امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ما پارتی بی توقع همه کارآفرینان کیش هستیم به شرط عدالت و شفافیت در کار

ما پارتی بی توقع همه کارآفرینان کیش هستیم به شرط عدالت و شفافیت در کار

ما پارتی بی توقع همه کارآفرینان کیش هستیم به شرط عدالت و شفافیت در کار

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، محمدرضا نوایی لواسانی در نشست صمیمانه با کارآفرینان و سرمایه گذاران مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش که شامگاه دوشنبه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد پس از شنیدن مسائل، مشکلات و پیشنهادات حاضران در جلسه با بیان اینکه یکی از خصوصیاتی که در مورد بنده ذکر می شود جوان بودن است اظهار کرد: جوانی، پیری، رنگ و نژاد و قومیت از مظاهری است که انسان در آن مختار نیست به همین دلیل نمی تواند مایه مباهات انسان باشد مگر اینکه این جوانی همراه با جسارت، صراحت و پرهیز از محافظه کاری باشد که می تواند یک حسن به شمار آید همانگونه در تمامی انقلاب ها دیده می شود بیشترین نیروها، نیروهای جوان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه از صمیم قلب اعتقاد دارم که همه ما سربازان جبهه های اقتصادی حق هستیم افزود: هر کارآفرینی که در این شرایط همه مشکلات را تحمل می کند بی تردید روحیه اعتقادی دارد و اگر به دنبال دنیا و مسائل مادی بود وارد حوزه تولید نمی شد و مسیر دیگری مانند دلالی را برای خود انتخاب می کرد.

نوایی لواسانی ادامه داد: در کسب مال و سرمایه از یک زمان به بعد انسان به دنبال جمع آوری مال نیست و تنها عشق به کار و خوشحال کردن دیگران وی را وادار به ادامه کار و فعالیت می کند نه کسب سود و این نشان از سلیم النفسی این افراد دارد.

وی با بیان اینکه ما گاه با طرح هایمان افراد را بیچاره می کنیم افزود: برای مثال به افرادی که جوهره کارآفرینی ندارند وام و سرمایه می دهیم و آن ها با شکست در این راه نابود می شوند بنابراین باید افرادی که جوهره کار دارند حمایت شودند.

مدیرعامل سازمان به اشاره به اینکه این جمع متشکل از کسانی است که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می کنند افزود: برخی فکر می کنند که ساخت و ساز کار ساده ای است اما اصل مطلب پس از پایان ساخت و ساز و تبدیل آن به بازار کسب و کار و ایجاد فضای ارزش افزوده است.

وی با اشاره به بیان برخی مشکلات مانند کمیته های قیمت گذاری در سازمان و بروکراسی های اداری طولانی نیز تصریح کرد: باید خاک برخی از قسمت ها( سیستم ها و روش ها ) را عوض کرد زیرا اصلاح کردن آن ها هم دیگر جوابگو نیست و باید به طور کلی خاک آن ها عوض شود و اینچنین جراحی هایی هم حساس است و هم زمان بر و باید با یک کار کارشناسی و برنامه ریزی دقیق در این حوزه ورود کردکه ماا در این خصوص برنامه هایی در دست اقدام داریم.

نوایی لواسانی با اشاره به اینکه مسکن و اقتصاد دستوری نیست و باید علت های آن تغییر کند و بسیاری موارد وابسته به عرضه و تقاضا است تاکید کرد: در سه حوزه شما می توانید موارد را گزارش دهید که ما هم به سرعت به آن ها رسیدگی می کنیم؛ تسهیل و تسریع در روند مجوزها، جلوگیری از فساد، و اعمال نظر افراد.

وی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران نیز اظهار کرد: ما پارتی بی توقع همه کارآفرینان کیش هستیم به شرط عدالت و شفافیت در کار.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بزودی کیش در تسهیل کار برای کارآفرینان خواهد درخشید.

وی در رابطه با ورود دستگاه های مختلف و از بین رفتن مزیت های کیش نیز گفت: در حال جمع بندی موارد با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و بازگرداندن اهداف و قوانین این مناطق به ریل اصلی هستیم.

لواسانی همچنین وعده داد که از تشریفات زائد و هزینه کردهای بی مورد، افزایش نیرو و بزرگ شدن بدنه در سازمان منطقه آزاد جلوگیری کرده و هزینه های موارد یاد شده را به سمت و سوی عمران و آبادانی جزیره سوق دهد.

وی همچنین از همه سرمایه گذاران جزیره کیش که توان مالی برای همراهی در ساخت مسکن ارزان قیمت برای کیشوندان را دارند درخواست کرد در این مسیر همراه و همگام با سازمان شده و مشکل مسکن ساکنان جزیره کیش را برطرف کنند.

مدیرعامل سازمان تاکید کرد: برای این منظور نیاز به افرادی هست که سرمایه آماده برای کار داشته باشند تا در کمترین زمان این پروژه به نتیجه برسد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه