امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تأمین امنیت پروازها و اجرای وظیفه به عنوان ضابط قضائی دو مسئولیت مهم نیروهای پلیس فرودگاه ها است

اجتماعی , انتظامی , فرودگاه و بندرگاه , قضایی و انتظامی تاریخ انتشار: 99/03/02 بدون نظر   6092 بازدید

اندازه فونت    

جزیره کیش؛

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را با انتخاب نیرو‌های جوان و کارآمد برای مسئولیت فرماندهی در پلیس فرودگاه‌ها افتخار دانست.

به گزارش دولتخانه سردار حسن مهری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش افزود: تأمین امنیت پروازها و اجرای وظیفه به عنوان ضابط قضائی دو مسئولیت مهم نیروهای پلیس فرودگاه ها است. وی افزود: خداوند را شاکریم که در سختی ها و شادی ها به عنوان خدمتگزاری کوچک در کنار مردم هستیم، شأنیت وجود ما در خدمت صادقانه به مردم است. سردار مهری افزود: جزیره کیش میزبان گردشگران است و می طلبد امکانات لازم برای خدمتگزاری سربازان این نظام به مردم به نحو مطلوب تأمین شود.

امام جمعه کیش نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کیش نیروی انتظامی را از ارکان نظام و خدمتگزاران به مردم عنوان و اظهار داشت: مردم عزیز ما علاقه خاصی به نیروی انتظامی دارند و این مجموعه را در خدمت امنیت و آرامش خودشان می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده افزود: نمونه های بارزی از نیروهای ولایی و به معنای واقعی، پلیس در تراز جامعه اسلامی را در نیروی انتظامی شاهد هستیم که در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

امام جمعه جزیره کیش افزود: امنیت مطلوب و پایدار امروز ما ثمره تلاش های مجموعه های فاخر، دلسوز، مردمی و به معنای واقعی انقلابی چون نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، تأکید کرد: خدمت و همراهی با نیروهای پلیس به عنوان خدمتگزار یک افتخار بوده و رضایت مندی مردم  از پلیس و نشانی از ولایتمداری و در تراز انقلاب اسلامی بودن نیروهای زحمتکش ناجا است.

وی اشاره کرد: انتخاب نیروهای جوان و درون منطقه ای را چند مرحله از سوی نیروی انتظامی به عنوان فرمانده شاهد هستیم که امیدوارم سایر دستگاه ها هم به همتاپروری و اعتماد نیروهای درون سازمانی خود اهتمام داشته و مسئولیت ها را به آنان واگذار کنند.

امام جمعه جزیره کیش از دیگر شاخصه های پلیس توجه جدی به فرامین مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی برای کسب رضایت مندی مردم و در معنای واقعی انقلابی بودن عنوان کرد و گفت: حقیقتاً این موضوعات در رفتار و وجود نیروهای پلیس قابل مشاهده است.

دبیر شورای تأمین جزیره کیش نیز در این مراسم گفت: وظیفه نیروی انتظامی تولید و حفظ امنیت پایدار است که با رویکرد اجتماعی و مردمی موفق بوده و سرمایه اجتماعی خود، اعتماد عمومی مردم به این سازمان را افزایش داده است.

سعید پورعلی افزود: سرمایه اجتماعی امروز ناجا به واسطه وزنی است که به افکارعمومی، مطالبات و خواسته های مردمی و گام برداشتن قبل از اتفاقات و وقایع مهم قائل است.

وی گفت: توجه به رویکردهای اجتماعی در ناجا اعمال قانون، کاهش هزینه های مرتبط با اجرای قانون و افزایش اعتماد عمومی برای نظام را در بر دارد.

دبیر شورای تأمین جزیره کیش حرکت جهادی را یکی از شاخصه های نیروهای پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی به واسطه وسعت تماس با مردم در عرصه اعتماد سازی و مقابله با توطئه های دشمنان موفق بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این مراسم خدمت با پیشکسوتان ناجا را که دارای شجاعت، رأفت، مهربانی و شاخصه های پلیس تراز جامعه اسلامی هستند را یک افتخار عنوان کرد.

سرهنگ علی اصغر جمالی گفت:داشتن همکار مردمی، با اخلاق و دارای تعامل مطلوب را که در تقویت مردمی بودن پلیس موثر هستند یک نعمت الهی است.

وی افزود: بازنشستگی یک نعمت و افتخار است که خداوند به پیشکسوتان عنایت می نماید.در این مراسم از سرهنگ جلیل غفاری در پلیس فرودگاه کیش تقدیر و سرهنگ دوم رمضانعلی حاجی پور با دریافت حکم رئیس پلیس پیشگیری ناجا به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه جزیره کیش در جایگاه سرهنگی منصوب شد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه