امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:تشکیل کارگروه و اولویت بندی برای برطرف نمودن مشکلات بندر چارک

سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار: 97/12/02 بدون نظر   445 بازدید

اندازه فونت    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:تشکیل کارگروه و اولویت بندی برای برطرف نمودن مشکلات بندر چارک

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی در چارک بر تشکیل کارگروه و اولویت بندی مشکلات چارک تاکید کرد.

تشکیل کارگروه و اولویت بندی مشکلات چارک

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، غلامحسین مظفری در این نشست با اشاره به اینکه حجم تردد مسافران برای توسعه چارک فرصت است،  گفت: باید کارگروهی مشترک تشکیل شود تا با اولویت بندی مشکلات چارک این مشکلات حل شود.
وی گفت: باید برنامه ریزی کرد تا حداقل مسافران یک شب از سفر خود را با برنامه های گوناگون سرگرم کنند و امکانات برای اقامت و نگهداشت مسافران در چارک فراهم شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید بازارچه خوبی برای این شهر ساخت و دفاتر جدیدی برای سرکت های ارایه کننده خدمات ساخت.
مظفری افزود: تاثیر مناطق ازاد باید متوجه اطراف خود مثل چارک هم باشد و به دنبال این هستیم که جزایر اقماری کیش را وارد حوزه گردشگری کنیم.وی تصریح کرد: برای چارک میتوان مباحث بوم گردی و راه اندازی بازارچه های ساحلی را در نظر گرفت.
 فرماندار بندرلنگه نیز در این نشست با تشکر از حضور گسترده مردم و خلق حماسه ای به یاد ماندنی در ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای غرب هرمزگان در نظر گرفته شده است.آباد گفت: ۹۱۰ میلیون بودجه برای راه اندازی گمرک و سازمان بنادر در بندرچارک در نظر گرفته شده و ان شالله سازمان منطقه ازاد کیش نیز در خصوص زمین همکاری کند.
وی گفت: مجوز بندرگاه نیاز اساسی است که حل شود و امیدواریم برای مردم شهرستان لنگه برای سفر به کیش تخفیف نیز قائل شوند.آباد با بیان اینکه این کارگروه هر دوماه یکبار برگزار شود، گفت: در خصوص خدمات دهی به گردشگران باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این خدمت از صبح زود و تا شب ادامه داشته باشد، تبلیعات در رسانه ها، تبلیغات محیطی و هم چنین استفاده از ظرفیت استانها به کار گرفته شود.
معاون عمرانی منطقه ازاد کیش نیز در این نشت گفت: چارک در برنامه ریزی های اصلی قرار گرفته است و تصمیمات سال گذشته قسمتی عملی و قسمتی هم هنوز عملیاتی نشده است.خانزادی با اشاره به اینکه چارک را فراموش نکردیم ، گفت: احداث بندر صیادی چارک با توافق قرارگاه خاتم با تعریف بودجه برای آن آغاز می شود، بلوار یا ابنمای چارک هم در قالب تهاتر که مجوز و بودجه ان تصویب شده به زودی کار ساخت شروع می شود و قبل از عید به مناقصه میرسد. 
خانزادی افزود: زمین احداث گمرک و بنادر و دریانوردی را خود سازمان پیگیری و تا دو هفته اینده کلنگ زنی می شود و گمرک و بنادر دریانوردی به دنبال پیمانکار باشند.
وی گفت: تکمیل مشکلات و زیرساخت های بندر چارک در دستور کار است، کشتی های والفجر که از نوع سنگین و ایمن هست به ویژه در شرایط خراب بودن دریا کمک بزرگی است و برخی لندینگ کرافتها در شرایط بحرانی نمی توانند کار کنند و جان مردم هم مهم است
معاون عمرانی منطقه ازاد کیش افزود: کشتی های بزرگ والفجر و هرمز در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات ارائه خواهند داد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه