امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

اخطار بد موقع برای تخته کردن کسب و کار مردم در آستانه عید نوروز

اجتماعی , سازمان منطقه آزاد کیش , گردشگری تاریخ انتشار: 00/12/05 بدون نظر   2833 بازدید

اندازه فونت    
اخطار بد موقع برای تخته کردن کسب و کار مردم در آستانه عید نوروز

تقاضای جامعه مراکز پذیرایی از سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش

ارایه فرصتی مناسب پیرو اخطار یک هفته ای اجراییات در آستانه عید نوروز برای جمع آوری رستورانهای که در حریم ۶۰ متر دریا قرار دارند.

جناب آقای دکتر لواسانی ضمن عرض سلام و ارادت خدمت حضرتعالی
به استحضار میرساند همانگونه که در جریان هستید اوضاع جهان و ایران وعلی الخصوص کیش که یک مقصد گردشکری میباشد وکسب درامد وحیات کیش نیازمند حضور گردشگر است و مدت دو سال است که شیوع این ویروس منحوس اقتصاد جامعه را به چالش کشیده به اعتقاد بنده چالش بر انگیزترین اتفاق که میزان کارآمدی جامعه محترم مراکز پذیرایی را محک خواهد زد همین تصمیم ناپخته وعجولانه ای است که در استانه عید انجام شده است که نه تنها تاکنون سازمان هیچ مشکلی را برای جوامع حل ننموده بلکه باارسال نامه های تهدید امیز ودادن مهلت یک هفته ای جهت تخلیه مراکز پذیرایی که در حریم شصت متر هستند باعت نگرانی واسترس کارکنان وخانواده های انها گردیده است .
در این باره سوالات اساسی و مهمی وجود دارد که مسئولین امر باید به آن پاسخی منطقی و معقول ارائه دهند تا وجدان عمومی را اقناع نمایند .
۱- مگر این مراکز خودسرانه در ساحل تاکنون به فعالیت مشغول بوده اند که با یک برگ دو خطی و آن هم طی یه هفته بار و بندیل رابسته وساحل را رها کنند و پی کار خود روند ‌.

۲- اکثر قریب به اتفاق رستورانهای ساحلی دارای قرارداد با سازمان و شرکت آب و عمران و خدمات هستند. اگر بپذیریم که این دستور العمل قانونی است تکلیف قراردادهایی که امضاء مدیران پای آن وجود دارد چیست . اگر این جماعت به عهد خود پایبند نباشند از آحاد جامعه که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند چه انتظاری میرود که به عهد و پیمان خود وفادار باشند .

۳-اگر این تصمیم در آستانه عید اجرایی شود و این رستورانها تعطیل شوند آیا مراکز پذیرایی جزیره
گنجایش رسیدگی به حجم بالای مشتری رادارند .
آیا این جماعت فکر نمی کنند این تصمیم چه حجمی از اختلال در رسیدگی به گردشگران ایجاد خواهد کرد .

۴- هر کدام از این رستوران ها محل رزق و روزی تعداد بسیاری کارمند و کارگر است اگر بناست طی یک هفته همه این رستوران ها جمع شود تکلیف این همه کارگر و خانواده های انها چه خواهد شد .
گویا مدیران جزیره میخواهند در آستانه عید اینگونه با نواختن اهنگ مرگ تدریجی به تن و روحمان عیدی دهند تا هیچ وقت این مرحمت آنها فراموشمان نشود وتا ابد باقی بماند .

۵- حسب اطلاع حضرتعالی مدیران میانی جزیره از این تصمیم بی اطلاع می باشند
بنده خود با یکی از مدیران حقوقی صحبت کردم و او که در بستر بیماری است و مبتلا به کرونا شده و دوره نقاهت خود را طی میکند از این تصمیم اظهار بی اطلاعی کرد .
چگونه میشود چنین تصمیمی در این حجم از اهمیت مورد شور و مشورت خود مدیران قرار نگیرد و مضار و منافع آن مورد بررسی دقیق نگیرد.

۶-سازمان در اوج کرونا وبسته بودن مراکز پذیرایی هیچ بسته حمایتی را به بهربردارن ارئه نکرد وحتی چکهای بهر بردارن راهم برگشت زدند بسیاری از مشاغل تعطیل وصاحبان انها خانه نشین شدند
لطفا دستور فرمائید به قید فوریت از کارشناسان خبره ومشاوران دلسوز جهت ارئه راهکار مناسب و منطقی موضوع را بررسی نمایند و در یک مدت معین و بدون ایجاد خسارت و با دادن امتیازات به بهربرداران بایک فرایند ومدت زمان منطقی موضوع در دستور کارقرارداده و از ایجاد استرس و تنش خوداری گردد.

باتشکر مدیر عامل

جامعه مراکز پذیرایی کیش

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه