امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

بهره برداری از چندین طرح‌ مهم در کیش، با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد کیش , عمران و شهرسازی , فناوری , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 98/06/05 بدون نظر   470 بازدید

اندازه فونت    

جزیره کیش؛

همزمان با هفته دولت از چندین طرح در حوزه‌های مختلف جزیره کیش بازدید و ۵طرح به بهره برداری میرسد.

به گزارش دولتخانه کیش : این طرح ها که در بخش های گردشگری، عمرانی، دانش بنیان و صنعتی است فردا با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری برسد.
مرکز نوآوری کیش اولین طرحی است که صبح فردا در جزیره کیش آغاز به کار می کند. قرار است این مرکز به محلی برای حمایت از طرح های دانش بنیان تبدیل شود که با اختصاص فضای فیزیکی به عنوان یک پیشران، شرکت های دانش بنیان را به خود جذب کند.
ساختمان اداری پلیس راهور کیش هم  فردا کار خود را آغاز می کند. در سال های گذشته  ساختمان اداری پلیس راهور کیش به دلیل کمبود فضای فیزیکی مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران بوجود آورده بود که با بهره برداری از مرکز جدید کار های اداری همچون تعویض پلاک،  نقل و انتقالات . دیگر خدمات خودرویی و موتوری در ان انجام می شود.
برخی مشکلات در حوزه آنتن دهی تلفن همراه در جزیره و ناپایداری در دسترسی به اینترنت هم بالاخره مسوولان را به سمت اصلاح این مشکلات سوق داد.
عملیات اجرایی توسعه شبکه زیر ساخت فیبر نوری و احداث تونل ارتباطی جزیره طرحی است که فردا برای پایان دادن به مشکلات اینترنت و تلفن همراه در جزیره آغاز می شود.
شرکت کیش چوب در گذشته به عنوان یکی از شرکت های تولیدی فعال در زمینه ساخت ملزومات چوبی منزل فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات اقتصادی و مدیریتی تقریبا نیمه تعطیل شد و قرار است فردا با حضور مسئولان دوباره فعالیت تولیدی خود را از سر گیرد.
شهر بازی پیشرفته کورش، بهره برداری از دو مجتمع مسکونی و لایروبی اسکله تجاری از دیگر طرح هایی است که فردا در جزیره به بهره برداری می رسند.
رونمایی از سند راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش، رونمایی از نرم افزار های حقوق معاونت توسعه مدیریت، رونمایی از سامانه های عمرانی از دیگر حوزه هایی است که قرار است در هفته دولت در کیش برای خدمات به ساکنان جزیره ارائه شوند.

بازدید از پروژه دامون ساحلی۲ و هتل اوتانان و پلاژ آقایان شهربازی کوروش برند سنتر و مجتمع مسکونی فرهیختگان و کیش رویایی زندگی از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه