تلاش های صورت گرفته در زمان کنترل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: در این بازه زمانی همکاری شرکت هواپیمایی کیش و دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت جزیره، شورای سلامت و ستاد مقابله با کرونا موجب شد تا به رغم شرایط سخت از ۱۹ اسفند تا ۶ خرداد کیش شاهد وضعیت مناسب و پاک از نظر شیوع بیماری باشد که در این میان لازم است از تلاش های دکتر پورعلی، دکتر خانزادی، دکتر رضانیا و دیگر عزیزانی که در این مقابله به خوبی نقش آفرینی کردند تا کیش به صورت الگویی در کشور شناخته و مطرح شود تقدیر کرد.
وی افزود: در این زمان مقابله‌هایی شدیدی از سوی وزارت راه و شهر سازی، ستاد مقابله با کرونا و بازرسی کل کشور صورت گرفت که چرا فقط باید کیش ایر به کیش پرواز داشته باشد و سایر ایرلاین‌ها این اجازه را ندارند. و ما نیز با بیان اقدامات انجام شده دلایل خود را ارائه می‌دادیم که بعد از شناخته شدن کیش به عنوان الگوی برتر قبول نمودند.
شرفبافی تصریح کرد: ریاست محترم جمهوری طبق دستوری اعلام کردند که اگر اقدام به واگذاری شرکت کیش ایر کردید باید به کیشوندان و ذینفعان توسعه جزیره زیبای کیش باشد و طبق این دستور کسی که تمایل به خرید این شرکت دارد نباید ساکن پایتخت باشد و چیزی از مشکلات و مسائل کیش ایر نداند.
کیش ایر شاهراه ورودی جزیره کیش
وی ادادمه داد: به گفته دکتر بانک جزیره کیش یک شاهراه ورودی دارد که کیش ایر است و نمی‌توان این شاه‌راه را فروخت.
مدیرعامل کیش ایر در خصوص واگذاری کیش ایر تاکید کرد: اصولاً ۵ تا ۱۰ درصد برای کشف قیمت ارز اولیه می‌شود و اصرار سازمان خصوصی سازی این است که قبل از ۱۴۰۰ این اتفاق صورت پذیرد و ما اعتقاد داریم که اکنون وقت مناسبی برای این کار نبوده چه بحث خود بورس که قابل مشاهده است و چه وضعیت شرکتهایی که در حال حاضر در بورس حضور دارند. ما خواستار این هستیم که یک مهلتی در وضعیت کرونا داده شود و در ۱۴۰۰ با برنامه بهتر و اولویت توسعه جزیره و حفظ منافع ذینفعان توسعه جزیره کیش و کیشوندان صورت پذیرد.

وی گفت: سازمان خصوصی سازی بر این عقیده است که چون سهام شرکت متعلق به هیات واگذاری است ما باید در این خصوص تصمیم‌گیری نماییم و ما بر این عقیده ایم که باید تصمیم گیری در راستای توسعه کیش باشد چرا که کیش ویترین کشور است و در موضوع کرونا نیز این امر مشهود بود.
شرفبافی خاطر نشان کرد:
کیش ایر در ایام کرونا نمره قابل قبولی از مردم گرفت
شرفی افزود: با توجه ایراداتی که گاه نسبت به فرودگاه یا سایر ایرلاین‌ها از سوی مسافران صورت گرفته است، اما تا به امروز با توجه به خدماتی که از سوی کیش ایر برای مسافران در نظر گرفته شده بیشترین رضایت خود را از این شرکت ابراز کرده‌اند.
لازم به ذکر است در این جلسه امام جمعه کیش، فرزانه شرفبافی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره کیش ایر، حجت الله نجاری عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اداری، بهنام سلطانیان مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات، عبدالنبی شرفی عضو شورای شهر و جمعی از کارکنان کیش ایر نیز حضور داشتند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه