امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تحویل غرفه های مجموعه تجاری تفریحی میکا‌مال آغاز شد.

تحققق اهداف توسعه گردشگری و رشد اقتصادی کیش با بهره برداری از پروژه بزرگ میکامال


به گزارش دولتخانه کیش نادر کشتکار مدیر عامل مجتمع تجاری ، تفریحی میکامال از سال ۹۱ با انگیزه ساخت مجموعه ای کم نظیر در کشور و حتی منطقه کلنگ ساخت پروژه میکا مال را بر زمین کوبید، اکنون با آغاز واگذاری ماهانه ۲۰۰ غرفه تجاری به مالکان میکا مال گام بلندی در توسعه گردشگری کیش و کشور برداشته است.
نشست خبری امروز او با اصحاب رسانه همزمان با آغاز تحویل غرفه های مجموعه میکا مال و پاسخ به پرسش های خبرنگاران باب تازه ای در ایجاد انگیزه و اشتیاق سرمایه گذاران کیش گشود .
نادر کشتکار معتقد است افرادی که در این شرایط اقتصادی در سرزمین خود سرمایه گذاری و با تلاش و همت برای رونق اقتصادی و گردشگری کیش و کشور سعی میکنند قابل تقدیر و حمایت هستند.
پروژه تفریحی گردشگری و تجاری میکامال اکنون به مرحله ای رسیده است که تنها چند گام به پایان ماراتن نفس‌گیر ساخت چنین مجموعه ای عظیم و رسیدن به زمان بهره برداری و استفاده گردشگران مانده است.
وی در نشست خبری امروز از واگذاری ۴۰ تا ۵۰ غرفه در هفته به مالکان و بهره برداران خبر داد و گفت: تامین برق ، سیستم سرمایشی و تهویه و خنک کننده های پروژه به پایان رسیده است و مالکان می توانند زیر نظر شرکت های طراح دکوراسیون که مورد تایید میکامال است کار دکوراسیون داخلی و ویترین را انجام دهند.
نادر کشتکار از یک امکان ویژه به مالکان و بهره برداران غرفه های میکامال خبر داد و گفت: مالکان می توانند از تسهیلات یک میلیارد تومانی بانک گردشگری با باز پرداخت ۵ ساله ونرخ سود ۱۸ درصد استفاده کنند تا مراحل دکوراسیون داخلی را به پایان ببرند .
وی خاطر نشان کرد: زمان تنفس برای این تسهیلات بیش از شش ماه است و مالکان و بهره برداران از شهریور ۱۴۰۰ اقساط خود را پرداخت می کنند.
مدیرعامل مجتمع تجاری و تفریحی میکامال گفت غرفه در یک بازه زمانی ۲ ماهه به مالکان و بهره برداران تحویل می شود و بازگشایی این پروژه بزرگ سه مرحله دارد که در بازده زمانی ۶ الی ۸ ماه به ثمر خواهد نشست وی افزود مرحله نخست آن تحویل غرف، مرحله دوم افتتاح رسمی پروژه و مرحله سوم آن بهره برداری عموم مردم از امکانات مجموعه حداکثر در شهریور سال ۱۴۰۰ خواهد بود.
نادر کشتکار گفت: برخی غرفه ها بسیار بزرگ است و متراژ آن به ۱۰۰۰ متر مربع می رسد که آماده سازی آنان زمان می برد .

 
آقای ایلهان کاراکایا مدیر طراحی شرکت مال مارک ترکیه که تجربه حضور و طراحی در ۱۲ بازار و پروژه تجاری در ترکیه و خاورمیانه را دارد به عنوان مدیر کل مجموعه پروژه میکامال فعال است وی این طرح بزرگ را یکی از منحصر به فرد ترین پروژه های خاورمیانه عنوان کرد که تاکنون مدیریت کرده است و با اشاره به ویژگی های مطلوب میکامال گفت: ۱۰ مرکز تفریحی زیر مجموعه میکا مال است و تله کابین یکی از جذابیت های تفریحی آن است.
وی گفت: ایمنی این پروژه بسیار بالاست و سیستم اعلان و اطفاء حریق آن مجهز و هوشمند و بروز است و بیش از ۸۰۰ دوربین در این مجتمع تجاری تفریحی نصب شده است و کوچکترین حادثه ای سریع مشخص و جلوی گسترش آن گرفته می شود. کشتکار مدیرعامل مجموعه میکا مال گفت ، شهریور ۱۴۰۰ درب های این مجموعه به روی گردشگران و کیشوندان باز خواهد شد ، وی گفت کار تکمیل و راه اندازی کلیه مجموعه های تفریحی و دیدنی و گردشگری در حال انجام و تست های نهایی است وی افزود نوروز ۱۴۰۰ تلکابین مجموعه افتتاح و بصورت رایگان به گردشگران و کیشوندان خدمات ارایه خواهد داد .
نادر کشتکار در خصوص مجموعه رستوران و پذیرایی میکامال گفت: در هر طبقه ای مکان خاصی برای فوت کورت در نظر گرفته شده است و از افراد صاحب نام و برند های مطرح برای فعالیت و خدمات رسانی در این مجموعه دعوت شده است.
وی گفت: انبار ها و سردخانه های استاندار برای تامین کالای مورد نیاز مجموعه رستورانی میکامال در نظر گرفته شده است و با بهترین کیفیت خدمات رسانی خواهد شد. مدیرعامل پروژه میکا مال در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۴ دیماه ۹۹ به واگذاری هایپر مارکت پروژه به یکی از برندهای معتبر کیش اشاره کرد و گفت برابر تفاهم صورت گرفته با بهره بردار کار طراحی و چیدمان هاپیر مارکت ۴۰۰۰ متری میکامال آغاز شده و قرار بر این است تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ کار طراحی و چیدمان هایپر مارکت مجموعه به اتمام رسیده و وارد چرخه خدمات دهی به کیشوندان و گردشگران گردد. وی افزود عنایت به راه اندازی مجموعه فودکورت مجهز و بزرگ در طبقه آخر میکا مال برنامه ریزی شده که هایپر مارکت تمام نیازهای رستورانها و کافی شاپ های مجموعه را تامین نماید . نادر کشتکار گفت تمام سعی و تلاش ما استفاده از پتانسیل های موجود دارای نبوغ و استعداد و علاقه و انگیزه در داخل جزیره کیش است و درخواست میشود علاقمندان و افراد دارای ایده و طرح جهت کمک و حضور و فعالیت در مجموعه های تفریحی و تجاری و گردشگری اعلام آمادگی و حضور بکنند. وی افزود طی هفته های آینده آگهی استخدام برای تخصص های مورد نیاز در حوزه های مختلف مجموعه از طریق جراید و رسانه های مختلف درج و فراخوان داده خواهد شد.
نادر کشتکار مدیر عامل میکا مال در جمع اصحاب رسانه، از ۲ کتابچه مربوط به آئین نامه داخلی بابت شیوه طراحی غرف ، قوانین انضباطی مجموعه و اصول و شیوه آموزش پرسنل قوانین اخلاقی و صنفی مجموعه بزرگ میکا مال رونمایی کرد و افزود آموزش فعالان اقتصادی و خدماتی میکامال در دستور کار است و مشتری مداری و آداب برخورد با مشتریان و گردشگران در آیین نامه هایی مجزا به مالکان ، بهره برداران و نیروهای خدماتی داده می شود تا گردشگران در فضایی مطلوب از خدمات این مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی بهره مند شوند.
نادر کشتکار ضریب ایمنی میکامال را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: پروژه دارای دوطبقه پارکینگ است که احداث آن با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش دشوار و هزینه بر بود اما در نهایت دقت و با بهره گیری از استانداراهای مطلوب عملیات گود برداری و ساخت با آببندی استاندارد زیر نظر متخصصین خارجی انجام شد .
وی در ادامه افزود در مجتمع تجاری تفریحی میکامال ۶۰۰ غرفه وجود دارد و تله کابین ،پاتیناژ با امکان ورزش ها و تفریحات زمستانی و آکواریوم از ویژگی های برجسته آن است. مدیر عامل و سرمایه گذار میکا مال ، بیان کرد همزمان با آغاز فعالیت پروژه بیش از ۱۰ درصد زیر ساخت های جزیره به این مجموعه اختصاص خواهد یافت و حداقل ۴ هزار نفر بصورت مستقیم در پروژه مشغول به فعالیت خواهند شد. وی اضافه کرد یک دهم برق جزیره به میزان ۱۸ مگاوات در این مجموعه استفاده خواهد شد، نصب بیش از ۶۸ آسانسور و پله برقی در این مجموعه کار بزرگی است که علیرغم تحریم های ظالمانه تجهیزات مورد نظر از یک کشور اروپایی و برندی معتبر خریداری و حمل و در مجموعه نصب گردید است.
نادر کشتکار سرمایه گذار و مدیر عامل میکامال ارایه میزان هزینه تمام شده ساخت و تکمیل پروژه را به زمان بهره برداری و‌افتتح کامل پروژه موکول کرد
 

وی از اصحاب رسانه برای انعکاس فعالیت های اقتصادی ، توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد و گفت : منفعت پروژه های اقتصادی به مردم کشورمان و کل خانواده بزرگ کیش باز می گردد و این موضوع بسیار خرسند کننده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه