امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

عملکرد هواپیمایی کیش ایر در بحران کرونا قابل تقدیر است

سازمان منطقه آزاد کیش , فرودگاه و بندرگاه , گردشگری , هواپیمایی کیش ایر تاریخ انتشار: 99/02/09 بدون نظر   3460 بازدید

اندازه فونت    

عملکرد هواپیمایی کیش ایر در بحران کرونا قابل تقدیر است

نشست صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران هواپیمایی کیش با مدیرعامل و ریاست هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

دکتر فرزانه شرفبافی نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی کیش به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و برخی از مدیران مستقل شرکت با دکتر مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هواپیمایی کیش در این جلسه ابتدا خانم شرفبافی ضمن تبریک مجدد ایام و حلول ماه مبارک رمضان به معرفی معاونین و حاضرین در جلسه پرداخت و سپس توضیحاتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه هواپیمایی کیش در ایام کرونا و چگونگی خدمات رسانی به کیشوندان توضیحاتی ارائه نمودند.

سپس آقایان مهندس اصغر بانک، دکتر محمدرضا حبیبی و احمد مرادی اعضای محترم هیات مدیره هواپیمایی کیش از بحران وارد شده به صنعت هوانوردی ابراز نگرانی نموده و از دغدغه های خود گفتند و اقدامات خوب صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد کیش در کنترل و مهار بیماری کرونا در جزیره کیش تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه جلسه نیز آقای مجید ملانوروزی رئیس هیات مدیره هواپیمایی کیش با تقدیر از مدیرعامل و همکاران هواپیمایی کیش در ایام بیماری کرونا و ایام نوروز زحمات مجموعه کیش ایر را ستود.

دکتر مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش جزیره کیش را الگویی موفق در مبارزه با بیماری کرونا دانست و جزیره کیش را الگویی برای کشور معرفی کرد و با بیان اینکه جزیره کیش هنوز کامل از بیماری کرونا پاکسازی نشده است، ابراز امیدواری کرد که سریعتر شاهد بازگشت جزیره زیبای کیش به شرایط اولیه باشیم.

دکتر مظفری در ادامه به اقدامات مثبت صورت گرفته توسط هواپیمایی کیش در مبارزه با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به نظر من هواپیمایی کیش در سطح پروتکل های بین المللی در مبارزه با بیماری کرونا برخورد کرد و همزمان با نخستین روزهای شیوع این بیماری شاهد اقدامات خوبی بودیم. هواپیمایی کیش با رعایت کامل نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در حال خدمت رسانی به کیشوندان گرامی است تا عزیزان با آسایش، راحتی و اطمینان خاطر بیشتر به جزیره کیش باز گردند.

وی خاطر نشان کرد : هزینه صحیح و اصولی در خصوص مبارزه و کنترل هر چه بهتر و سریعتر بیماری کرونا در سطح صنعت هوانوردی سرمایه گذاری محسوب می شود.

مظفری افزود: مراقبت، حفظ ایمنی و توجه به توصیه های بهداشتی سرمایه مهمی برای شرکت های هوایی است و امیدوارم از ایام کرونا به عنوان یک فرصت برای صنعت هوانوردی کشور به ویژه کیش ایر استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : امسال با توجه به مشکلات تحریم ها و مسائل مالی که به دلیل بیماری کرونا بوجود آمده است، به لحاظ بودجه سال سختی خواهد بود و ما در برنامه های خود به دنبال روش های تامین منابع مالی و کنترل هزینه و مدیریت بودجه هستیم و حتی در این امید هستیم که خودکفا و کمک دولت بشود. برای کیش ایر ورود به بورس، توسعه ناوگان و تقویت نقاط ضعف و بررسی بازارهای جدید می‌تواند در دستور کار باشد.

دکتر شرفبافی ضمن تشکر و قدرانی از اقدامات مثبت سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: خوشبختانه در هواپیمایی کیش همزمان با پروازهای منتهی به کیش، در خصوص ارتقای توانمندی در شرکت اقدامات موثری صورت پذیرفته است منجمله توجه به بار هوایی، بطور مثال از ابتدای بحران کرونا حدود یکصد تن بار و تجهیزات پزشکی و درمانی به جزیره کیش منتقل شده است و همچنین انتقال کادر پزشکی، کیشوندان و مدیران مستقر در کیش از پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس و مشهد، ضدعفونی و استریل ناوگان پس از هر پرواز، رعایت پروتکل های بهداشتی در پروازها از جمله اقدامات هواپیمایی کیش در ایام کرونایی است.

مدیر عامل کیش ایر افزود : ما در این ایام توانستیم همیاری و تعصب خودمان در خدمات رسانی شایسته به کیشوندان گرامی در تمامی شرایط را ثابت کنیم و با افتخار کیش ایر، مثل همیشه در کنار کیشوندان و سازمان منطقه آزاد کیش است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه