امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

دروغگو دشمن خداست

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 99/04/07 ۲ نظر   497 بازدید

اندازه فونت    

دروغگو دشمن خداست.
خدایا چقدر تو دشمن داری.!

مقدمه عرایض با این متن شروع میشود “دروغ“

حکایتی است تاسفبار که سر منشا آن تهمت ناروا و بی پایه و اساسی است که امروز از تریبون سازمان منطقه آزاد کیش به واسطه فشار برخی از آقایان بخش خصوصی به تعدادی خبرنگار واقعی و با شرف و دلسوز وارد شد.
مردم بدانید که دروغ گفتن با پشتوانه قدرت و ثروت حاصل میشود و خبرنگار واقعی دروغ نمیگوید اساسا نمی تواند دروغ بگوید چون همان صاحبان قدرت و ثروت با لودر از رویشان بی رحمانه رد می‌شوند. !

همچون امروز با دادن همین بیانیه که نه دوست دیدند و‌ نه دلسوزی و نه زحمات قشری اثر گذار برایشان مهم بود نه شان و منزلت افراد را بجای آوردند و صد البته تهدید به شکایت هم کردند.!؟
بماند که ناگفته ها بسیار است که اگر طی این سالیان متمادی گفته میشد و نامحرمی و فتنه گری میکردیم پرده ها دریده میشد و سنگ بر روی سنگ بند نمیشد.

و اما خبرنگار ، خبرنگار واقعی و حرفه ای موقع مصاحبه و گفتگو و تبادل نظر صدای مخاطب را ضبط میکند و موارد را یاداشت و از محل و زمان و مکان عکس بر میدارد تا ضمن داشتن مستندات قابل دفاع مواقع لزوم ضمن رجوع به عقبه خبر و گزارش بتواند موارد را تحلیل و بررسی و طرح سوال نماید.
امروز این افراد در حالی رسانه را به دروغ و فرافکنی متهم میکند که پاسخ بی شماری از پرسش های افکار عمومی را ندادند بابت وعده ها و شعارهای داده شده و انجام نگردیده.!؟
امروز افرادی خبرنگاران دلسوز و شریف را به دروغ و سم پاشی متهم میکنند که از اوضاع احوال عملکرد برخی فعال اقتصادی و تفریحی و خدماتی هنجارشکن حوزه خود باخبرند و بجای ترمیم و اصلاح امور موضع خصمانه میگیرند و فشار میاورند بر ساکت نمودن خبرنگار تا بشکنند قلم و خاموش کنند صدا و اندیشه را .!؟
آقایان چه شده است که بر آشفته اید .؟؟

گفتمان رسمی متولی گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بابت آسیب شناسی حوزه های مختلف جوامع مرتبط با گردشگران خط قرمز کدام صاحب قدرت و ثروت است که نباید از معایب کار سخنی به میان آورده شود.!؟
آیا در این گفتمان که بر اساس دلسوزی و آینده نگری و با هدف برنامه ریزی جهت از بین بردن و کم کردن مشکلات ایجاد شده برای گردشگران در ادوار و ‌حوزه های مختلف مطرح گردیده و انکار ناپذیر است چه نکات مبهمی بوده که شما را بر آشفته و شاکی کرده.!؟
و‌اما دل نوشته؛ از ۲ منظر خود را موظف و محکوم به تعهد و انجام رسالت و وظیفه میدانم یک داشتن افتخار کیشوندی ۲۵ ساله در این خاک واره بی همتا و دوم رسالت و صداقت خبرنگاری ، آنکه ما را باید بشناسد و بداند و مطمئنا میداند و خدای احد و واحد ناظر است که همواره بر خود بالیده ایم و با دل و جان قلم فرسایی کرده ایم در راستای اعتلای امور جهت شفاف سازی و رونق و آبادانی و قطع دست سودجویان و سوداگران از شهرمان، سود و منافع مادی و معنوی قلم های بی حامی و پشتیبان ما به هر دو سمت قدرت و ثروت بی اندازه رسیده و جاری شده بدون منت و بدون کوچکترین یاری و همراهی، گفته ایم و با افتخار و سری برافراشته خواهیم گفت که چشم و گوش مردم و خاک وطن بوده و خواهیم ماند ناظر بر عملکرد اصحابان قدرت و ثروت.
و در پایان باید متذکر شد دوره شکستن دست و قلم و ساکت کردن صدای حقیقت به سر آمده ، دنیا دنیای ارتباطات است خبررسانی متکی به داشتن پایگاه و وابسته بودن به یک رسانه و روزنامه نیست که جلوی آن گرفته و تعلیق و بسته شود و این صداست که میماند .

یاد استاد بزرگ خبر و تیتر مطبوعات کشورمان حسین قندی بخیر ، گفت خبرنگار واقعی در تهدید و فقر زندگی میکند و در تنهای میمیرد.

من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیری و خواه ملال

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه