امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

در نشست خبری معروفی رویدادهای تابستانی کیش مطرح شد/موسسه جشنواره های کیش با نام و ترکیب جدید تشکیل میشود

در نشست خبری معروفی رویدادهای تابستانی کیش مطرح شد/موسسه جشنواره های کیش با نام و ترکیب جدید تشکیل میشود

در نشست خبری معروفی رویدادهای تابستانی کیش مطرح شد/موسسه جشنواره های کیش با نام و ترکیب جدید تشکیل میشود

معاون منطقه آزاد کیش: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم

معاون منطقه آزاد کیش: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم

کیش – ایرنا – معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت پرداخت رسانه‌ها به ظرفیت گردشگری این جزیره زیبا مرجانی، گفت: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش «مرتضی رمضانی گالشی» روز دوشنبه در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که با حضور مدیرانی از سازمان منطقه آزاد کیش، جوامع و اصناف گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات موثر و زیرساختی چشم گیری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در حمایت از توسعه گردشگری انجام شده که انتظار می‌رود برای اطلاع رسانی و امید آفرینی در جامعه از طریق رسانه‌ها بازگو شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه صنعت گردشگری، بیان کرد: رسانه‌های دلسوز و دغدغه مند کیش با اطلاع رسانی اقدامات، رعایت اصل انصاف و نقدهای سازنده خود، کمک حال توسعه گردشگری در منطقه باشند.

«رمضانی» با بیان اینکه توسعه گردشگری در کیش نیازمند یک همکاری همه جانبه است، افزود: از هر ظرفیت قانونی در حمایت از بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری در کیش بهره خواهیم برد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش: پذیرای نقد سازنده رسانه‌ها در توسعه گردشگری هستیم

بلاگرهای گردشگری کشور برای معرفی کیش به جزیره می‌آیند

«سعید یکه دهقان» مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه گفت: گردهمایی بلاگرهای گردشگری کشور با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش از یک تا چهارم تیرماه سال جاری در این جزیره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش بهره خواهیم برد، اظهار کرد:‌ رسانه نقش محوری در معرفی جاذبه‌های گردشگری بر عهده دارد که در این راستا از ظرفیت رسانه‌های خبری محلی و ملی بهره مند خواهیم شد.

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از برگزاری جشنواره اقوام، رویداد بین المللی لباس اقوام ایرانی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ و جشنواره موسیقی جنوب کشور طی تابستان امسال در این جزیره خبرداد.

 

رسانه‌ها کیش را به عنوان مقصد گردشگریِ گران معرفی نکنند

کیش – ایرنا – مدیر هتل و تورگردانان کیش با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت رسانه در توسعه گردشگری گفت: رسانه‌ها نباید کیش را به عنوان یک مقصد گردشگری گران معرفی کنند.

«مهرداد تاوتلی» روز دوشنبه در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که با حضور مدیرانی از سازمان منطقه آزاد کیش، جوامع و اصناف گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: بخش خصوصی در کیش تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با طرح‌های تشویقی، هزینه‌ بسته‌های سفر به جزیره زیبای کیش را کاهش دهد که از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این مسیر کمک حال بخش خصوصی باشند.

وی با بیان اینکه، به دنبال اتهام زنی به دولت برای توجیه کم‌ کاری‌ها نیستیم، افزود: نباید کم کاری در برخی حوزه‌ها را به گردن دولت انداخت؛ توسعه گردشگری یک زنجیره است و تمامی حلقه‌های این زنجیره باید برای تحقق آن پای کار باشند.

تخفیف ۷۰ درصدی هتل‌های کیش در فصل تابستان

مدیر هتل و تورگردانان کیش با اعلام آمادگی برای نقش آفرینی در زنجیره توسعه گردشگری کیش، بیان کرد: بسته‌های تشویقی در قالب ارائه تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی هتل‌ها بر روی تورهای گردشگری ارائه شده و نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش بسته‌های سفر به جزیره مرجانی کیش دارد.

وی ادامه داد: همچنین برای ایجاد جذابیت بیشتر سفر به کیش برای گردشگران، بسته‌های تخفیفی ترکیبی با مراکز تفریحی کیش ارائه شده است.

رسانه‌ها کیش را به عنوان یک مقصد گردشگری گران معرفی نکنند

سهم ۷۵ درصدی بلیط هواپیما در هزینه تورهای گردشگری

«تاوتلی» با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد هزینه تورهای گردشگری کیش به بلیط هواپیما اختصاص می‌یابد، گفت: باید این را پذیرفت که ناوگان هواپیمایی کیش در شرایط سخت تحریمی قرار دارد برخی از اتفاقات در شرایط ناجوانمردانه تحریم به کشور تحمیل شده است؛ اما همگان باور داریم که پس از فارغ آمدن بر این مشکلات، روزی خاطرات سخت مدیریت در این دوران را همچون خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بازگو خواهیم کرد.

مدیر هتل و تورگردانان کیش با بیان اینکه به دنبال ساپورت رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در این جزیره هستیم، اظهار کرد: باید اذعان کنیم که با تلاش‌های همه جانبه شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی در جزیره کیش هستیم.

بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در کنار دولت قرار می‌گیرد

کیش – ایرنا – مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به عزم بخش خصوصی برای کمک به دولت در توسعه گردشگری این جزیره، گفت:‌ به عنوان بخش خصوصی تمامی تلاش خود را برای همکاری و هم افزایی با سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری رویدادهای تابستانه این جزیره به کار خواهیم گرفت.

«رحمان سادات نجفی» روز دوشنبه در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که با حضور مدیرانی از سازمان منطقه آزاد کیش، جوامع و اصناف گردشگری برگزار شد، اظهار کرد:‌ کیش ظرفیت‌های بی نظیری در میزبانی از رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در فصل تابستان دارد که در همین راستا دوشادوش دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تمامی تلاش خود را برای تحقق برنامه‌های توسعه گردشگری در منطقه به کار خواهیم گرفت.

وی در رابطه با تغییر نام «جشنواره تابستانه کیش» به «رویدادهای تابستانه کیش» توضیح داد: تقارن تابستان امسال با محرم و صفر و برنامه ریزی انجام شده جهت برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی و ملی در این ایام سبب شد که امسال نام این رویداد تغییر کند.

ماجرای موسسه جشنواره‌های کیش به کجا رسید؟

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در رابطه با چرایی بلاتکلیفی موسسه جشنواره‌های کیش، گفت: این موسسه که با حضور سازمان منطقه آزاد کیش در کنار بخش خصوصی شکل گرفته بود که در بدو تاسیس عملکرد بسیار چشم گیری در برگزاری رویدادها و جذب گردشگر داشت اما پس از مدتی برخی موارد قانونی سبب توقف فعالیت این موسسه شد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش طی دوره گذشته به دلیل وجود برخی ملاحظات قانونی خواستار خروج از این موسسه شد؛ در همین راستا نیز معتقد بودیم که در مرحله نخست بدهی‌های این موسسه باید تسویه و سپس به طور کامل در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

«سادات نجفی» با بیان اینکه، تعیین تکلیف موسسه جشنواره‌های کیش در بهمن ماه سال گذشته باید به سرانجام می‌رسید، اضافه کرد:‌ متاسفانه به دلیل برخی مشکلات حقوقی عملا تعیین تکلیف این موسسه تا به این لحظه محقق نشده است.

برای توسعه گردشگری کیش وقت تلف نمی‌کنیم

وی گفت: بخش خصوصی کیش معتقد است که در توسعه گردشگری نباید معطل ماند و در همین راستا پیشنهاد تاسیس یک موسسه جدید با محوریت بخش‌های خصوصی ارائه شده است تا به همکاری و افزایی لازم جهت کمک به دولت و حاکمیت در ارتقاء تراز اقتصادی و وضعیت معیشتی منطقه دست یافت؛ به دنبال بخشیدن یک وجه حقوقی برای اتحاد بخش خصوصی و جذب اسپانسر در مسیر ارقاء برند کیش هستیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از سازمان منطقه آزاد خواست تا در بحث تهیه تیزرهای تبلیغاتی معرفی کیش و انتشار آنان در سایر استان‌ها و کلانشهرهای مهم کشور کمک حال بخش خصوصی باشد.

بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در کنار دولت قرار می‌گیرد

مشکلات مربوط به ترددهای هوایی گردشگران در کیش رفع شود

وی با اشاره به نقش قیمت بالای بلیط‌های پروازی به این جزیره در افزایش هزینه بسته‌های گردشگری، اظهار کرد: جلسات مفیدی توسط سازمان منطقه آزاد کیش برای کاهش قیمت بلیط هواپیما و افزایش میزان پروازها انجام شده که مباحثی همچون تخفیف به ایرلاین‌های پروازی در پرداخت عوارض فرودگاهی طرح شده است.

«سادات نجفی» با اشاره به ضرورت افزایش پروازهای ایرلاین‌ها به کیش، بیان کرد:‌ تقاضای بلیط در این جزیره چندین برابر بیشتر از ظرفیت عرضه شده توسط ایرلاین‌ها است که باید این روند به یک توازن در مسیر تحقق توسعه گردشگری در منطقه برسد.

رویدادهای تابستانه کیش از اول تیرماه استارت می‌خورد

وی با بیان اینکه «رویدادهای تابستانه کیش» از اول تیرماه در این جزیره زیبای مرجانی آغاز می‌شود، گفت: بسته‌های جذابی همچون ارائه بنزین رایگان به تورهای زمینی، تخفیف‌های ۷۰ درصدی در هتل و مجتمع‌های‌های تفریحی و تجاری برای این رویدادهای تابستانه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزایش ظرفیت چند برابری ترمینال مسافری در این جزیره را موثر در جذب گردشگر دانست و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت در منطقه برای ایجاد زیرساخت‌های مهم گردشگری تلاش شبانه روزی دارد.

وی طرح جدید پایانه فرودگاه بین المللی کیش را از ظرفیت های ارزشمند ایجاد شده در این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح رسمی این طرح سالانه از ظرفیت پذیرش بیش از دو برابر مسافر برخوردار خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی بیان کرد:‌ در گذشته رکود بازار کیش در فصل تابستان طبیعی بود و این روند در فصل‌های دیگر جبران می‌شد، اما باید اذعان کرد که شرایط امروزی سبب شده تا تاب تحمل اقتصادی بخش خصوصی کاهش یابد.

«سادات نجفی» اضافه کرد: در همین راستا نیز با بهره مندی از هرگونه رویداد در تلاش برای رونق بازار و توسعه گردشگری کیش در فصل گرما هستیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، برگزاری مسابقات کیش گیمز با حضور بیش از یک هزار و ۲۰۰ ورزشکار،‌ داور و مربی را یک الگوی موفق در توسعه گردشگری عنوان کرد و ادامه داد: اصناف نیز در حمایت از سیاسیت‌های توسعه گردشگری به دنبال برگزاری جراج بزرگ عمومی به مدت ۲ هفته در کیش هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد که دولت باید حمایت‌های تشویقی جذابی برای دعوت از بخش خصوصی جهت مشارکت در توسعه گردشگری داشته باشد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه