امروز: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

جستجوی ۴ ساعته راننده مینی بوس جهت رساندن حق به حقدار

آموزشی , اجتماعی , تاریخ و فرهنگ , حوادث , فرهنگی , ناوگان حمل و نقل شهری کیش تاریخ انتشار: 00/11/08 بدون نظر   148 بازدید

اندازه فونت    
جستجوی ۴ ساعته راننده مینی بوس جهت رساندن حق به حقدار

جستجوی ۴ ساعته راننده مینی بوس جهت رساندن حق به حقدار

راننده مینی بوس در کیش صداقش را فدای اشتباه مسافرش نکرد و پس از چهار ساعت جست و جو حق را به حق دار رساند.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش داراب ملک محمدی از رانندگان مینی بوس خطی جزیره کیش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته متوجه انجام یک یک تراکنش ۳۵۰ میلیون ریالی شدم که یکی از مسافران به اشتباه آن را انجام داده بود.

وی با بیان اینکه این تراکنش حوالی ساعت ۱۲ روز گذشته از دستگاه کارت خوان انجام شده بود افزود: ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته به محض دریافت لیست تراکنش ها متوجه واریز این مبلغ به حساب شدم و همان موقع همکاران دیگر و بخش شکایات واحد حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات را در جریان گذاشتم.

وی اضافه کرد: خودم نیز این اتفاق را در گروه های مختلف فضای مجازی اطلاع رسانی کردم که در نهایت ساعت ۱۸ روز گذشته مسافر با مراجعه به یکی از همکاران پیدا شد.

ملک محمدی با بیان اینکه به منظور اطمینان خاطر شماره کارت و حساب مسافر را با سوابق بانکی تراکنش تطبیق داده و امروز مبلغ به حساب وی واریز شد گفت: ۲ سال گذشته نیز اتفاق مشابهی افتاده بود که در آن نیز وجوه اشتباه به حساب مسافر عودت داده شده است.

ناظر مینی بوسرانی و خودروهای عمومی مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این ارتباط گفت: با تمجید از رفتار  رانندگان صادق حمل و نقل عمومی جزیره اظهار داشت: در یک ماه گذشته این چهارمین اتفاق مشابه است که رانندگان صادق جزیره در این اتفاق ها حدود ۵۰۰ میلیون ریال وجه را بازگشت دادند.

فایز بازیار افزود: مهمترین بخش این اتفاق ها آن است که رانندگان تاکسی و مینی بوس های جزیره خودشان به محض مشاهده تراکنش های کارت خوان واحد شکایات و سایر همکاران را برای پیدا شدن مسافر در جریان می گذارند.

وی اضافه کرد: در آخرین اتفاق نیز آقای ملک محمدی با درجریان گذاشتن همکاران و واحد شکایات مسافر قبل از اینکه به بانک یا مراجع دیگر مراجعه کند موفق به یافتن راننده شده بود که این رفتارها عاملی بر ایجاد یک خاطر خوب در ذهن مسافران است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ستاد کرونا
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (30) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (32) اداره آموزش و پرورش کیش (17) اداره محیط زیست کیش (59) بیمارستان کیش (76) جزیره کیش (45) جعفر آهنگران (29) حمید رضا منتظری (17) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (27) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (20) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (23) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (21) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (35) دکتر رضانیا (35) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (72) دکتر سعید محمد (20) رئیس پلیس راهور کیش (17) سازمان منطقه آزاد کیش (113) ستاد پیشگیری از کرونا (82) سرهنگ علی اصغر جمالی (35) سعید محمد (34) سعید پورعلی (16) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (56) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (33) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (33) شورای سلامت کیش (124) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ویژه کیش (27) فرماندهی انتظامی کیش (79) محمد رضا نوایی لواسانی (32) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (36) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (78) مرکز نوآوری و فناوری کیش (18) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (30) معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (16) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (29) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (50) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (50) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (44) موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش (17) ناصر آخوندی (24) ناوگان حمل و نقل عمومی کیش (18) هواپیمایی کیش ایر (45) پلیس راهور کیش (32) پلیس فتا (23)
رفتن به ابتدای صفحه