امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

سالن های اسکواش آقایان و بانوان کیش روی نوار تسریع جهت تحویل نهایی

شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش , عمران و شهرسازی , ورزشی تاریخ انتشار: 00/06/20 بدون نظر   2652 بازدید

اندازه فونت    
سالن های اسکواش آقایان و بانوان کیش روی نوار تسریع جهت تحویل نهایی

سالن های اسکواش آقایان و بانوان کیش روی نوار تسریع جهت تحویل نهایی

با سرعت گرفتن عملیات اجرایی سالن های اسکواش ، این سالن ها تا ۲ ماه و نیم آینده افتتاح و به فدراسیون اسکواش کیش تحویل می شود.

به گزارش دولتخانه کیش؛  نیک فرجام معاون فنی و عمرانی شرکت عمران ،آب و خدمات در بازدید از سالن های اسکواش آقایان و بانوان در جمع اصحاب رسانه گفت: طرح بازسازی سالن های ورزشی سال ۹۶ در زمان تصدی ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل وقت سازمان منطقه آزاد کیش کلید خورد .
وی گفت: بازسازی اماکن ورزشی از همان زمان با مجموعه سالن های اسکواش آغاز می شود چرا که اسکواش از ورزش های مدال آور کیش است و قهرمانان به نامی در این رشته فعالیت می کنند.
نیک فرجام گفت: عملیات تخریب به سرعت شروع اما به دلایلی روند بازسازی متوقف شد.
وی افزود: با تعویض مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و ترک کار پیمانکار پروژه با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد رها شد.
اتفاق دیگری که در زمان مدیرعامل بعدی یعنی غلامحسین مظفری افتاد این است که عملیات بازسازی به شرکت عمران ، آب و خدمات واگذار می شود این بار با بودجه ابلاغی سازمان منطقه آزاد کیش چراکه پیش از این طرح را سازمان منطقه آزاد کیش انجام می داد اما پس از دستور مدیر عامل جدید انجام طرح به شرکت عمران ،آب و خدمات واگذار شد.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پس از انجام مناقصه ، قرارداد پیمانکار جدید در سال ۹۸ بسته و ابتدای سال ۹۹ زمین تحویل پیمانکار شد.
وی در ادامه گفت: پیمانکار با قرار داد ۵ ماهه با برآورد هزینه ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کار را آغاز کرد.
نیک فرجام گفت: از اردیبهشت ۹۹ تا مهر ۹۹ مدت اولیه قرار داد تمام شد و الان با ۱۱ ماه تاخیر در قرار داد پیمانکار ، کار بازسازی انجام می شود.
با توجه به تاخیر در زمان اجرایی ، پروژه اولویت بندی می شود و ابتدا راه اندازی سالن در دستور کار قرار می گیرد سالن های اسکواش به دو پکیج سرمایشی ۳۰ تنی نیاز دارد ولی با یک پکیج هم قابلیت راه اندازی داشت .
نیک فرجام تاکید کرد: پکیج دوم برای زمان برپایی مسابقات نیاز است .
این سالن با برق شهری می تواند فعال باشد اما در نقشه پیمانکار ، باید یک کیلومتر کابل کشی مسی انجام شود ، اواخر سال گذشته ، اسفند ۹۹ سالن آقایان را صورتجلسه می کنند و تحویل هیئت اسکواش می شود.
یک دوره مسابقات هم در خرداد ۱۴۰۰ در این سالن برگزار شد.
معاون فنی و عمرانی شرکت عمران ،آب و خدمات گفت: عملیات اجرایی این سالن ها هنوز کامل نیست پیشرفت فیزیکی و ریالی دو مقوله مجزا است .
پکیج ها ۵ تا ۱۰ درصد قرار داد است اما حدود یک میلیارد تومان هزینه دارد.
تابلو برق سالن ها ظرف مدت ۱۵ روز تا یک ماه انجام می شود اما هزینه آن حدود یک میلیارد تومان است یعنی ۱۰ درصد قرار داد .
نیک فرجام با تاکید بر اینکه اگر اواخر سال ۹۹ اینجا به بهره برداری رسید دلیلیش پیشرفت ۱۰۰ در صدی نبود گفت: این سالن با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی هم قابلیت افتتاح داشت .
معاون فنی و عمرانی شرکت عمران ،آب و خدمات گفت: پیمانکار تا کنون ۵ میلیارد تومان از مبلغ قرار داد را دریافت کرده است و و کار با همان هزینه ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که پیش بینی شده بود به پایان می رسد اما در حال حاضر موارد پر هزینه کار باقی مانده است .
روال کار این است که وسایل پر هزینه را در طول کار خریداری می کنند تا طرح دچار توقف و اختلال نشود.
سالن بانوان هم به زودی قابلیت بهره برداری خواهد داشت.
نیک فرجام گفت: پیشرفت ریالی طرح در اسفند ۹۹ حدود ۷۰ درصد بود و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۸۵ درصد بود که در آن زمان نیازبه بهره برداری داشت .
الان پروژه در همان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ایستاده است اما پیشرفت ریالی آن حدود ۱۵ درصد پیش رفته است.
طرح تا زمانی که به پیشرفت فیزیکی و ریالی صد در صد نرسد قابلیت افتتاح ندارد هر چند قابل بهره برداری باشد.
در حال حاضر چند خرید عمده و برخی کارهای جزئی باقی مانده است.
تحویل موقت طرح به پایان نرسیده است اما قابلیت بهره برداری وجود داشت .
معاون فنی و عمران شرکت عمران ،آب و خدمات با تاکید بر اینکه سالن آقایان در اختیار هیئت اسکواش است و سالن بانوان هم تا پایان شهریور تحویل می شود ادامه داد : طرح به طور کامل اواخر آبان به صورت کامل به پایان می رسد.
وی افزود: تمام تلاش شرکت عمران ،آب و خدمات بر تامین کامل مالی پروژه است تا بتوانیم در آخر آبان کار را تمام کنیم .

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه