امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

هتل امیر کبیر کیش نقش خاطره میزند

اجتماعی , اقتصادی , سلامت , فرهنگی , گردشگری , گزارش مکتوب , هواپیمایی کیش ایر تاریخ انتشار: 01/06/19 بدون نظر   2226 بازدید

اندازه فونت    
هتل امیر کبیر کیش نقش خاطره میزند

هتل امیر کبیر کیش نقش خاطره میزند

با افتتاح هتل امیرکبیر کیش در هفته دولت این هتل تا پایان شهریور به صورت صد در صد قابل بهره برداری شده و پذیرای حداکثری مسافرین و میهمانان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش بهزاد ثابتی مدیر هتل امیرکبیر کیش در گفتگوی ویژه عنوان کرد : از هشتم شهریور این هتل بازگشایی رسمی شد اما در حوزه هتلداری هیچ گاه هتل به صورت صد در صد زیر بار نمی رود بلکه با بهره برداری از ۳۰ تا ۵۰ درصد هتل عیوب احتمالی تاسیسات شناسایی و رفع اشکال می شود که این روند  یک ماه طول می کشد، و پس از گذشت یک ماه هتل به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت :یکی از طرح هایی که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید هتل امیرکبیر کیش بود، این هتل ۵ ستاره در ضلع جنوب غربی کیش روبروی بازار پارس خلیج در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با زیر بنای ۱۴  هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.
وی در مورد سرمایه گذاران پروژه و امکانات هتل گفت :
سرمایه گذاران پروژه آقای خوابنما و سرکار خانم اردستانی مالک (آژانس هواپیمایی محراب سیر) می‌باشند
این هتل دارای زمینی به مساحت  ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰۰۰ متر مربع می‌باشد تعداد اتاقهای هتل ۱۵۴ باب و تعداد تخت های هتل ۴۱۰ تخت در تیپ های دوتخته( دبل و تویین) سه تخته  اتاق های کانکت سوییت لوکس سوییت vip طراحی و ساخت شده است.

لابی شیک و مدرن، کافی شاپ های سنتی و مجزا جنب لابی با ظرفیت ۵۰ نفر برای استفاده عموم هم در نظر گرفته شده است.
ثابتی با اشاره به اینکه مهمانان جزیره کیش می توانند از امکانات هتل امیرکبیر استفاده کنند و ساکنان جزیره ی کیش نیز از صبحانه هتل و کافی شاپ های هتل می توانند استفاده کند گفت: فضاها و حیاط های میانی هتل با مبلمان تزیین شده و فضای آرامش بخشی را برای مسافران فراهم کرده است.
ثابتی با اشاره به شرایط اقتصادی جزیره کیش گفت :سرمایه گذار اصلی هتل امیر کبیر آقای خواب نما است و در شرایط نامناسب اقتصادی نیروهای هتل را تعطیل نکرد بلکه سعی کرد با حمایت از نیروی انسانی از ظرفیت هتل ها برای توسعه گردشگری کیش استفاده کند.
وی گفت: کاهش پروازها به مقصد کیش و پرواز های خروجی از کیش موجب شده است گردشگری تحت تاثیر قرار گیرد و امیدواریم با افزایش تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی کیش، این جزیره گردشگری از رکود خارج شود.

درباره هتل امیرکبیر کیش

هتل پنج ستاره امیرکبیر در جزیره زیبای کیش واقع‌شده است. این هتل جزو هتل‌های بسیار جذاب و تازه تأسیس به شمار می‌رود و در میان هتل های کیش توریست‌های زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. با توجه به این‌که هتل امیرکبیر دارای معماری لوکس سنتی متعلق به دوره صفویان است، با هر سلیقه‌ای مناسب بوده و اقامتی خوش برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین این هتل به دلیل قرارگیری در نزدیکی ساحل و خیابان شهریار به مراکز خرید نزدیک است و همین دلیل سبب گشته تا طرفداران زیادی پیدا کند، مخصوصاً مسافرانی که علاقه‌مند به خرید هستند، با انتخاب این هتل می‌توانند از این مراکز انواع وسایل موردنیازشان را تهیه کنند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی جزیره کیش مانند پارک دلفین‌ها اسکله بزرگ تفریحی و برج ایفل کیش و چندین جای دیگر بازدید کنید. هتل امیرکبیر دارای ۶ طبقه و ۵۴ اتاق و ۱۵۴ تختخواب است و به راحتی می‌توانید در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنید. این هتل زیبا تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۲ دقیقه فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان بهره‌مند شوید.
امکانات عمومی هتل امیرکبیر کیش

از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل امیرکبیر می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط آن قابل‌دسترس است. همچنین در این هتل محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین راحت باشد. محوطه هتل را فضای سبز فراگرفته و در هنگام عصر و غروب بسیار تماشایی است. مسافرانی که این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، از خوش‌رویی کارکنان و نظافت و تمیزی اتاق‌ها، کیفیت غذا و پذیرایی و دسترسی به نقاط مختلف شهر احساس رضایت دارند.
امکانات تفریحی هتل

یکی از امکانات تفریحی موجود در این هتل استخر شنا است که به صورت سرپوشیده بوده و زمان فعالیت این استخر به صورت چهارفصل است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای شنا در این استخر آماده کنید. همچنین سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل سونای خشک و بخار، انواع ماساژ، حمام ترکی است که موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در جزیره کیش می‌توانند خودشان را به ماساژی بی‌نظیر مهمان کنند.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر عبارت‌اند از اتاق سه تخته، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته دوبل، اتاق کانکت دو نفره. واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای گچ‌بری‌های زیبایی هستند و سقف‌ها و دیوارها زیبایی خاصی دارند. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در داخل واحدهای اقامتی این هتل رایگان است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند مینی بار، آب رایگان، روم سرویس، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، مبلمان، یخچال، کمد لباس و اینترنت وای فای بهره‌مند شوید. بر اساس قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ها ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر است.
رستوران هتل

در هتل امیرکبیر یک رستوران با پخش موسیقی زنده دایر گردیده شده است و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در زمان وعده‌های غذایی ارائه می‌دهند، بی‌شک در این رستوران در هنگام سرو غذا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان همه‌روزه سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها، یک کافی‌شاپ نیز در لابی این هتل دایر شده که این کافی‌شاپ شهریار نام داشته و انواع نوشیدنی و خوراکی را برای میهمانان سرو می‌کنند.
فاصله هتل امیرکبیر کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار پارس خلیج: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر تاریخی حریره : ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۹ کیلومتر

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه