امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

برای توسعه و پیشرفت باید مطالبه‌گر بود/ صیانت از کیش وجه اشتراک همه کیشوندان است

اجتماعی , اقتصادی , سازمان منطقه آزاد کیش , کیش , گزارش مکتوب تاریخ انتشار: 00/06/11 بدون نظر   1587 بازدید

اندازه فونت    
برای توسعه و پیشرفت باید مطالبه‌گر بود/ صیانت از کیش وجه اشتراک همه کیشوندان است

مدیرعامل میکامال در نشست خبری با رسانه ها:

برای توسعه و پیشرفت باید مطالبه‌گر بود/ صیانت از کیش وجه اشتراک همه کیشوندان است

 

به گزارش دولتخانه کیش ، نادر کشتکار مدیرعامل میکامال در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش با اشاره به نقش رسانه در پیشرفت و توسعه کشور گفت: برای ایجاد توسعه و طی کردن مسیر پیشرفت باید مطالبه‌گر باشیم.

کشتکار در نشست صمیمانه با اهالی رسانه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت خبرنگاران در بخش های مختلف بخصوص در دوران پاندمی کرونا تاکید کرد که جزیره کیش در دوران گذار قرار دارد و باید با تلاش و همدلی این دوران را با آرامش بگذاریم.

وی با تصریح این نکته که مطالبات شما اصحاب رسانه باید در کنار توسعه معنا یابد گفت: موضوع مطالبه‌گری نباید با حرفه‌ای بودن خلط شود، این مطالبه‌گری باید در دو بخش دولتی بعنوان حمایت‌گر و خصوصی بعنوان عملگرا تعریف شود.

مدیرعامل شرکت پارس میکاکیش گفت: در عین اینکه مطالبات و خواست ها باید مطرح شود، باید در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی جذابیت‌های منطقه را نیز باز‌نمایی کنید.

وی با تاکید بر اینکه همه کیشوندان یک وجه اشتراک بنام صیانت از جزیره کیش دارند گفت: ما فرزندی به نام کیش داریم که همه باید از آن مراقبت کنیم.

کشتکار در ادامه اشاره کرد که نگاه مغرضانه ما را از هدف اصلی‌مان که توسعه کیش است دور می‌کند، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که ادعاهای غلط و مغرضانه، ناخواسته زمینه ساز نابودی صنعت گردشگری کیش شود، نباید دارایی و ثروت مشترکمان که حفظ جزیره کیش است را نا آگاهان روز به روز نحیف‌تر و ضعیف‌تر کنند.

مدیرعامل میکامال گفت: در راستای توسعه و پیشرفت جزیره کیش طیف وسیعی از اقشار مختلف نقش و سهم دارند به این مفهوم که از سرمایه‌گذاران تا کارگران زحمت‌کش و در کنار آنها رسانه ها و خبرنگاران همگی برای رشد و تعالی کیش تلاش می‌کنند بنابر این حفظ اتحاد و یکپارچگی و تمرکز بر توسعه کیش به عنوان هدف غایی، از نکات حائز اهمیت در این مسیر است.

کشتکار در ادامه با اشاره به روند پیشرفت پروژه مرکز خرید و تفریح میکامال گفت: تاکنون چیزی بالغ بر ۳۰۰ واحد از ۶۴۰ واحد تجاری نهایی شده و دکوراسیون غرف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به انجام تست سرد تله کابین میکامال در ایام عید نوروز تاکید کرد که در آینده ای نزدیک این بخش از مجموعه‌های تفریحی میکامال در مدار استفاده دائم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست صمیمانه ، خبرنگاران رسانه های مختلف به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه