امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

محبوبه کرمی نخستین بانوی بخشدار جزیره کیش

اجتماعی , اطلاعیه , سازمان منطقه آزاد کیش , سیاسی , فرهنگی تاریخ انتشار: 00/12/22 بدون نظر   1306 بازدید

اندازه فونت    
محبوبه کرمی نخستین بانوی بخشدار جزیره کیش
با حکم مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محبوبه کرمی به عنوان نخستین بانوی بخشدار جزیره کیش در دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، سعید پورزادی، بعد از ظهر یکشنبه ۲۲ اسفند در معارفه بخشدار جدید کیش، گفت: انتصاب شایسته محبوبه کرمی یکی از کیشوندان فرهنگی در حوزه بخشداری این منطقه می تواند در ارتقاء حوزه های اجتماعی و سیاسی جزیره موثر واقع شود.

 پورزادی با بیان این که بخشدار جدید کیش در حوزه آموزش این منطقه نقش بسزایی را ایفا کرده است، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش با هدف حمایت و توسعه سرانه آموزشی کیش گام های موثری برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر رویکرد ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نسبت به توسعه و پیشرفت جزیره کیش، افزود: با توجه به این که حاشیه سواحل جنوبی مقصد گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد از این رو جزیره کیش آماده میزبانی شایسته از مسافران نورزی است.

سعید پورزادی تصریح کرد: کمیته ای زیر مجموعه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش در بندر چارک جهت ارائه خدمات ویژه در راستای رفاه حال گردشگران تشکیل شده است. به گفته پورزادی ایجاد زیر ساخت های گردشگری و ترانزیتی و ایمن سازی مسیر تردد بندر چارک به مقصد جزیره کیش یکی از رویکردهای مثبت دکتر محمد مشاور رئیس جمهور است که این مهم در طرح جامع کیش نیز پیش بینی شده است و امیدواریم این طرح تا سال ۱۴۰۲ آغاز شود.

 وی اظهار داشت عملیاتی شدن این طرح ارزشمند مستلزم حمایت و همکاری استاندار و فرمانداری استان هرمزگان برای توسعه بندر چارک است.

 مسئول اداره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که جزیره به عنوان مقصد گردشگری عموم مردم از سراسر کشور است و ۳۰ درصد مسافران از بندر چارک به جزیره سفر می کنند، گفت: این مهم فرصتی برای بندر چارک است که با ایجاد زیرساخت های رفاهی و تفریحی در بندر چارک می توان ماندگاری گردشگران در این منطقه را افزایش داد.

سعید پورزادی خاطر نشان کرد: بهره مندی از این ظرفیت سبب ایجاد فرصت های جدید شغلی، رونق اقتصادی و گردشگری می شود. پورزادی بیان داشت: برخی از مناطقی که در مسیر شهرهای بزرگ و ترانزیتی قرار گرفتند به تدریج توسعه یافتند و جزیره کیش نیز این ظرفیت را برای بندر چارک فراهم کرده است.

فواد مرادزاده فرماندار بندر لنگه نخستین انتصاب بانوی فرهنگی جزیره کیش را به عنوان بخشدار جدید در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: فرهنگیان نقش مهمی در آموزش و ارتقاء فرهنگ جامعه دارند و به طور حتم بخشدار جدید که در حوزه فرهنگی کارنامه ای درخشان دارند می توانند در حوزه های مختلف این منطقه تاثیر گذار باشند.

مرادزاده بر ضرورت آغاز طرح جاده بندر چارک به جزیره کیش اشاره داشت و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و ایمن سازی تردد مسافران زیر ساخت های محور اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

 محبوبه کرمی بخشدار جدید جزیره کیش با بیان این که کیش دارای موقعیت های استراتژیک و ظرفیت های بالقوه ای در سطح بین المللی است، اظهار داشت: با تعامل سازنده میان سازمان منطقه آزاد کیش و بخشداری این منطقه اهداف تبیین شده از سوی مشاور رئیس جمهور محقق می شود. به گفته کرمی، بخشدار جزیره کیش علاوه بر ماموریت های محوله در حوزه های، اجتماعی، فرهنگی و… تلاش دارد نسبت به تحقق اهداف تعیین شده در راستای آرامش و آنچه که شایسته کیشوندان است با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کند.

 گفتنی است محبوبه کرمی، سوابق مدیریتی و اجرایی و پژوهشی از جمله معاونت پژوهش،‌ برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و معاونت آموزشی،‌ نایب رئیس کمیته برنامه‌ریزی، نماینده ویژه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین، راهبر ارشد فاوا و سازماندهی منابع انسانی، مشاور امور بانوان و جوانان، بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استانداری و … را در کارنامه خود دارد.

انتخاب این بانوی پر تلاش انقلابی به عنوان بخشدار منطقه استراتژیک کیش نشان از اعتماد بالای دولت مردمی و انقلابی به توان مدیریتی بانوان توانمند ایران اسلامی دارد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه