معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: صندوقهای هوشمند با هدف توسعه دسترسی شهروندان به خدمات پستی در کیش به بهربرداری رسید.
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش محمد احمدی افزود: صندوقهای هوشمند بدون دخالت عامل انسانی به ساکنان کیش خدمات پستی را ارائه میدهند.
او افزود: شرکت ملی پست هدف گذاری خود را براساس تکنولوژیهای نوین در حوزه توسعه پست سبز در کیش آغاز کرده است.
احمدی تصریح کرد: صندوقهای هوشمند در مجتمعهای تجاری با هدف استفاده ساکنان خارج از ساعات اداری برای ارسال و دریافت مرسولات پستی جانمایی خواهند شد.
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: اولین مرحله از بکارگیری صندوقهای هوشمند پست در مجموعه میکا کیش انجام شد و در مجموعه ونوس و مجتمع تجاری نیز این صندوقها رونمایی خواهند شد.
محمد احمدی با اشاره به استفاده از تولیدات شرکتهای دانش بنیان داخلی برای توسعه خدمات پست در کشور، گفت: برای نقل و انتقال کالا از مناطق آزاد تجاری به شهرهای کشور مشمول قوانین گمرک میشوند و براساس مذاکرات با گمرک کیش امیدواریم بتونیم در حوزه ارسال مرسولات پستی تسهیلگری کنیم.
معاون فنی شرکت ملی پست، گفت: سرانه محصولات پستی به عنوان یکی از شاخصهای کلیدی توسعه یافتگی پست در کشورها استو این عدد در کشور حدود ۶ یا ۷ مرسوله به ازای هر شهروند ایرانی است و در کیش به ۱۱ مرسوله پستی رسیده است.
احمدی خاطرنشان کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال به توسعه اقتصاد کیش کمک میکند و امیدواریم با همراهی هیئت امنای مجتمعهای تجاری بتوانیم خدمات پستی را در کیش گسترش بدهیم.
نظر شما