امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

امام جمعه کیش: نقش موثر رسانه ها در توسعه همه جانبه کشور

اجتماعی , اطلاعیه , سازمان منطقه آزاد کیش , گزارش مکتوب تاریخ انتشار: 00/07/07 بدون نظر   2644 بازدید

اندازه فونت    
امام جمعه کیش: نقش موثر رسانه ها در توسعه همه جانبه کشور

امام جمعه کیش بر اهمیت نقش رسانه ها به ویژه رسانه ملی در توسعه همه جانبه هر منطقه که می تواند کمک حائز اهمیتی به دولت مردان کند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری تولیدی و پژوهشی میان سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای مرکز جزیره که روز چهارشنبه هفتم مهر در سالن اجتماعات صدا و سیمای کیش به امضا رسید بر نقش موثر رسانه ها در توسعه همه جانبه هر منطقه اشاره داشت و گفت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی در توسعه همه جانبه منطقه نقش تاثیر گذاری دارد از این رو تمام دستگاه های اجرایی باید از تولیدات داخلی کشور حمایت کنند.

امام جمعه کیش با بیان این که چه تولیدی فاخرتر از تولیدات فرهنگی که متولی آنها رسانه ها هستند، اظهار داشت: کلام کوتاه و ارزشمند مقام معظم رهبری در قالب شعار سال که بر حمایت از تولیدات داخلی تاکید می کند باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همگرایی و هم افزایی را زمینه ساز رونق تولید رسانه ای عنوان کرد و افزود: با حمایت و پشتیبانی از تولیدات رسانه ای می توانیم در راستای معرفی و توسعه جزیره کیش گام های موثری برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را به عنوان یکی از چهره های فرهنگی و از اساتید برجسته دانشگاهی که اعتقاد به رسانه ملی دارد معرفی کرد و افزود: یکی از کمک های ماندگار در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی در کیش تفاهم نامه ای است که امروز به امضا رسید.

وی خاطر نشان کرد: با ورود داوود سیروس مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش شاهد تحولات خوبی در حوزه رسانه کیش هستیم.

به گفته امام جمعه کیش با نگرش و اقدامات فرهنگی و اجتماعی باید ارتباط مردم با رادیو و تلویزیون را افزایش دهیم و صدا و سیمای مرکز کیش را به جایی برسانیم که نخستین گزینه کیشوندان سیمای کیش باشد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با اهتمام ویژه به زیرساخت های حوزه جغرافیایی خود؛ از جغرافیای جزیره فراتر رفته و این حوزه را گسترش دهیم تا رادیو و سیمای کیش به راحتی قابل دسترس تمام مردم ایران باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این مراسم، از تبدیل مرکز صداوسیمای کیش به مرکز مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خبر داد.

جعفر آهنگران گفت: مناطق آزاد کشور به نماد‌هایی از اقتصاد مقاومتی در سطح کشور تبدیل شدند و این مهم به خاطر نبود ابزار‌های مورد نیاز در سطح گسترده اطلاع رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه نبود ابزاری‌های لازم آینده امیدوار کننده‌تر از قبل را نتوانستیم به شکل شایسته تری اطلاع رسانی کنیم، بیان کرد: صداوسیمای مرکز کیش برنامه نخست سازمان منطقه آزاد کیش برای تبدیل شدن به مرکزمناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

آهنگران بر نقش موثر آموزش و پرورش کیش و رسانه ملی در این جزیره در در تحقق اهداف فرهنگی تاکید کرد و افزود: شخصیت‌های فرهنگی قبل از مقطع دبستان شکل می‌گیرند و انسان‌های تربیت شده می‌توانند در توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش محور فعالیت‌های اصلی این منطقه را گردشگری عنوان کرد و گفت: ابزار‌ها و اراده‌ای که در اختیار صدا و سیما مرکز کیش است می‌تواند کمک حائز اهمیتی در این زمینه داشته باشد.

آهنگران با تاکید بر این که باید مرجعیت صداوسیمای مرکز کیش را حفظ کنیم و با آغاز تولیدات فرهنگی و دینی مشترک به فضا‌های فرهنگی اهتمام ویژه شود، بیان کرد: صداوسیمای مرکز کیش می‌تواند با نام کیش در سیاست گذاری‌های سازمان منطقه آزاد کیش نقش مهمی ایفا کند.

تفاهم نامه همکاری تولیدی و پژوهشی میان سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای مرکز جزیره با هدف نمایش هر چه بهتر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جزیره کیش در قالب تولید و پخش برنامه‌های مشترک در سطح ملی و بین المللی، انعکاس گزارش عملکرد و فعالیت سازمان، اطلاع رسانی رویداد‌ها و فعالیت‌های علمی و فرهنگی، بیان مراحل و قوانین، زمینه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش، هندورابی و فارور، ارائه تولیدات چند رسانه‌ای رادیو، تلویزیونی و خبری، معرفی فرهنگ بومیان، امکانات، خدمات بازارها، رستوران ها، خدمات حمل و نقل شهری، هوایی، دریایی و اماکن گردشگری، چهارشنبه هفتم مهر در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز کیش به امضا رسید.

آیین افتتاح فرستنده تلویزیونی دیجیتال با کیفیت ۴k و پخش شبکه فراتر و همچنین پخش صدای دیجیتال Dab و امضای تفاهم نامه همکاری تولیدی و پژوهشی بین سازمان منطقه آزاد کیش و صداوسیمای مرکز کیش برگزار شد.

ساکنان جزیره کیش از این پس می‌توانند بسته‌های دیجیتال تلویزیونی را بر روی کانال‌های ۳۴، ۴۷، ۵۰، ۵۳ و ۵۶ از طریق جستجوی دستی دریافت کنند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه