امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تمهیدات جدید مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در کیش

تمهیدات جدید مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در کیش

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش از تمهیدات جدید مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا برای میزبانی گردشگران این منطقه خبر داد.

تقویت نظارت های حداکثری برای استمرار کسب و کاربه گزارش دولتخانه کیش ،سعید پورعلی در سی و چهارمین جلسه شورای سلامت کیش بر لزوم اهمیت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش تاکید کرد.

‎وی به عادی انگاری در رعایت ضوابط بهداشتی از سوی اقشار مختلف جامعه در این منطقه اشاره داشت و افزود: کاهش حساسیت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی باعث نگرانی‌هایی در جامعه شده است.

‎پورعلی بر اهمیت نقش رسانه‌ها برای جلوگیری از ایجاد تفکر عادی سازی ضوابط بهداشتی در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: نقش صدا و سیما در برنامه سازی و ارائه راه کار‌های مقابله با بیماری کرونا بسیار موثر است و همه بخش‌های مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از جمله “بازرگانی، نظارت بر گردشگری و طرح‌های عمرانی و همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی” در کنار مرکز توسعه سلامت، باید نظارت‌های حداکثری بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

‎وی با بیان اینکه جزیره کیش بر اساس شاخص‌های اعلامی در وضعیت آبی قرار گرفته است،گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کردند که همه موظف هستند از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت کنند و ما هم از این امر مهم مستثنی نیستیم و باید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نظارت داشته باشیم.

‎معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی سبب ادامه و استمرار فعالیت‌ها در منطقه آزاد کیش خواهد شد تصریح کرد: هر چقدر وقت، امکانات ‎و منابع در تقویت سیستم‌های نظارتی در نظر گرفته شود به این معنا است که می‌توانیم از فرصت‌های پیش رو بهره لازم را ببریم.

‎سعید پورعلی افزود: اگر بخش‌های نظارتی غفلت کند احتمال شیوع مجدد بیماری به دلیل کاهش حساسیت‌های مردم و مسافران تقویت می‌شود..

‎پورعلی با شاره به این که خوشبختانه وضعیت بیماران بستری شده در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این منطقه نشان می‌دهد توفیقات در بحث پیشگیری همچنان ادامه دارد و در حال حاضر بیمار کرونایی بستری در بیمارستان سه نفر است گفت:این یک معیار و شاخص خوبی در زمینه رعایت مقررات بهداشتی در جزیره کیش است.

‎معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش باید اقدامات پیشگیرانه مجموع گروه‌های هلال احمر و بسیج که بیش از گذشته در شرایط پیش رو حضور مستمر دارند را در قالب گزارش‌های تصویری منعکس و اطلاع رسانی کند.

‎سعید پورعلی با تاکید بر این که منطقه آزاد کیش با نظارت‌های حداکثری به عنوان منطقه پیشرو در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور مطرح است افزود: برجسته سازی اقدامات صورت گرفته توسط تمام دستگاه‌های اجرایی مستقر در این منطقه در قالب گزارش‌های تصویری و استفاده از فضای مجازی می‌تواند فرصت سازی‌های خوبی را برای جزیره کیش ایجاد کند.

‎پور علی گفت: برای تقویت نظارت‌های حداکثری در جهت استمرار فعالیت‌ها و حفظ فضای کسب و کار که سبب رونق اقتصادی این منطقه می‌شود تمام صنوف نیز باید با جدیت تمام و هوشیاری بیشتر بر فعالیت‌های خود نظارت داشته باشند.
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (131) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (29) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (90) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (46) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (102) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (43) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (87) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه