امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مردم کیش خسته اند، لطفا به کار خلق الله بپردازید

اجتماعی , اطلاعیه , دلنوشته , سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار: 00/03/16 بدون نظر   4333 بازدید

اندازه فونت    
مردم کیش خسته اند، لطفا به کار خلق الله بپردازید

خدمت به مردم» را عطیه الهی بدانید، مقام معظم رهبری

 مردم کیش خسته اند، لطفا به کار خلق الله بپردازید

مغفول ماندن مشکلات و خواسته های مردم در پستوی جنگ رسانه‌ای و بکش بکش های مدیران سازمان منطقه آزاد کیش !؟

دلنوشته ؛
جناب آقای دکتر آهنگران مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش

🚩جزیره کیش برای اولین بار در طول تاریخ ۲۵ ساله تشکیل و توسعه همه‌جانبه خود در اولین ماه های مدیریت جنابعالی یک هفته طوفانی و بی سابقه به خود دید، یکی بابت درز و انتشار یک فیلم از گفتمان خصوصی اصحاب رسانه کیش که بی سابقه ترین دهن کجی و تخریب تمام دوران یک تشکل مهم مدنی در کیش بود ، متاسفانه موضوع احساسات بومیان کیش را جریحه دار کرد و ناراحتی و دلسردی و عصبانیت جمع کثیری از اصحاب رسانه پاک دست و خدوم کیش را برانگیخت.
🚩دومین سونامی ایجاد شده افشاگری مدیر عامل سابق سازمان بابت رویدادها و وقایع متعددی بود که طی ۲۷ ماه خدمت خود در جزیره در یک خبرگزاری مهم کشور منتشر کرد و ۴۸ ساعت طول نکشید پاسخ ادعای مدیر عامل سابق به نقل از روابط عمومی سازمان در همان خبرگزاری (تسنیم ) منتشر شد.
و این دعواهای نامیمون و تمام نشدنی بر خلاف توجه به دلواپسی ها و نگرانی های و مطالبات واقعی و اساسی مردم همچنان بدون مدیریت و برخوردی قاطع و اداره منطقی اوضاع و صد البته سپردن تریبون سازمان دست افرادی که اعتماد مردم و نهادها و رسانه ها را به لطف آن اقدام زشت و قبیح درز فیلم از سالن همایش های سازمان به بیرون و فضای مجازی سلب کردند ادامه دارد.!!!

خواسته مهم و بحق مردم این است که لطفا تمام بکنید این جنگ رسانه ای و مبهم قدرت و مسند و انگ زنی به همدیگر را.!؟
مردم یعنی سرمایه گذاران و کیشوندان و فعالین اقتصادی و خدماتی کیش خسته اند و نگران از این بکش ‌بکش های سیاست زده و بزن بزن های بظاهر راست و دروغ .

🚩امروز مردم نگران کمیسیون های اقتصادی و صنعتی و خدماتی هستند که ۴ ماه برگزار نشده است امروز بزرگمردان سازندگی و سرمایه گذاری کیش که سالهای جوانی خود را در آبادانی و اعتلای کیش صرف کرده اند عرق ریزان فریاد میزند که خسته شدم از بس این پله های سازمان را بالا و پایین کرده ام .!!
🚩شنیدن این درد و دلها غمبار است نه.!؟

خدا کند با قطع فوری این جریان و گفتمان ناپسند ،  روزی روزگاری برای مردم تداعی نشود مثال ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند.

🚩مردم از گرانی های مسکن و معیشت و ارزاق عمومی و کلا زندگی سخت و گران و مالیات و موانع تولید و کمبودهای زیرساختی جزیره نالان و گلایه مند  هستند .
سرمایه گذاران و ارباب و رجوع ماه هاست بلاتکلیف و دست در گریبان از عدم مشخص شدن وضعیت شغلی کسب و کارشان فرصت های سوخته را آشفته و نگران میشمارند.
آقایان مردم آرامش و خیال راحتی برای آینده شغلی و زندگی و کسب و کار خود میخواهند.

🚩آقای دکتر آهنگران امروز درد و‌ نگرانی این دعوای باور نکردنی و تاسفبار بوجود آمده توسط سازمان منطقه آزاد کیش برای مردم از کرونا بیشتر دلهره آفریده و همه امور سازمان را بسیج خود ساخته و تحت شعاع و تاثیر خود قرار داده است.!؟

جناب آقای دکتر آهنگران مردم شما را مسئول مستقیم رسیدگی فوری به این هنجارشکنی بی سابقه میدانند ولاغیر.

🚩امروز طرف حساب مستقیم مردم جنابعالی هستید نه صحبت از ژن خوب در میان است و نه معاونتی که جسارت بکند و بخواهد مطلبی را به شما تلقین کند.

امروز حاکم و نماینده دولت در جزیره شما هستید و مردم انتظار مدیریت و درایت و برخورد با عاملین این هنجارشکنی‌ها در امور مردم و رسانه ها و سازمان با هدف ایجاد آرامش حداکثری در جامعه بزرگ کیش از شما دارند.

🚩بحث رنجش بومیان محترم و با کرامت جزیره کیش از سخنان یکی از فعالیین و پیشکسوتان حوزه رسانه کیش با پوزش و عذر خواهی نامبرده و حتی تعداد کثیری از صاحبان رسانه کیش با بزرگواری و مردانگی و گذشت بومیان عزیز به کوری چشم تفرقه افکنان ختم به خیر شد.

و صد البته به لطف و مدد یدالله و هوشمندی امام جمعه محترم اهل تسنن حاج شیخ یعقوب شمس و برخورد خردمندانه بومیان عزیز و صاحبان اصیل کیش توطئه بزرگی خنثی شد .

متاسفانه امروز بجای ایجاد آرامش و برخورد با عاملین فتنه و تفرقه افکنان میان اصحاب خدوم رسانه با بومیان و مردم و سازمان همچنان شاهد ادامه جنگ رسانه ای سازمان از طرق مختلف با رسانه ها و مدیرعامل سابق هستیم .!؟

🚩آیا تشکیل گروه و کانل ویژه توسط مدیر روابط عمومی سازمان منع قانونی دارد یا خیر و آیا در راستای عدالت محوری و روشنگری و حرکت برای خدمت به مردم قدم بر می‌دارد یا خیر !؟

اینکه تعدادی افراد معلوم الحال را هماهنگ کردند جهت تخریب و تضعیف اصحاب رسانه درست و اخلاقی است!؟ی

یااینکه این کانل و گروه ها برای ادامه جنگ و تفرقه افکنی و فتنه گری ایجاد شده است..!؟

بنظر ضرر و دود این آتش و جنگ الفاظ و عبارات فقط و فقط به چشم مردم خواهد رفت و تقاص آن را مردم بی گناه پس خواهند داد ولا غیر .
🚩رسانه های پاک دست و خدوم که تکلیفشان مشخص است در هر جایگاه و منسب چه حضور فیزیکی داشته باشند چه محروم از هر امکان و تعاملی تفکر و قلمش ستاندنی نیست و قلم روشنگری همراهشان بوده و خواهد بود نه خریدنی است نه شکستنی و نه گرفتنی …

و اما این بزن بزن ها و بگم بگم های مدیران سازمان هشداری است جدی و تابوشکنی غمبار و شکننده و ناامید کنند ای را جلوه میدهد .
اینکه چه کسی دروغ میگوید چه کسی راست بماند برای آنان که شغلشان بازپرسی و بازرسی است، لطفا نگذارید اعتماد و اعتقاد مردم را بیش از این سلب کنند .

🚩 سوال و شگفتی بزرگ در نشر و خروج این مطالب در عین بی رحمی وحشناک آیا بر دایر خدمت بر مردم رقم میخورد یا تکیه محکم بر مسندها و موقعیت ها که اسرار بر ادامه آن مثال حکیمانه ای را تجلی می‌بخشد.

ساعتی میزان آنی ساعتی موزون این

بعد از این میزان خود شو تا شوی موزون خویش

ساده و بهتر اینکه بگویم آقایان میزان بر دایره خدمت بر خلق الله باشید.
اینگونه نمیشود بر شهر و مردم خدمت و مدیریت کرد با ایجاد بی انصافی و بی عدالتی اجتماعی و مدنی و بی اخلاقی در گفتمان و عمل …

 

🚩آقای دکتر آهنگران عزیز ختم کلام لطفا و خواهشاً این جریان آشفته را ختم به خیر بفرمایید و به کار خلق الله بپردازید که امروز میزان مردم هستند.

یا حق بهمن عبدالهی ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه