امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

کارنامه کیش ایر قابل قبول و شایسته تقدیر است

کارنامه قابل قبول و ظرفیت‌های مدیریتی شرکت هواپیمایی کیش مانع از بروز مشکلات در دوران کرونا شد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به آمار ۹درصدی مسافران به جزیره از خرداد تاکنون، گفت: هواپیمایی کیش بازوی اصلی این سازمان برای توسعه و رونق جزیره کیش است.

غلامحسین مظفری در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش، با تاکید بر نقش موثر شرکت هواپیمایی کیش در پیشبرد اهداف توسعه‌ای سازمان و رونق صنعت گردشگری گفت: تقویت هواپیمایی کیش و اقتدار این شرکت با هدف تاثیر گذاری بیشتر در عرصه حمل و نقل هوایی کشور یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در توسعه همه جانبه جزیره کیش است.

وی افزود: با وجود تشدید تحریم‌ها و همه گیری کرونا، هواپیمایی کیش توانسته کارنامه قابل قبولی ارائه کند، اگر چه انتظار می‌رود با توسعه همکاری‌های بین بخشی و برقراری مجدد پرواز‌های خارجی روند روبه رشد فعالیت‌ها قوت گیرد.

مظفری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش برای رونق اقتصادی این جزیره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هواپیمایی کیش امید فراوانی دارند گفت:در همه گیری کرونا استفاده بهینه از ظرفیت‌های شرکت هواپیمایی کیش مانع از بروزمشکلات دشوار و طاقت فرسا در منطقه شد.

وی با اعلام اینکه بار سنگین مدیریت بحران در ماه‌های نخست همه گیری کرونا در منطقه آزاد کیش بر دوش شرکت هواپیمایی کیش بود، تصریح کرد: با وجود شرایط ناشی از کرونا از خرداد امسال تا کنون آمار مسافران جزیره کیش ۹درصد افزایش داشته است و این موفقیت بزرگ در حفظ نشان کیش به عنوان قطب گردشگری کشور را مرهون تلاش مجموعه هواپیمایی کیش هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نشان سازی و جلب اطمینان و رضایت مسافر راهکار‌هایی بود که موفقیت شرکت هواپیمایی کیش را در شرایط سخت کرونایی تضمین کرد.

غلامحسین مظفری با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی کیش در جهت پیشبرد اهداف این شرکت و توسعه صنعت حمل و نقل هوایی با وجود شرایط سخت تحریم و همه گیری کرونا افزود: تلاش خانم شرفبافی و مجموعه همکارانشان سبب شد تا هواپیمایی کیش از شرایط سخت کنونی به سلامت و موفقیت گذر کند و خوشنامی این شرکت به عنوان یک شرکت هواپیمایی با شفافیت و سلامت کاری حاصل همدلی و تلاش مدیران و کارکنان مجموعه است.

وی افزود: با توجه به ضرورت خصوصی سازی هواپیمایی کیش، مسئولیت این شرکت از سازمان منطقه آزاد کیش به وزارت اقتصاد و دارایی منتقل شده و تغییراتی در ساختار مدیریتی این شرکت ایجاد خواهد کرد.

مظفری با اشاره به مشکلات فراوانی که در چند سال اخیر شرکت هواپیمایی کیش با آن روبه رو بود گفت: خوشبختانه بخش عمده این مشکلات حل شده و امروزه با استقرار کمیته‌های مختلف و تعیین تکلیف مباحثی، چون بودجه عملیاتی و قیمت‌های تمام شده و همچنین استقرار اعضای موظف هیات مدیره در شرکت و پذیرش مسئولیت‌های اجرایی، شرایط فعالیت در شرکت هواپیمایی کیش سهل‌تر و بهینه‌تر شده است.

فرزانه شرفبافی نیز با اشاره به چالش‌های فراوان صنعت حمل و نقل هوایی کشور به دلیل تحریم‌ها و همه گیری کرونا گفت: هواپیمایی کیش در سفید نگه داشتن وضعیت جزیره کیش در ماه‌های اوج گیری کرونا نقشی بی بدیل داشته است.

شرفبافی ایجاد سیستم مدیریت گروهی را یکی از موثر‌ترین روش‌ها برای ساماندهی شرایط شرکت عنوان کرد و افزود: با ایجاد ۱۶کمیته از جمله کمیته توسعه فروش و املاک و مستغلات بسیاری از کار‌های معوق در هواپیمایی کیش ساماندهی و پرونده‌های بسیاری تعیین تکلیف شدند.

وی همچنین از موفقیت این شرکت در انجام روال اداری و بانکی و کسب موافقت برای دریافت تسهیلات کرونایی به ارزش ۹۰میلیارد تومان خبر داد و گفت: خوشبختانه این مبلغ جهت تهیه ارز و خرید قطعات لازم برای تعمیرات ناوگان هواپیمایی هواپیمایی کیش اختصاص یافته است.

وی افزود: ایجاد و راه اندازی کارگاه تخصصی مهندسی و تعمیرات هواپیما‌های MD در شرکت هواپیمایی کیش، فعال سازی برخی گواهینامه‌ها و کارت‌های بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش، استقرارسیستم ایمنی کارکنان و تشکیل شورای ایمنی از جمله فعالیت‌های موثری است که در یک سال و نیم گذشته انجام شده است.

در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش از زحمات فرزانه شرفبافی تقدیر و سیدجواد هاشمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه