امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ارائه گزارش روسای کمیته‌های ستاد نوروزی با هدف تحقق مطالبات مردمی و گردشگران

ارائه گزارش روسای کمیته‌های ستاد نوروزی با هدف تحقق مطالبات مردمی و گردشگران

ارائه گزارش روسای کمیته‌های ستاد نوروزی با هدف تحقق مطالبات مردمی و گردشگران

امام جمعه کیش ارائه عملکرد روسای کمیته‌های ستاد نوروزی به ریاست سعید پورزادی را برای نخستین بار گزارشی جامع، منظم و در راستای تحقق مطالبات مردمی و گردشگران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده بعد از ظهر جمعه بیستم اسفند در دیدار با سعید پورزادی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مدیران و معاونان این سازمان بر لزوم اهمیت وفاق، همدلی، همگرایی و هم فکری در این منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: در روزهای پایانی ایام نوروز وقتی گزارشی ارائه می شود باید بیانگر تلاش های سازنده مسوولان جزیره باشد که خوشبختانه ارائه هر کدام از این گزارش ها جای خوشحالی و امیداوری بود.

حجه‌الاسلام حسن زاده در ادامه سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته سعید پورزادی به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: مهندس پورزادی مدیر جهادی و پر تلاش هست و به طور حتم شاهد اتفاقات مبارکی در کیش خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقناع سازی افکار عمومی را از وظایف مهم مدیران برشمرد و افزود: با اقناع سازی افکار عمومی و افکار نخبگانی شهر تلاش های صورت گرفته نمایان می شود.

 امام جمعه کیش با بیان این که تقویت نظارت ها در منطقه آزاد کیش از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: در تمام امور و اقدامات عمرانی و … باید نظارت ها به صورت مستمر و دقیق انجام شود.

مسئول اداره امور سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید طبق آمارهای موجود و افزایش ظرفیت های بیشتر در داخل جزیره کیش و در منطقه چارک میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

وی با تاکید بر این نکته که در سال جدید میزان گردشگران قابل توجه خواهیم بود افزود: طبق برنامه ریزی های که در سازمان انجام شده است با تدابیر مطلوب در بخشهای مختلف جزیره از جمله زیرساخت های گردشگری، بنادر و فرودگاه که بسیار پرترافیک خواهد بود، موضوعات اقتصادی و بازرگانی و خوار و بار و کالاهای اساسی پیش بینی های لازم صورت خواهد گرفت.

پورزادی با اشاره به این نشست افزود: امیدواریم بتوانیم از نقطه نظرها و دیدگاه های روشنگرانه امام جمعه در حوزه های فرهنگی و گردشگری و نکاتی که مدنظر بوده در برنامه ریزی های ستاد نوروزی مورد توجه قرار دهیم.

سعید پورزادی با بیان این نکته که در ایام نوروز مشکلی در خصوص برق نداریم افزود: دو و نیم برابر سال گذشته ذخیره سازی آب صورت گرفته است و در این خصوص نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی از آماده سازی فوندانسیون نیروگاه از دو ماه گذشته خبر داد و گفت: برای آماده سازی این پروژه یک ماه دیگر لازم است تا نیروگاه هر چه سریعتر نصب شده و تابستان سال آینده با مشکل برق روبرو نشویم.

جواد جمالی دبیر ستاد نوروزی کیش با بیان این نکته که به دلیل شرایط کرونا صنعت گردشگری کیش با وقفه ای دو ساله روبرو شده بود، عنوان کرد: بر اساس پیش بینی ها سال متفاوتی را در حوزه نوروز و گردشگری خواهیم داشت و جزیره کیش به عنوان مقصد اصلی گردشگری کشور خواهد بود. وی ادامه داد: در بخش بنادر و فرودگاه و با توجه به این که بیشتر مسافران از بخش دریا وارد کیش می شوند تمهیدات مطلوب و مناسبی صورت گرفته است.

دبیر ستاد نوروزی کیش، گفت: شاید یکی از این عوامل هزینه های بالا در این منطقه باشد و گردشگر برای سفر به کیش باید هزینه بالایی را پرداخت کند.

نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز حوزه های زیبا سازی، معابر شهری، خدمات، اسکان، حمل و نقل، مدیریت بحران، ارائه خدمات مطلوب در حوزه های فرهنگی و عمرانی را از اولویت های اصلی شرکت عمران برشمرد.

رئیس کمیته اسکان از تشکیل ۹ کمیته‌ی فرعی در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: در حوزه‌ی اسکان، سه کمپ اصلی برای گروه‌های خانوادگی با ۱۵۰هزار مترمربع مساحت، ایثارگران با ۲هزاروسیصد مترمربع و مجردی با ۵هزار مترمربع مساحت و دو مکان نیز جهت کمپ سرپوشیده در نظر گرفته شده است.

نظرپور در پایان از اقدامات دیگر این کمیته مانند نقاشی‌ها و رنگ‌آمیزی جداول، کاشت گل و نوسازی المان‌های شهری خبر داد.

همچنین محمد نیکجو با تاکید بر این که در گذشته بر اساس نظرسنجی ها نا رضایت هایی در حوزه اطلاع رسانی وجود داشت، گفت: اهمیت اطلاع رسانی گسترده و استفاده از روش های متنوع و نوین و همچنین به کارگیری ظرفیت های فضای مجازی و صدا و سیما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی بنادر و فرودگاه ها ی مبدا و بنادر چارک و آفتاب تاکید کرد و افزود: به روز رسانی اطلاعات و پاسخگویی در اسرع وقت از اولویت های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی کیش است.

 وی اظهار داشت: آماده سازی کتابچه هایی با موضوعات ” قوانین راهنمایی و رانندگی، گردشگری، مراکز تفریحی و پذیرایی” در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

عزت‌اله محمدی، سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش نیز در پایان به ارائه‌ی گزارشی درخصوص بنادر، فرودگاه، نوسازی ترمینال ورودی بندر پرداخت و از افزایش ظرفیت شناورهای مسافربری و لندینگ‌کرافت خبر داد و بر بهسازی زیرساخت‌های فرودگاه کیش تاکید کرد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه