رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش فرا رسیدن ۵ دی، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه کارکنان خدوم سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی کیش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه های کیش، عزت الله محمدی استقرار سپاه در فرودگاه ها را ؛ امری جهت ارتقاء سطح ایمنی مسافران، امنیت پایدار و صیانت از پروازهای غیر نظامی و  بیانگر نقش کلیدی و تعیین کننده در مقابله با توطئه های مختلف استکبار جهانی عنوان کرد.

 وی اظهار داشت: به یمن تعهد، تخصص، ایثار و فداکاری کارکنان و کارشناسان سپاه حفاظت هواپیمایی در کنار بهره گیری از تجهیزات نوین نظامی و سایر اقدامات اطلاعاتی و حفاظتی؛  ضریب امنیتی پروازهای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی کم نظیر و قابل تقدیر است.

در فرودگاه بین المللی کیش نیز تلاش و مجاهدت های مسئولانه سپاه حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پروازهای این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه ی پرتردد کشور قابل تشکر و قدردانی است.

عزت الله محمدی در پایان گفت:  اینجانب ضمن عرض تبریک این روز خجسته به همه خدمتگزاران عرصه حفاظت هواپیمایی کشور؛ سلامتی وتوفیق روز افزون عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.