امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

فرش قرمز چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه موج کیش پهن شد

فرهنگی , هنری تاریخ انتشار: 99/12/02 بدون نظر   782 بازدید

اندازه فونت    

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه موج کیش درسالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش دولتخانه کیش، مدیر اجرایی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه موج کیش در این مراسم با قدردانی از همراهی شرکت کنندگان و علاقمندان برای استمرار این رویداد سینمایی در کیش گفت: قرار ما این نبود که دوره چهارم به این شکل برگزار شود، آرزو‌های زیادی داشتیم که برای تحقق آن نیز تلاش کردیم، ولی کرونا این مهمان کوچک شکل برگزاری جشنواره را محدود کرده است.

 

مهرداد ایازی گفت: جای فیلمسازان زیادی خالی است و امیدواریم دوره بعد دوباره دور هم جمع شویم.

 

رییس چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم موج کیش با بیان اینکه حضور هنرمندان مطرح کشور در این جشنواره برگ زرینی بر کارنامه درخشان سینما در کیش افزوده است، گفت: تلاش شما که با تلاش‌های خود و احساس عمیق مسئولیت اجتماعی با هزینه شخصی جامعه امروز ایران را با زوایای مختلف فرهنگ کشورمان آشنا می‌کنید قابل تقدیر است.

 

رضا اردلان با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری سه دوره قبل و این دوره جشنواره مشارکت داشتند، افزود: اگر اراده شما نبود، این جشنواره هم مثل سایر رویداد‌ها درگیر کرونا شده و به ناچار به سال آینده موکول می‌شد، اما عشق و تلاش شما سبب روشن مانده چراغ جشنواره موج کیش شد.

 

وی با اشاره به تلاش برگزار کنندگان برای ارتقاء کمی و کیفی هر دوره افزود: منطقه آزاد کیش سهم خود را از سینمای درخشان ایران طلب می‌کند و تلاش دارد که هرسال و هر دوره موفق‌تر عمل کند و خوشبختانه این موضوع به ثمر نشسته است.

 

اردلان گفت: در دو دوره گذشته با موضوع دریا، گردشگری و آب توانستیم مردم را با ویژگی‌های جزیره کیش آشنا کنیم؛ امسال نیز در این شرایط خاص کرونایی برای نخستین بار بخش بین الملل را به جشنواره اضافه کردیم تا در ابعاد بین المللی نیز شاهد درخشش این جشنواره باشیم.

 

رئیس چهارمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه موج در پایان از حمایت‌ها و نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی و همکاران این معاونت، شورای سیاستگذاری، هیات داوران، هیات بازبینی و روابط‌عمومی سازمان در برپایی موفق این رویداد قدردانی کرد.

 

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه موج کیش نیز با ابراز خرسندی از تحقق امکان برگزاری این جشنواره در شرایط سخت ناشی از کرونا، گفت: به دلیل رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا ‌توانستیم میزبان تعداد کمی از افراد شرکت کننده در مراسم آغاز به کار این جشنواره باشیم.

 

ابراهیم حصاری افزود: امسال نیز آثار رسیده فراتر از انتظار بود چراکه پنج هزار اثر در بخش بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه در همه بخش‌ها از حضور همراهان مجرب و کارآزموده بهره‌مند بودیم، گفت: افراد زیادی کمک کردند تا این جشنواره شکل بگیرد که از همه تشکر می‌کنم.

 

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند در جزیره کیش در حال برگزاری است و تماشای فیلم‌های منتخب و شرکت در کارگاه‌های آموزشی این جشنواره برای تمامی علاقمندان رایگان است.

 

بیش از ۶۰ فیلم از مجموع آثار منتخب جشنواره موج اول و دوم اسفند صبح‌ها ازساعت ۱۰ و سی دقیقه تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها ۱۶ تا ۱۹ و سی دقیقه در مرکز همایش‌های بین المللی کیش اکران می‌شود

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه