امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی بیمه ای در کیش

اجتماعی , استاندارد , بیمه و بانک , سازمان منطقه آزاد کیش , کیش تاریخ انتشار: 99/09/18 بدون نظر   2681 بازدید

اندازه فونت    


سازمان منطقه آزادکیش و بیمه ایران معین برای استفاده ساکنان کیش از تسهیلات خرید بیمه نامه، تفاهم نامه همکاری امضاءکردند.
به گزارش دولتخانه کیش ، با امضا تفاهم نامه بین این سازمان و بیمه ایران معین، ساکنان کیش و کارکنان سازمان و شرکت های تابعه تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی خرید بیمه نامه دریافت می کنند. این طرح برای نخستین بار درمیان مناطق آزادکشور درجزیره کیش اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه امضای این تفاهم نامه که صبح سه شنبه ۱۸ آذر درسالن اجتماعات این سازمان برگزارشدگفت: مجموعه بیمه ای ایران معین برای پیگیری موضوعات مختلف به صورت مستمر، فعال و موثر در صحنه حضور دارد که طرح تسهیلات خرید بیمه نامه یکی از برنامه های خوب، عملیاتی برای فعالیت موثر در مناطق آزاد به ویژه کیش است.

غلامحسین مظفری افزود: بی هیچ تردیدی فرهنگ استفاده از بیمه در کشور نسبت به گذشته نه چندان دور ترویج یافته اما هنوز در حد کفایت نهادینه نشده است.

وی با بیان اینکه پذیرش جایگاه بیمه درجامعه نیازمند تلاش برای اطلاع رسانی صحیح ، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و فراهم کردن تسهیلات است گفت : دراین صورت با گسترش فرهنگ بیمه ای و ترغیب هموطنان به استفاده ازمزایای بیمه شرایط به سمتی سوق داده می شود که مردم با آرامش خاطر، زندگی خوب و شرایط بهتری را تجربه کنند.

مظفری عنوان کرد: با توجه به شمار گسترده نیرو های سازمانی ، چنانچه اجرای این طرح از مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه آغاز شود، می توان موضوع را به تمامی شرکت ها تعمیم داد و پس از آن، پوشش بیمه ای و تسهیلات خرید بیمه نامه را برای بخش های اقتصادی از جمله تولیدی و صنعتی تا مجموعه های خدماتی مانند هتل ها و رستوران ها در جزیره اجرا کرد.

وی با اشاره به حسن همزمانی این طرح با ۱۳آذر روز ملی صنعت بیمه و برکات فراوان اجرای گسترده این طرح به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های گسترده بیمه ایران معین گفت: در شرایط اقتصادی فعلی این پوشش بیمه ای کمکی بزرگ به ایجاد انگیزه در زندگی همکاران و مردم خوب کیش محسوب شده و ما باید در منطقه آزاد کیش این پوشش را در حد مطلوب و ایده آل داشته باشیم.

داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین نیز در این خصوص گفت: شرایط بد اقتصادی متاثر از شیوع ویروس کرونا، افزایش هزینه‌ها وکاهش قدرت خرید مردم موجب شد تا بیمه ایران معین در آستانه روز بیمه، تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران رابرای ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرید بیمه نامه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضا کند.

مدیرعامل بیمه ایران معین اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار است که در سطح مناطق آزاد و با همکاری نظام بانکی عملیاتی می شود تا مردم این مناطق در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا بتوانند خدمات بیمه ای را با صرفه اقتصادی و آسان تر خریداری کرده و بیمه ها به ویژه بیمه های اجباری از جمله بیمه اتومبیل و شخص ثالث از سبد خانوارها حذف نشود.

وی در تشریح جزئیات تسهیلات خرید بیمه نامه ایران معین گفت: در این طرح، مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه برای مشتریان، بیمه گذاران این شرکت و مشتریان جدید درنظر گرفته شده است.

محمدی در ادامه تصریح کرد: مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماهه است و مشتریان بابت تسهیلات هیچ گونه سود و حتی کارمزد نیز پرداخت نخواهند کرد و تنها اصل تسهیلات دریافتی را بازپرداخت می کنند.

به گفته محمدی تسهیلات درنظر گرفته شده در طرح مهر ایران معین نیاز به ضامن نداشته و عملیات اداری اخذ آن بدون مراجعه به شعب بانک و در محل شعب و نمایندگیهای بیمه ایران معین انجام می شود.

گفتنی است طرح تسهیلات خرید بیمه نامه مهر ایران معین شامل بیمه های اتومبیل(بدنه و ثالث) ، آتش سوزی، حوادث و انواع بیمه های عمر زمانی و مانده بدهکار می باشد و متقاضیان برای استفاده از مزایای این طرح می توانند به شعب و شبکه فروش شرکت مراجعه کنند و یا تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه