امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

استقبال از راه اندازی کارگروه ایده‌های نو در کیش

اجتماعی , اقتصادی , تفاهم نامه , سازمان منطقه آزاد کیش , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 00/08/26 بدون نظر   1504 بازدید

اندازه فونت    
استقبال از راه اندازی کارگروه ایده‌های نو در کیش

استقبال از راه اندازی کارگروه ایده‌های نو در کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با استقبال از راه اندازی کارگروه ایده‌های نو با مشارکت سازمان و انجمن کارآفرینان، نوآوری را لازمه ماندگاری نام کیش در اذهان برشمرد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، محمدرضا نوایی لواسانی در نشست با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان این دو گروه را رزمندگان جبهه اقتصادی در شرایط تحریم‌های کنونی کشور عنوان کرد.

وی گفت: حضور شما تنها به دلیل دارایی و سرمایه مادی نیست بلکه معتقدم هر یک از ما که کاری را خلق کند و بیافریند بعد از به سرانجام رسیدنش دو دستاورد مهم خواهد داشت، نخست سرمایه مادی و دیگری فن کارآفرینی که فنی نایاب و تخصصی است.

نوایی لواسانی تجربه، تخصص و قدرتمندی انجمن کارآفرینان و سرمایه گذاران را دلیل اصلی برگزاری این نشست برشمرد و اظهار داشت: مسیر‌های طی شده توسط هریک از افراد این جمع می‌تواند راهنما خوبی برای فعالیت‌های پیش رو باشد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال درهر یک از انسان‌ها جوهر کار‌های متفاوتی از جمله کارآفرینی، ریاست، علمی، تحقیقی و هنری خلق کرده است افزود: هریک از انسا نها با جوهر متفاوت باید در جایگاه خود قرار گیرند تا به موفقیت دست یابند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جنگ اقتصادی بین حق و باطل در دنیا، به تشریح تفاوت جنگ اقتصادی با جنگ نظامی پرداخت و گفت: تخریب‌ها در جنگ اقتصادی به اندازه ویرانی‌های جنگ نظامی مشهود نیست.

لواسانی در بخش دیگر سخنان خود یکی از مشکلات اساسی در مناطق آزاد را عدم درک مصائب سرمایه گذاران و کارآفرینان از سوی مدیران و تکیه بر تئوری‌ها عنوان کرد و افزود:عالم عمل با عالم تئوری بسیار متفاوت است و این موضوع باید به جد مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه رعایت نکردن برخی قوانین در مناطق آزاد را دارای مشکل شرعی برشمرد و بیان داشت:ترغیب سرمایه گذار با قول و عهد قانونی و در نهایت عدم رعایت قوانین و عهد شکنی یا تضعیف آن، موجب بی اعتمادی خواهد شد که باید به طور قطع با آن برخورد شود و از قوانین مناطق آزاد صیانت کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گرفتن برخی مجوز‌ها در مناطق آزاد را دشوارتر از از سرزمین اصلی عنوان کرد و اظهار داشت: این امر موجب آسیب به سرمایه گذاران و کارآفرینان خواهد شد که بدین ترتیب باید تلاش مضاعف کنیم تا مناطق آزاد به مسیر اصلی خود بازگردد.

وی با ابراز امیدواری از روز‌های خوبی که با همراهی انجمن کارآفرینان برای جزیره کیش رقم خواهد خورد گفت: ما در کنار شما با تمام توان و تلاش خود را به کار می‌گیریم و از انجام کار‌های نو و ارائه ایده‌های جدید به عنوان مهمترین عوامل پیشرفت در منطقه حمایت می‌کنیم.

نوایی لواسانی افزود: کارآفرینانی که هرسال ایده نو ارائه و اجرا کنند امتیاز تسریع در امور را دریافت خواهند کرد، این ایده‌های نو حتی در هتل سازی‌ها نیز برای ایجاد جاذبه بیشتر باید اعمال شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر حمایت و صیانت از تولیدات و کالا‌های داخلیاز صاحبان مراکز تجاری و بازار‌ها خواست تا برای فروشندگان کالا‌های ایرانی امتیاز ویژه و تخفیف قائل شوند که اجر دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تسهیل و تسریع روند صدور مجوز‌ها برای کارآفرینان و سرمایه گذاران به منظور جلوگیری از هدر رفت زمان آنان در بروکراسی‌های اداری توسعه هرچه بیشتر کسب و کار‌ها را به دنبال دارد و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

تسهیل اخذ مجوز‌های کسب و کار همچنین سالم سازی فرایند‌های سازمانی و سیستماتیک شدن تصمیم‌ها برای جلوگیری از فساد احتمالی از موارد مطرح شده از سوی نوایی لواسانی در این نشست بود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه