امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:صیانت و حفاظت از بیت المال وظیفه همه مسئولین است

اجتماعی , سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار: 97/12/09 بدون نظر   716 بازدید

اندازه فونت    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:صیانت و حفاظت از بیت المال وظیفه همه مسئولین است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین جلسه شورای اداری گفت: صیانت از بیت المال وظیفه همه مسئولان است.

دفاع از بیت المال وظیفه همه مسئولان

به گزارش خبرنگار دولت خانه کیش، غلامحسین مظفری در آخرین جلسه شورای اداری در سال ۹۷ با حضور مدیران و معاونان ادارات و سازمان های مختلف گفت: همه مسئولان موظف به رعایت حقوق مردم هستند و صیانت از بیت المال یکی از اصلی ترین وظایف مدیران در تمامی سطوح است. 
وی افزود: موقعیت گردشگری کیش منحصر به فرد است و تدوین برنامه های راهبردی می تواند موقعیت گردشگری کیش را علاوه بر ایران در جهان ممتاز کند. 
مظفری در خصوص نرخ بلیت هواپیما برای سفر به کیش گفت: این نرخ تابع بازار عرضه و تقاضا است و شرکت های هواپیمایی که برخی مواقع سال با کمبود مسافر رو برو هستند در این ایام به علت تقاضای بیشتر بلیت را با نرخ بالاتری عرضه می کنند و شرکت هواپیمایی کیش هم از این قاعده جدا نیست.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به این نکته هم اشاره کرد، تنها مناطقی که پرواز چارتری در آنها هنوز برقرار است قشم و کیش هستند و سازمان هواپیمایی به علت استقبال مسافران از این مناطق هنوز قانون فروش چارتری در این مناطق را لغو نکرده است.
مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش هم در این جلسه به سفر اخیر مدیران و مسئولان سازمان به بنادر چارک و آفتاب اشاره کرد و گفت: امکانات مورد نیاز مسافران در این بنادر فراهم است .
وی گفت: پارسال بیش از ۱۷ هزار خودرو وارد کیش شد که مشکلات ترافیکی را به دنبال داشت ، امسال برای کنترل ترافیک ، آرامش و امنیت بیشتر مسافران و ساکنان قرار شد خودروها با شرایط ویژه وارد کیش شوند.
ملانوروزی گفت: کمپ های چادری هم برای مسافران در نظر گرفته شده است و نمایشگاه بین المللی و مدارس هم در شرایط نامساعد جوی مسافران را پذیرش می کند.
شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت نیز در این جلسه از مسئولان خواست شرایط ورود و اقامت در کیش را برای مسافران تشریح کنند تا افرادی که با تبلیغات سوء قصد تخریب گردشگری را دارند نتوانند به اهدافشان برسند. 
آخرین جلسه شورای اداری کیش دو مهمان ویژه از دادستانی کل کشور هم داشت.   
سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در این جلسه گفت: ۸۰ درصد مشکلات کشور داخلی است و مدیران با اشراف کامل به امور و تعهد و تخصص باید درصدد رفع مشکلات باشند
وی افزود: پرداخت یارانه به افراد مجهول، فعالیت با کارت های بازرگانی بی هویت و تراکنش مالی افراد فوت شده مواردی است که باید با جدیت رسیدگی شود.
عمرانی معاون دادستان دیوان محاسبات کشور نیز در جلسه شورای اداری کیش با تشریح و آموزش قوانین برای مدیران چند نکته را متذکر شد که مهمترین آنها، آگاهی نداشتن مدیران از قوانین ، انتصاب افراد در پست های مدیریتی که درآن تخصصی ندارند و بی توجهی به اموال عمومی مهمترین آنها بود.
وی افزود: رتبه ایران در فساد اداری  از بین ۱۶۷ کشور دنیا ، ۱۳۱ است و این آمار بسیار متاثر کننده است.
عمرانی آمار تخلفات مدیران در سال ۹۷ را ۱۰۲۰ پرونده عنوان کرد و گفت: از سال ۷۲ ۲۰ هزار پرونده مربوط به تخلفات مدیران در دیوان محاسبات اداری تشکیل شده است.
معاون دادستان دیوان محاسبات کشور مهمترین راهکار کاهش تخلفات را ، اطلاع کامل از قوانین و تعهد و تخصص عنوان کرد و گفت: مسئولان مراقب اموال عمومی باشند چراکه زیر ذره بین قانون هستند.در این جلسه کارگاه یک‌ ساعته بررسی و آشنایی مدیران و اعضای شورای اداری کیش با  انواع  جرایم اداری توسط دکتر محسن عمرانی معاون اجرایی رییس دیوان محاسبات کل کشور برگزار شد. 

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (136) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (110) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه