امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تشکیل خانه مطبوعات کیش با جدیت دنبال بکنید

فرهنگی , هنری تاریخ انتشار: 97/10/09 بدون نظر   4626 بازدید

اندازه فونت    
تشکیل خانه مطبوعات کیش با جدیت دنبال بکنید

خبرنگاران بازوان پرتوان و مؤثر جامعه در جهت پیشبرد اهداف کلان مدیریتی هستند .دراولین نشست صمیمانه أصحاب رسانه با مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش مطرح شد. 

به گزارش خبرنگارمهر، در این نشست در ابتدا اصحاب رسانه کیش با بیان خواسته ها و مسائل و مشکلات جزیره، خواستار تعامل جدی تر سازمان با رسانه ها و مردم شدن
غلامحسین مظفری در این نشست با تاکید بر اینکه شفاف سازی مهمترین محتوای جاری و ساری در انجام امور اجرایی جزیره خواهد بود گفت: تمام فضای همکاری در کیش باید مانند اتاق شیشه ای باشد که با تکیه بر تکنولوژی های نوین، می توان همه مشکلات موجود در جزیره را شناسایی و حل کرد.  
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر جایگاه ویژه رسانه ها در جزیره کیش تعداد آنها را به ظاهر کم اما عملکرد آنان را کیفی و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: تشکیل خانه مطبوعات کیش باید با جدیدت ادامه یافته و به سرانجام برسد.
مظفری افزود: پیگیری خواسته های صنفی اهالی رسانه کیش، راه اندازی جشنواره مطبوعات مناطق آزاد، همراهی واقعی مدیران سازمان با رسانه های جزیره و توقعات و تعاملات دو طرفه از مهمترین موضوعاتی است که در حوزه رسانه های کیش وجود دارد و با جدیت پیگیری خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تجاری و برند سازی فرهنگ بومیان جزیره و دستاوردهای صنایع دستی و غذایی آنان  موضوعی است که می تواند هم در زمینه اشتغالزایی کمک بزرگی باشد و هم فرهنگ بومیان کیش را بیش از پیش معرفی خواهد کرد.
تبلیغات بین المللی و معرفی کیش یکی دیگر از الزاماتی بود که مظفری به آن اشاره کرد و گفت: کارگروهی تخصصی برای این موضوع تشکیل خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، وجود پروژه های نیمه تمام به ویژه در حوزه زیرساختی در جزیره را موضوعی دانست که باید با بررسی و برنامه زمان بندی برای تکمیل آنان اولویت بندی کرد .
غلامحسین مظفری افزود:مهم نیست این طرح ها در چه زمانی شروع شده، مهم این است که باید سرمایه گذاری های انجام شده به سرانجام برسد.
وی برنامه ریزی منسجم در حوزه گردشگری و توجه و احیای عملیاتی تقویم گردشگری کیش را هم موضوعی عنوان کرد که می تواند با تقویت گردشگری تخصصی در حوزه های گوناگون همچون ورزش، سلامت و علم و همچنین جذب گردشگران در زمان هایی که گردشگر کمتری به جزیره سفر می کند را مهم و ضروری ارزیابی کرد.
مظفری تشکیل شورای راهبردی به عنوان اتاق فکری مهم و حساس را هم از برنامه های جدی خود دانست و تا پایان سال هم برنامه سه ساله جزیره تدوین خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به سوالی در خصوص جابه جایی های احتمالی در مدیران کیش هم گفت: اعتقادی به جایه جایی های گسترده ندارم و از طرفی هم هیچگاه رفاقت و سیاسی نگری در جابه جایی ها را قبول نداشته ام اما برای همراهی و پیشبرد اهداف سازمان گاهی مجبور به تغییراتی هستیم.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه