امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

اعلام جزئیات تفاهم نامه همکاری شورای عالی مناطق آزاد با وزارت ورزش

گردشگری , مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش , مناطق آزاد , ورزشی تاریخ انتشار: 00/09/24 بدون نظر   2494 بازدید

اندازه فونت    
اعلام جزئیات تفاهم نامه همکاری شورای عالی مناطق آزاد با وزارت ورزش

اعلام جزئیات تفاهم نامه همکاری شورای عالی مناطق آزاد با وزارت ورزش

سعید محمد : از امکانات و ملزوماتی که در مناطق آزاد داریم باید حداکثر استفاده را ببریم تا بتوانیم از اعتلای ورزش حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور پس از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد، تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی بیان داشت،
با توجه به ظرفیت بالای مناطق آزاد در استانهای مرزی و ارتباطی که با سایر کشورهای همسایه دارند قصد داریم در یکی از بخش های دیلپماسی اقتصادی مان، دیپلماسی ورزش را قرار دهیم. معتقدم که خیر مناطق آزاد باید به همه بخش‌ها برسد. بر این اساس از ورود وزارت ورزش و جوانان در بخش های مختلف در مناطق آزاد استقبال می کنیم. چرا که پلی برای ارتباط بیشتر با ورزش و جامعه جوانان است. از امکانات و ملزوماتی که در مناطق آزاد داریم باید حداکثر استفاده را ببریم تا بتوانیم از اعتلای ورزش حمایت کنیم.
محمد در خصوص جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: در ارتباط با موضوع خاص جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همانطور که شهاب عزیزی خادم، رییس فدراسیون گفت واقعا جا داشت که از چهار سال پیش این موضوعات پیگیری می شد، اما امروز با یک تاخیر طولانی و در یک زمان فشرده و بالاجبار باید این مسائل را پیگیری کنیم، چرا که یک رویداد بسیار بزرگ در کنار ما اتفاق می افتد. برگزاری مسابقات جام جهانی نه فقط یک رویداد ورزشی، بلکه یک اتفاق بزرگ اقتصادی است و کشور ما باید حداکثر بهره را از این رویداد بزرگ ببرد. سعی می کنیم با ارتباط نزدیک و همکاری مشترکی که با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان داریم جبران مافات کنیم و این زمان سوزی که اتفاق افتاده را جبران کنیم و هماهنگی ها  را روز به روز بیشتر کنیم.
وی عنوان کرد: براساس تفاهم نامه ای که امروز امضا می شود، امکاناتی که در جزایر قشم و کیش داریم را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می دهیم. همچنین در یک همکاری مشترک احداث زمین های جدیدی را برای تیم ملی مد نظر داریم. فضاهای مورد نیاز هتل و سایر موضوعات، امکانات تردد، حمایت های حمل و نقل هوایی، امکانات گردشگری برای دوره اقامت در جزایر را مهیا می کنیم. در خصوص سایر افراد و هواداران تیم های مختلفی که علاقمند هستند در جام جهانی حضور پیدا کنند فضایی را ایجاد خواهیم کرد و مطمئنا هزینه اسکان و اقامت بسیار کمتر از کشور میزبان (قطر) خواهد بود و آنها را در اختیار گردشگران قرار می دهیم.
و امیدواریم تیم ملی کشورمان
صعودش کامل شود و در جام جهانی هم خوش بدرخشد و دل میلیون ها ایرانی را شاد کند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه