امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

پیشنهاد میشود ستاد نوروزی کیش به ستاد دائمی سفر تبدیل شود.

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 98/01/21 بدون نظر   300 بازدید

اندازه فونت    


هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری کیش با موضوع بررسی عملکرد ستاد نوروزی کیش با گزارشی از مجید ملانوروزی معاونت گردشگری سازمان ، بررسی شرایط و نحوه کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر کشور با ارایه گزارشی از دکتر عراقی رئیس هلال احمر کیش، گزارشی از عملکرد پلیس انتظامی و مرزبانی کیش توسط سرهنگ جمالی در ایام نوروز ، و گزارشی از عملکرد ستاد تنظیم بازار کالا و ارزاق عمومی مردم توسط امیدی مدیر بازرگانی سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از جزیره کیش، غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای اداری با تقدیر از عملکرد همه دست اندرکاران برگزاری نوروز ۹۸ گفت: ستاد نوروزی و کمیته های زیر مجموعه با تمام توان و بهره گیری از تجارب حضور مسافران در بهمن ۹۷ توانستند نوروز ۹۸ را با موفقیت پشت سربگذارند و رضایت بالای مسافران حاصل برنامه ریزی دقیق و عملکرد مناسب همه دستگاهها بود.
وی راه اندازی اتاق کنترل هوشمند را گام موثری در آگاهی از شرایط کلی کیش و ارائه خدمات مطلوب عنوان کرد و گفت: نظافت شهری ، تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی به موقع موجب شد تا نوروز ۹۸ با خاطره خوش برای ساکنان ومسافران پشت سر گذاشته شود.
مظفری توجه جدی به ناوگان حمل و نقل عمومی ،اجرای طرح های ملی و محیط زیستی مانند حذف کیسه های پلاستیکی را یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۹۸ عنوان کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از صداوسیما، رسانه های مجازی و خبرگزاری ها برای پوشش برنامه های نوروز ۹۸ در کیش قدردانی کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است برای مناسبتهای مختلف جشنواره های شاد و مفرحی برگزار کند تا در تمام ایام سال مسافران مشتاق سفر به کیش باشند.
رئیس شورای اداری کیش با ابراز همدردی با سیل زدگان کشورمان از همه نهادها ، ارگانها و دستگاههای مختلف و به ویژه مردم درخواست کرد کمک های خود را هر چه سریعتر برای ارسال به مناطق سیل زده تحویل جمعیت هلال احمر و کمیته امداد بدهند.
وی یک ماه از حقوق خود و یک روز از حقوق کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را با رضایت آنان ، برای کمک به مردم سیل زده کشورمان اختصاص داد.
مظفری با ابراز تاسف از موضعگیری اخیر دولتمردان امریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این شیطنت ها یک تبلیغات سیاسی و زیر سایه صهیونیسم است و این ترفندها نمی تواند چهره بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا خدشه دارد کند.


شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز با تبریک اعیاد شعبانیه با استناد به آیات و روایات دینی در خصوص شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام و فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد.
وی با ابراز تاسف از حادثه سیل در کشور از همه مردم خواست بیشتر به یاری هموطنانمان بشتابند.
امام جمعه اهل سنت کیش اتهام ابلهانه امریکا به سپاه را محکوم کرد و گفت: توهین به سپاه توهین به ملت ایران و شهدا است.


مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در جلسه شورای اداری با ارائه گزارش کامل از خدمات نوروزی به مسافران و ساکنان کیش گفت: تعداد مسافران مسیر هوایی نوروز ۹۸ بیش از ۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت اما در بخش دریایی ۱۶ درصد کاهش داشت.
وی گفت: ۲۹ اسفند بیشترین تعداد ورودی مسافر در فرودگاه کیش با ١٨۵٠٠ نَفَر و بندر چارک با ۳۸ درصد نخستین بندر پرتردد کیش بود .
ملانوروزی گفت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ بیش از ۲۳۴ هزار نفر به کیش سفر کردند که تقریبا باسال قبل برابری می کند.


علی امیدی مدیر بازرگانی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری کیش گفت: ۷ تن شکر تنظیم بازار و میوه برای ایام نوروز در کیش توزیع شد و هیچ گونه کمبودی در این ایام وجود نداشت.
وی از واردات ۵۰ تن گوشت با نرخ ارز نیمایی خبر داد و گفت:مقداری از آن هنوز در سردخانه ها موجود است.
امیدی تاکید کرد:۲۵ تن گوشت با نرخ تنظیم بازار وارد کیش شده است و مدیران ادارات از دوشنبه هفته آینده می توانند درخواست خود را برای کارکنان زیر مجموعه خود با ارائه کد ملی به سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کنند.


دکتر مصطفی نادعلی نژاد سرپرست بیمارستان کیش هم گفت: در بخش فیزوتراپی رضایت صد در صدی ثبت شده است و سال ۹۷ بیش از ۷۶ درصد از مراجعه کنندگان از خدمات بیمارستان راضی بودند.


دکتر محمد شهاب الدین محمدی عراقی رئیس جمعیت هلال احمر نیز که نوروز ۹۸ را با آماده باش کامل برای امداد رسانی به سیل زدگان آغاز کرد همچنان برای امداد رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی کردو گفت: ۱۰ پایگاه در سراسر کیش مستقر شده و تاکنون بیش از ۲۴ میلیون تومان وجه نقد و حدود ۱۳۰ میلیون تومان کالا برای سیل زدگان جمع آوری شده است که به زودی به مناطق حادثه دیده ارسال می شود.
وی گفت: پتو ، لوازم بهداشتی کودکان و بانوان ، آب معدنی و انواع کنسرو برای این مناطق لازم است .
دکتر عراقی از رسانه خواست برای ایجاد روحیه همدلی بیشتر در جامعه تلاش جدی تری کنند چراکه سیل همچنان ادامه دارد و بسیاری از هموطنانمان در وضع بحرانی به سر می برند.


رحمان سادات نجفی مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش هم به کاهش ۳۴ درصدی آمار مسافران نوروزی در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: با توجه به این وضعیت ، کیش مورد استقبال مسافران بود و میزان رضایتمندی مسافران از سفر به کیش بسیار بالا بود.
وی از مردم خواست با همت بیشتری به کمک مردم سیل زده کشور بشتابند.
سادات نجفی گفت: پایگاهی در پارکینگ رویا مال برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر شده است.


مسیح الله صفا مدیر عامل جامعه هتلداران کیش هم در جلسه شورای اداری از اشغال ۹۴ درصدی هتلها در ایام نوروز خبر دادو گفت: هتل های کیش پذیرای ۱۲۰ هزار مسافر بودند و تنها یک شکایت ثبت شد که آن هم مربوط به خدمات هتل نبود .
وی گفت یکی از فعالان عرصه هتلداری یک میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل کمک کرد و برنامه جمع آوری کمک همچنان ادامه دارد.


سرهنگ جمالی فرمانده منطقه انتظامی ویژه کیش نیز به کاهش ۳۶ درصدی آمار سرقت درایام نوروز اشاره کرد و گفت: راه اندازی ایکس ری در بندرگاه به کاهش تخلفات حوزه موادمخدر کمک قابل توجهی کرد.
وی آمار تصادف را در ایام نوروز ۴۰ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال اعلام کرد و گفت: تصادف جرحی و فوتی نیز دراین مدت اتفاق نیفتاد.
سرهنگ جمالی اختصاص مبلغ ناچیزی از تراکنشهای مالی را برای کمک به سیل زدگان عنوان کرد و گفت: اگر این اقدام با هماهنگی های قانونی و رضایت مشتریان بانکها انجام شود کمک قابل توجهی به هموطنان سیل زده خواهد شد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز از این پیشنهاد استقبال و اعلام کرد رایزنی های قانونی با مسئولان مربوطه انجام خواهد شد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه