امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در کیش علیرغم فرصت داده شده محقق نشد/ از طریق رییس جمهور  پیگیری می‌کنیم

تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در کیش علیرغم فرصت داده شده  محقق نشد/ از طریق رییس جمهور  پیگیری می‌کنیم

 تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در کیش علیرغم فرصت داده شده محقق نشد/ از طریق رییس جمهور  پیگیری می‌کنیم

امام جمعه کیش به موضوع حل نشدن راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در کیش هم پرداخت و گفت: با وجود فرصتی که به مسئولان داده شد تا این مشکل را حل کنند، اما شاهد هستیم که کاری در این خصوص صورت نگرفته و در همین هفته این مطالبه را از رئیس جمهور پیگیری خواهم کرد.

تحرک انقلابی، عدالت ورزی و مبارزه با فساد؛ سه اولویت اصلی دولتمردان

امام جمعه کیش، تحرک انقلابی، عدالت ورزی و مبارزه با فساد را سه اولویت اصلی دولتمردان برشمرد که باید در برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلیمن احمد حسن زاده با تسلیت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل در هشتم شهریور ۱۳۶۰ با بیان اینکه دولتمردان در هفته دولت در کنار ارائه دستاورد‌های یکساله خود باید به ارزیابی عملکردشان هم بپردازند، تاکید کرد: فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری از شاخصه‌های مهم خودارزیابی دولتمردان محسوب می‌شود.

خطیب نمازجمعه کیش با اشاره به مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولتمردان، افزود: ضرورت تکیه بر ارزش‌های انقلاب، رعایت و توسعه عدالت، فسادستیزی، تلاش مجاهدانه و خالصانه و داشتن برنامه از مهمترین این مطالبات است.

حجت الاسلام والمسلیمن احمد حسن زاده تحرک انقلابی در کنار عدالت ورزی، مبارزه با فساد و توجه به سیاست خارجی را نیز از اولویت‌هایی برشمرد که با تاکید مقام معظم رهبری باید همواره در اولویت برنامه‌های دولت با هدف تقویت جنبه اقتصادی زندگی مردم، قرار گیرد.

وی افزود: با نگاهی منصفانه باید گفت دولت سیزدهم در انجام برنامه‌های خود عملکردی مثبت داشته است، اما در برخی از این انتظارات، هنوز تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

امام جمعه کیش در خصوص توافق هسته‌ای هم با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشنهادات نهایی خود را ارسال کرده است، گفت: هم اکنون شاهد این هستیم که بیش از ۱۰ روز است که آمریکایی‌ها در موضع ضعف قرار دارند و نمی‌توانند پاسخ دهند.

حجت الاسلام والمسلیمن احمد حسن زاده با بیان اینکه آمریکایی‌ها در موضع سردرگمی قرار دارند، علت آن را قدرت کشورمان توصیف کرد و افزود: با وجود اینکه اروپایی‌ها به خوب بودن پیشنهادات ایران تاکید دارند، اما آمریکایی‌ها همچنان در ارائه پاسخ سریع و شفاف درمانده اند.

خطیب نمازجمعه کیش با اشاره به تغییر رئیس بیمارستان کیش با تشکر از عملکرد دکتر مصطفی نادعلی نژاد در دوران شیوع ویروس کرونا از مسئولان جدید بیمارستان کیش خواست هم در بعد کمی به افزایش خدمات مورد نیاز مردم بپردازند و هم در بعد کیفی به توسعه خدمات ارائه شده به مردم دقت نظر داشته باشند.

وی تاکید کرد: در برخی از حوزه‌ها مثل سونوگرافی ویژه بانوان، نیاز به خدمات جدید و بیشتری است.

امام جمعه کیش به موضوع حل نشدن راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در کیش هم پرداخت و گفت: با وجود فرصتی که به مسئولان داده شد تا این مشکل را حل کنند، اما شاهد هستیم که کاری در این خصوص صورت نگرفته و در همین هفته این مطالبه را از رئیس جمهور پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلیمن احمد حسن زاده به حضور مسئول جدید عقیدتی در پدافند هوایی کیش هم اشاره کرد و گفت: مجموعه پدافند هوایی در جزیره افتخاری است که نصیب جزیره کیش شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه