امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

برنامه های جدی سازمان منطقه آزاد کیش برای میزبانی از رویدادهای ورزشی بین المللی

بین الملل , سازمان منطقه آزاد کیش , ورزشی تاریخ انتشار: 99/02/03 بدون نظر   2328 بازدید

اندازه فونت    

غلامحسین مظفری در جلسه هیات امنای موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش عنوان کرد:
میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی، از برنامه های جدی سازمان منطقه آزاد کیش است
نخستین جلسه هیات امنای موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به منظورتبیین سیاست ها و تشریح ساختار جدید این موسسه برگزار شد .
به گزارش دولتخانه کیش، غلامحسین مظفری در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش گفت : یکی از مهم ترین اولویت های مجموعه سازمان ارتقا سطح کیفی و کمی حوزه جزیره است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: دیدگاه ما این است که ورزش بعنوان ظرفیتی فراگیر در ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران و همچنین کمک به رونق وپیشرفت ورزش کشور اهمیت بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه جزیره کیش با دارا بودن شرایط مطلوب و پتانسیل های بسیار بالا در رشته های مختلف ورزشی می تواند با برنامه ریزی جامع و همه جانبه یکی از قطب های مهم در رونق حوزه ورزش کشور باشد.

دکتر مظفری در ادامه عنوان کرد: توقعی که ما از مسئولان حوزه ورزش جزیره داریم به گونه ای است که در ارائه خدمات به کیشوندان و ورزشکاران و همچنین در گردشگری ورزشی فعالیت پویایی داشته باشد .

وی تاکید کرد: برنامه ریزی ها ی ورزش باید به گونه ای باشد که هم در ابعاد ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی فعالیت های شاخص و برجسته ای انجام شود تا بستر و زیرساخت های مناسب برای استعداد یابی ورزشی در کیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ایجاد شرایط رشد و پرورش برای ورزشکارانی که توانایی حضور در میادین کشوری و جهانی دارند بسیار حائز اهمیت است گفت: حضور چهره های نام آوری بسیاری از رشته های ورزشی در بین ساکنان کیش نشان از قابلیت های فراوان در جزیره است و ما نیز با فراهم کردن زیرساخت های قابل قبول باید بستر ارتقاء کیفیت آموزش را برای این عزیزان فراهم کنیم.

غلامحسین مظفری ورزش را یکی از پدیده های پر نشاط اجتماعی برشمرد و افزود: جامعه ای پر نشاط و شاداب مستلزم ترویج ورزش و توسعه امکانات و ظرفیت های موجود است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با تاکید بر برنامه ریزی های جدی به منظور ایجاد فضای مناسب میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی جهان، این امر را یکی از ماموریت های مهم ورزشی کیش برشمرد.

وی افزود: برپایی رویداد های ملی و بین المللی در طول سال در جزیره کیش باید با کمک فدراسیون های ورزشی ، مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد و پس از آن، مقدمات برگزاری آنها در کیش فراهم شود .

در ادامه این نشست ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورزش در سطح جهانی بعنوان یک صنعت درآمدزا مطرح است و از دیدگاه اقتصادی نباید از این حوزه غافل شد.

آخوندی با اشاره به به فراهم ساختن شرایط و بستر لازم برای مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در ورزش افزود: فعالیت بخش خصوصی می تواند به پویایی و شکوفایی و همچنین ارتقاء کیفیت ورزش جزیره کیش کمک کند .

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، توجه به برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی در جزیره را موجب رونق این منطقه آزاد دانست و عنوان کرد: برنامه ریزی کارشناسی شده می تواند به بهره وری ورزش و رشد و رونق این حوزه کمک شایانی کند.

محمد رضا مداح مدیر کل حوزه ریاست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست بر همگرایی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: برای ارتقا ء ورزش کیش و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به ورزش به جهت اهمیت اجتماعی و فراگیر بودن آن همواره مورد تاکید مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش بوده و می تواند در رشد و رونق و توسعه کیش نقش بسزایی داشته باشد.

سعید نظری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و عضو هیات امناء موسسه ورزش نیز در این جلسه استراتژی را کلید موفقیت ورزش جزیره عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن موسسه ورزش در مجموعه هولدینگ شرکت سرمایه گذاری و ورود به بورس می تواند آغاز گر تحول اساسی در ورزش کیش باشد .

وی افزود : در این مسیر باید شرایط لازم را برای مشارکت فعال بخش خصوصی و تقویت بعد اقتصادی ورزش را فراهم کنیم تا این حوزه یکی از بازوان اصلی کیش در رشد و توسعه باشد.

امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد موسسه ورزش، بر لزوم ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات ورزشی و آموزشی و واگذاری امور به بخش خصوصی اشاره کرد کرد و گفت : یکی از اصلی ترین اموری که باید در دستورکار قرار گیرد، تغییر نگرش در چگونگی اداره هیات های ورزشی است تا از حالت هزینه ساز خارج شوند و با تغییر ساختار به درآمد زایی دست پیداکنند.

امیری خراسانی همچنین با برون سپاری امور اجرایی و نظارت برای کاهش هزینه ها و تجاری سازی در ورزش را حائز اهمیت خواند و گفت : این موضوع به اشراف بر سیاست گذاری کلان موسسه ورزش کمک می کند.

همچنین ابراهیم ارزانی عضو هیات امناء موسسه ورزش و تفریحات کیش با تقدیر از حمایت های دکتر مظفری از حوزه ورزش در کیش بویژه در حفظ استقلال و هویت موسسه ورزش ، فاصله وضعیت فعلی ورزش جزیره، با جایگاه واقعی تعریف شده برای کیش را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت : انتظار می رود ورزش کیش در حوزه بین المللی، یاری گر ورزش کشور در برگزاری و میزبانی از رویدادهای بزرگ جهانی باشد.

گفتنی است نخستین نشست هیات امنای موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش ، سید محمد رضا مداح مدیر کل حوزه مدیر عامل ، ثاقب فرد مدیر امور مجامع منطقه آزاد کیش و اعضا هیات امنا موسسه ورزش در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه