امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

دیدار صمیمی محمدرضا لواسانی با خانواده شهید دفاع مقدس

اجتماعی , سازمان منطقه آزاد کیش , فرهنگی , مذهبی , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 00/10/28 بدون نظر   2121 بازدید

اندازه فونت    
دیدار صمیمی محمدرضا لواسانی با خانواده شهید دفاع مقدس

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خانواده شهدا را دارای روحی بلند و والا خواند و آن ها را سرما یه های کشورعنوان کرد

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل روابط عمومی و امور بین الملل، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار که  به مناسبت شهادت حضرت ام البنین (ع) در منزل شهید “علی رضا خان بابایی”  برگزار شد از مقام شامخ شهید بزرگوار تجلیل کردند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدارخطاب به مادر شهید گفت: با افتخار در کنار شما هستیم و مانند فرزند شهیدتان همراه شما خواهیم بود

لواسانی خانواده شهدا را سرمایه های کشور خواند و گفت: به حال مادر شهید غبطه می خوریم چرا که با عالم غیب و بالا درارتباط بوده  ذهنشان با شهید درارتباط می باشد و این نشانه ای است که شما مادر بزرگوار از روح والا و بلندی برخوردار هستید.

لواسانی با تاکید بر این موضوع که وظیفه سنگینی بر دوش ما گذاشته شده است افزود: شرایط بسیار سختی پیش رو داریم که در راه خدمت به مردم مهربان جزیره کیش حتما دعای شما مادر بزرگوار گره گشا خواهد بود.

وی با اشاره به حضور دکتر لواسانی در منزل خود گفت: حضور شما در اینجا بی دلیل نبوده و یقین دارم از سوی فرزندم برای دیدار با من آمده اید.

مادر شهید خان بابایی با بیان این که شهید علاقه بسیاری به مطالعه داشت افزود:  فرزندم پول خود را بیشترصرف خرید کتاب می کرد و وابستگی بسیاری به کتاب‌هایش داشت و حتی وصیت کرده بود پیکرش را به کتابخانه‌اش ببرند.

به گفته مادر شهید خان بابایی کتابخانه علیرضا در طول این سال‌ها محل قرارمادر و فرزند  است و گاهی مادر، بوی علیرضا را در کتابخانه‌اش استشمام می‌کند و با در میان گذاشتن این موضوع با علامه جعفری(ره)  متوجه  حضور روح شهید در منزل خود شده اند.

وی افزود: پدر شهید مبتلا به آلزایمر بود آقایی به منزل ما آمد وگفتند برای ملاقات شهید با پدرشان ماموریت داریم و از سوی ایشان آمده ایم و همراهشان در حرم امام رضا(ع) حضور پیدا کردیم و با صحنه ای مواجه شدیم که پدر شهید قدرت تکلم پیدا کرده و علیرضا را صدا می کرد.

مادر شهید با اشاره به این که روح محدودیت ندارد اظهار کرد: عطر دلنواز تربت در اتاق علیرضا به مشام می رسید و به گفته همسر شهید مطهری شهدا مانند کبوتران در دیده ها هستند و بارها علیرضا را به صورت کبوتر دیده و ساعت ها با او صحبت کرده ام، مادر شهید خان بابایی در ادامه گفت: روح  و حضور شهید را  نه تنها من بلکه بسیاری از افراد حس کرده اند.

مادر شهید خان بابایی که از خادمین حرم امام رضا (ع) است با بیان خاطرات شهید وی را دارای کرامات معنوی و الهی خواند و گفت: شهید دومین فرزندم بود که در بهمن ۴۶ به دنیا آمد واز ابتدا پسری آرام و شوخ‌ طبع بود. در ۱۷ سالگی وارد دانشگاه امام صادق(ع)  شد و همچنین با حضور در منزل یکی از طلاب قم در تهران دروس حوزه را فرا می گرفته است، فرزندم در سن ۲۰ سالگی و در جریان عملیات نصر ۷ در منطقه دوپازان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

در این دیدار لواسانی سرپرست سازمان  از این مادر بزرگوار تقاضا کردند شخصا افتخار خدمت به ایشان را داشته باشند که این مادر بزرگوار شهید فقط با درخواست بر این که باید خود را برای ظهور آماده کنیم  تا در کنار امام زمان قرار بگیریم.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (105) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه