امروز: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

نظارت گسترده بر روند ارائه خدمات گردشگری کیش

گردشگری تاریخ انتشار: 00/01/04 بدون نظر   67 بازدید

اندازه فونت    

نظارت گسترده بر روند ارائه خدمات گردشگری کیش

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش هم اندیشی، نظارت مستمر و برخورد قاطع را سه محور اصلی واحدهای نظارتی برشمرد.

به گزارش دولتخانه کیش، مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش “برگزاری جلسات هم‌اندیشی” که به‌صورت مستمر و منظم روزانه انجام می‌شود، “نظارت‌های روزانه” و امکان “برخورد فوری در محل” را سه محور اصلی واحدهای نظارت دانست و گفت: به همین ترتیب، جزیره کیش با ماهیت گردشگری و حضور شمار فراوانی از مسافران از شرایط خوب و قابل‌قبولی در خصوص سلامت منطقه و مردم برخوردار است.

 

علی ابراهیمی گردشگری را مهم‌‌ترین صنعت جزیره کیش عنوان و اظهار کرد: بیشتر فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در کیش تحت ‌تاثیر گردشگری است.

 

وی افزود: در ایام اخیر نیز با توجه به محدودیت‌های کرونایی، شاخصه‌هایی را برای داشتن نوروزی سالم و همچنین کمتر قرار گرفتن در معرض آسیب‌های احتمالی در نظر گرفتیم.

 

ابراهیمی ادامه داد: در ایام نوروز با توجه به حساسیت‌های خاصی که وجود داشت و پیش‌بینی‌ که برای حضور مسافران داشتیم، افزایش نظارت‌ها را مد نظر قرار داده و با نشست‌های مستمر با کمیته‌های نظارتی تمام جوامع، ادارات و سازمان‌های منتخب تمهیداتی اندیشیده شده است.

 

وی افزود: در همین راستا، در مکان‌هایی مثل جنگ‌ها و کشتی‌های تفریحی، که حساسیت بیشتر بوده و نگران آسیب های ناشی از کرونا بودیم، ناظران به ‌صورت دائمی در طول برنامه، حضوردارند تا ضمن تذکرات لازم، در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلفی، برخورد قانونی در محل داشته باشند.

 

ابراهیمی اظهارداشت : برخورد قانونی و فوری با متخلفان، در کنار بحث نظارتی روزانه و جلسات مستمر از اهمیت بسزایی برخوردار است، و اکنون فارغ از بروکراسی ‌های اداری و مسیرهای تعریف‌شده‌ معمول قانونی مانند اخطارهای اول تا سوم، مستقیم مجوز پلمب واحد متخلف را داریم و در این زمينه ماده ۱۲ و ۱۳ مرتبط با بهداشت هم کمک کرده و مصوبات بهداشت نیز، این مجوز را به ما داده است.

 

مدیر نظارت بر خدمات گردشگری با تاکید بر اینکه نباید در برخورد با ویروس کرونا، به غافلگیری‌ های آن بی توجه بود، تصریح کرد: جلسات روزانه در چند محور انجام می‌شوند، اول ارائه‌ گزارش عملکرد واحدهای نظارتی در جوامع و ارگان‌های مختلف سازمان ، و محور دوم ارائه و بررسی پیشنهادهای سازنده برای بهتر شدن اوضاع است.

 

ابراهیمی در پایان ازتعامل دوستانه ناظران با مردم خبرداد گفت: جزیره کیش، منطقه‌ای گردشگری است که پیرو ورود مسافر از جای‌جای کشور و گاهی خارج از آن، پذیرای فرهنگ و آداب مختلفی است و فعالیت نظارتی دراین فضا نیازمند هوشمندی و درایتی خاص است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ستاد کرونا
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (13) ابوالفضل طیبی (12) احمد حسن زاده (10) اداره محیط زیست کیش (21) امام جمعه کیش (9) بهداشت مرکز توسعه سلامت (9) بیمارستان کیش (52) جزیره زیبای کیش (13) جزیره کیش (45) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (27) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (20) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (57) دکتر نادعلی نژاد (9) سازمان منطقه آزاد کیش (70) سازمان منطقه ازاد کیش (12) ستاد مبارزه با کرونا (12) ستاد پیشگیری از کرونا (81) سرهنگ علی اصغر جمالی (20) سرگرد ایمانی نسب (11) سعید پورعلی (12) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (42) شورای سلامت کیش (101) ضوابط قرنطینه خانگی کیشوندان (11) علی عرب (10) غلامحسین مظفری (48) فرزانه شرفبافی (12) فرمانده انتظامی ویژه کیش (9) فرماندهی انتظامی کیش (47) فرودگاه بین‌المللی کیش (9) محمد عباسی دادستان کیش (10) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (35) مرکز نوآوری و فناوری کیش (16) مصطفی خانزادی (10) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (18) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (22) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (47) معاونت گردشگری (12) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (24) مناطق آزاد تجاری و صنعتی (14) ناصر آخوندی (18) ناوگان حمل و نقل عمومی کیش (13) هواپیمایی کیش ایر (23) ویروس کرونا (10) پلیس راهور کیش (16) پلیس فتا (13)
رفتن به ابتدای صفحه