امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

قرنطینه خانگی اجباری کیشوندان بعد از بازگشت به جزیره کیش

اجتماعی , اطلاعیه , پزشکی , ستاد کرونا , سلامت , گردشگری تاریخ انتشار: 99/01/21 بدون نظر   3396 بازدید

اندازه فونت    

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره قرنطینه خانگی کیشوندان پس از بازگشت به جزیره، گفت: پیش بینی می‌شود بتوانیم دسترسی بازگشت روزانه ۵۰ نفر به جزیره کیش را صادر کنیم.

به گزارش دولتخانه کیش؛ ماهان مدون در گفتگوی خبری با سیمای مرکز کیش با اشاره به اعلام شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ برای دریافت اطلاعات کیشوندان متقاضی بازگشت به جزیره گفت: پایش اولیه اطلاعات کیشوندان انجام شده و الگوریتم خاصی برای این افراد با توجه به اولویت بندی ها طراحی شده است.وی گفت: دسترسی به ثبت اطلاعات تکمیلی برای متقاضیانی که مبدا سفر خود را تهران انتخاب کرده اند فراهم شده تا بتوانیم مقدمات بازگشت آنها را انجام دهیم.
مدون گفت: کیشوندانی که از سایر شهرستانها درخواست برگشت به جزیره کیش را در سامانه ثبت کرده اند باید منتظر اعلام نظر شورای سلامت برای برقراری پرواز از شهرستانها به جزیره کیش باشند.
وی با اشاره به اینکه هنوز تاریخ بازگشت کیشوندان به جزیره کیش مشخص نیست، گفت: در حال حاضر اولویت های اول تا سوم شامل کادر نظامی و انتظامی ، کادر درمانی و ماموران دولتی به شکل محدود در حال انجام است.
مدون با اشاره به فرایند تست گیری به شکل کنونی، گفت: با توجه به ضریب خطای تست کرونا و احتمال آلودگی بعد از انجام این تست، درحال حاضر دست اندرکاران اجرای مصوبات شورای سلامت و مدیران ارشد منطقه آزاد و ادارات دولتی براساس پروتکلها به شکل مرتب تست های مختلف را انجام می دهند که بتوانند فعالیتهای محوله را انجام دهند.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش تعیین تعداد افراد برای بازگشت را براساس امکانات درمانی و پزشکی جزیره برشمرد و گفت: براساس تبادل نظرها در نشست ها پیش بینی می شود بتوانیم اجازه بازگشت روزانه تا ۵۰ نفر را جزیره صادر کنیم.
مدون بازگشت به جزیره را طبق یک روال عادلانه برشمرد و گفت: لیست افراد نام نویسی شده براساس اولویت ها به شرکت هواپیمایی کیش و افراد اعلام می شود فرایند تهیه بلیط و بازگشت انجام شود.
وی انجام آزمایش ویروس کرونا در کشور به عنوان شرط بازگشت کیشوندان به جزیره کیش را رد کرد و گفت: شورای سلامت کیش در تلاش است تا بتواند امکانات تست در مبادی ورودی جزیره کیش فعال شود و در صورتی که این امکان فراهم شود به عنوان اولین ها خواهیم بود.
مدون گفت: اگر فرایند تست گیری کرونا در جزیره کیش فراهم شود بعد از قرنطینه نیز می توان از افراد تست گرفته شود و زودتر از بحران خارج بشویم که هنوز این امر قطعی نشده است.
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش قرنطینه کیشوندان را منزل شخصی آنان برشمرد و گفت: این قرنطینه شرایطی اندکی سختگیرانه از اجرای طرح فاصله اجتماعی است.
مدون گفت: صرفا افرادی که منزل مسکونی آنها شرایط قرنطینه را نداشته باشد و یا تعداد افراد آنها بیشتر از افراد مدنظر در قرنطینه باشد مجبور هستند که قرنطینه سازمانی یا شرکتی را با انتخاب خودشان انتخاب کنند.
وی گفت: نقاهتگاه در هتل ارم برای بیماران ترخیص شده و بهبود یافته ویروس کرونا از بیمارستان کیش است که درحال حاضر درحال خدمت رسانی است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه