امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ممنوعیت صدور مجوز تجاری، ساخت مسکن بومیان، بورسیه دانش آموزان کیش

اجتماعی , سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار: 98/11/18 بدون نظر   2971 بازدید

اندازه فونت    

غلامحسین مظفری پس از ۱۷ سال بهره برداری از پروژه ای تجاری با ۵۰۲ واحد و مالک پایانکار صادر شد و اسناد طی هفته جاری تحویل خواهد شد.


بررسی و تاکید بر اجرایی مواردی مهم در هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری کیش ،ممنوعیت صدور مجوز تجاری الی بورسیه برای دانش آموزان کیش ، تحویل اسناد مالکیت بازار مرکز تجاری کیش، توانمند سازی ۶۰ نیازمند عضو کمیته امداد در کیش، ساخت مسکن برای بومیان کیش ، تکمیل پروژه های ناتمام ، تعیین تکلیف ۳۳ نقطه و ساختمان بلا استفاده در کیش، سرعت بخشی به پروژه های عمرانی، حضور و ارتباط نزدیک مسئولین با مردم و سرمایه گذاران، و آمادگی جهت میزبانی از میهمانان نوروزی


در این جلسه غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش صحبت های خود را با اشاره به حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن آغاز کرد و از لزوم تقویت فضای همدلی ،ارتباط سازنده با مردم ،اصلاح شیوه ها و روش ها یاد کرد و گفت:حدود ۱۵۴ پروژه نیمه تمام که ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر گرفتار و معطل آن بودند در حال رفع مشکل و راه اندازی است.
مظفری گفت ۱۷ سال از پایان پروژه مرکز تجاری کیش با بیش از ۵۰۰ واحد تجاری گذشته و تازه پایانکار گرفته و سندهای آن آماده شده و طی هفته آینده تحویل مالکین خواهد شد. وی افزود در این شرایط مردم حق اعتراض دارند. او به تقویت بخش گردشگری و رونق تولید اشاره کرد و اعلام کرد صدور مجوز برای فضاهای تجاری ممنوع است.
مظفری اظهار داشت: هرچند مشکلات ومسائل و گره های زیادی در پروژه ها در کیش شاهد هستیم اما در حوزه های مختلف با تعاریفی که از برنامه ۳ ساله داشتیم و چگونگی عملیاتی کردن آن در قالب بودجه ها، اتفاقات بزرگی را باید به جد رقم بزنیم و با استفاده از ظرفیت های خوب جزیره به نتایج مطلوب دست یابیم.
شناسایی و تعیین تکلیف مکانهای بلا استفاده در کیش دیگر نکته مورد اشاره مظفری بود.
همچنین او خواستار سرعت بخشیدن به روند امور در حوزه عمران و خدمات شهری شد.
بحث دیگری که مظفری به ان اشاره کرد برگزاری بیشتر نمایشگاه ها در کیش بود و درخواست هر چه بیشتر نشست ها و همایش های تخصصی که در جزیره برگزار شود.از سوی دیگر او اعلام کرد که رویدادهای ملی و بین المللی باید وسیع تر اجرا شود و در این راه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی نیز فراگیر تر شود.
او به رخدادهای مهمی در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی اجتماعی رخدادها ی خوبی در حال انجام هستند امیدواریم دایره این کار وسیع تر شود و حجم کار بالاتر برود.و بهتر این است که مردم و بخشهای عمومی را در این کارها دخالت دهیم.نمونه بارز آن برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تهران و کیش است.
مظفری ضمن قدردانی از شرکت عمران، آب و خدمات گفت: ۳۳مکان بلااستفاده درسطح کیش شناسایی شده که باید با حساسیت این شرکت و کمک شورای تامین پیگیری و ساماندهی شود. وی در حوزه عمران خدمات شهری از ساماندهی فضای شهری با همین جدیتی که آغاز شده ابراز خرسندی کرد .
مدیرعامل سازمان همچنین از شرکت بنادر و فرودگاههای کیش خواستار انجام امور با سرعت بیشتر شد تا مسائلی در دستور کار از جمله ترمینال جدید فرودگاه که روز شمار گشایش آن نصب شده به جدیت پیگیری کنند ، چرا که به سازمان هواپیمایی کشوری تعهد دادیم مقدمات و امکانات لازم را برای نمونه شدن فرودگاه بین المللی کیش فراهم کنیم.
وی در حوزه علمی با اشاره به مبحث مرکز نوآوری و دانشگاهها عنوان کرد: در این حوزه برای حضور شرکت های دانش بنیان کارهای جدی شروع شده و دانشگاه ها باید کمک کنند تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
نکته مهم دیگری که مظفری به آن اشاره کرد راهکارهایی برای تامین مسکن بومیان و کمک به قشرهای ضعیف بود. توانمند سازی کمیته امداد برای ۶۰ نفر تحت پوشش از دیگر بحث های مطرح شده او بود و گفت در جزیره کیش نباید افراد تحت پوشش کمیته امداد وجود داشته باشد.
او خواستار همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی برای اعطای بورسیه به دانش آموزان بومی شد و از دانشگاه ها و اموزش پرورش برای تحقق این امر مهم دعوت کرد. وی گفت: همه دانشگاه های مستقر در کیش و آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوانیم هرسال از بین دانش آموزان بومی جزیره؛ به دانش آموزانی که از توان مالی خوبی برخوردار نیستند بورسیه تعلق گیرد.
او در این نشست از همه مردم برای شرکت در انتخابات مجلس دعوت کرد و از همه سازمانها و دستگاه های اداری کیش خواست در برگزرای پرشور این امر تلاش کنند.
او در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانیم شهری تمیز زیبا و با نشاط در ایام نوروز برای میهمانان و گردشگران و کیشوندان داشته باشیم
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش ضمن بزرگداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب و نقش پررنگ امام در این راه گفت: جلودار بودن از ویژگیهای مهم امام بود و با برخورداری از ابعاد شخصیتی و سیره عملی خود توانستند همه اقشار مردم را دور خود جمع کنند و با همراهی مردم انقلاب بزرگ اسلامی را رقم بزنند.
وی یکی از صفات بارز امام خمینی را قائد بودن ایشان برشمرد و عنوان کرد: قائد بودن به معنای پیشگام بودن و در خط مقدم بودن است و امام خمینی (ره) همواره در تمامی سخنرانی ها، افشاگری ها، اعلامیه ها و حتی شهید دادن در راه آرمان های اسلام پیشقدم بود و رهبر معظم انقلاب نیز هم اکنون در مسیر معمارکبیر انقلاب گام نهاده و ملت ایران را به سمت قله های پیشرفت و سعادت هدایت می کنند.
وی تاکید کرد: این ویژگی بارز امام و رهبری باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و هریک در حوزه خود با پیشگام شدن و جلودار بودن مشکلات کشور را برطرف کنند و مسیر توسعه با تلاش آنان فراهم و هموار شود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه