امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است

اجتماعی , انتظامی , قضایی و انتظامی تاریخ انتشار: 99/04/06 بدون نظر   5801 بازدید

اندازه فونت    

رئیس دادگستری جزیره کیش گفت: نیروی انتظامی در تمامی ابعاد بازوی توانمند برای قوه قضائیه در ارتقاء امنیت و عدالت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ” یاسین مطهری زاده” رئیس دادگستری جزیره کیش در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش بیان داشت: نوع تعاملات دستگاه قضا با نیروی انتظامی به گونه ای است که تمامی کارکنان خدوم این ارگان مردمی را از خودمان می دانیم و همواره از اقدامات قاطعانه و مؤثر پلیس حمایت کرده و خواهیم کرد ، اما انتظار می رود که این گونه تعاملات ادامه یابد چراکه نتیجه آن ارتقاء امنیت در جامعه است.

وی افزود: تعامل و صمیمت خوب بین این دستگاه قضا و نیروی انتظامی سبب اقتدار و قدرت در این مجموعه امنیت سازکشور خواهد شد که نتیجه آن برخورد مقتدر با هنجارشکنان و مجرمان در جامعه خواهد بود که نشان از عدالت در جامعه است.
مظهری زاده اظهار داشت: ار تیر ماه سال گذشته تا به امروز بیش از ۲۵ هزار پرونده تشکیل شده است و با همکاری خوب عزیزمان در پلیس کیش نیز توانستیم در مدت زمان مشابه بیش از ۲۶ هزار پرونده را به پایان برسانیم.

رئیس دادگستری کیش خاطرنشان کرد: اهداف مهم قوه قضائیه ارتقاء عدالت و امنیت مطلوب با رعایت حقوق شهروندی است که این امر و هدف مهم با همت و همکاری خوب نیروی انتظامی میسر خواهد شد.
[۶/۲۶،‏ ۲۱:۰۳] ‏‪+۹۸ ۹۲۱ ۹۸۳ ۱۲۴۶‬‏: نیروی انتظامی و قوه قضائیه در کنارهم و پشتیبان یکدیگرند //نیروی انتظامی خوب و انقلابی، نعمتی ارزشمند برای کشور است

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: نتیجه تلاش های دستگاه قضا، ارتقاء و حفظ امنیت مطلوب در جامعه بوده که پشتوانه مطمئن برای ناجا و مردم است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” علی اصغر جمالی” در دیدار فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با مسئولان دستگاه قضائی این جزیره ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان داشت: تلاش های کارکنان ناجا و قوه قضائیه باعث ارتقاء امنیت و حفظ آرامش شده است که پشتوانه آن عدالت و حمایت از مظلومان جامعه است.
وی افزود: اگر حمایت های دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در جامعه نباشد، ضابطین در انجام خیلی از مأموریت های خود به مشکل بر خواهند خورد.
سرهنگ جمالی ادامه داد: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه جلب رضایت مردم با رعایت حقوق شهروندی است که این امر مهم از مطالبات و خواسته های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
ارشد ترین مقام انتظامی در کیش بیان داشت: نیروی انتظامی همراه با دستگاه قضا با وحدت و همدلی در راستای حفظ امنیت و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش می کنند که نتیجه آن تسریع در حل مشکلات و ناهنجاری موجود در جامعه بوده است.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان تأکید کرد: صلابت، اتحاد، همدلی و همراهی دستگاه قضائی با پلیس باعث شده نتنها در جزیره کیش بلکه در کشور عزیزمان ایران شاهد امنیت مطلوب، تعامل و همکاری هرچه بیشتر ناجا و دستگاه قضا در مسیر احقاق حقوق شهروندی و تحقق عدالت و توسعه جامعه باشیم.

  • نیروی انتظامی خوب و انقلابی، نعمتی ارزشمند برای کشور است
    “محمد عباسی”دادستان جزیره کیش در بخش دیگری از این دیدار گفت: نعمت خوب و ارزشمندی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم، داشتن نیروی انتظامی خوب و انقلابی است.
    وی افزود: تعاملات خوب و دوستانه در میان ناجا و مجموعه قضائی وجود دارد که بسیار ارزشمند است که نتیجه و بازخوزد آن امنیت مطلوب در جامعه و رضایت مردم از نیروی انتظامی و دستگاه قضائی است.
    عباسی ادامه داد: خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی در تمامی موضوعات ابعاد مختلف امنیت است که تمامی همکاران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا شاهد امنیتی مثال زدنی در ابعاد” روانی، اجتماعی، اقتصادی و …” در جامعه باشیم.
    دادستان جزیره کیش با تأکید بر رعایت حقوق شهروند بیان داشت: حقوق شهروندی یک اصل مهم و اساسی در جامعه است و همکاران باید بدانند که در شرایط فعلی جامعه چشم امید مردم به اقدامات نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه