امروز: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق می‌شود

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تعامل و هم اندیشی جامعه هتلداران و سازمان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه صنعت گردشگری جزیره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست نوروزی با اعضای جامعه هتلداران که یکشنبه دوازدهم فروردین برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از این حوزه در راستای ارائه خدمات شایسته گردشگران و مسافران نوروزی بر ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری هتل ها تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم و تعامل و هم اندیشی میان جامعه هتلداران و سازمان و همچنین ارتقا سطح زیرساخت های این حوزه از جمله مواردی است که در جذب هر چه بهتر گردشگر به جزیره کیش می تواند نقش مهمی داشته باشد.

سرهنگی در ادامه سخنان خود به نیمه تمام ماندن فعالیت برخی هتل های در دست ساخت کیش اشاره کرد و افزود: با نظارت و بررسی جامعه هتلداران باید باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که ارتقاء صنعت هتلداری جزیره می تواند نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه داشته باشد گفت: درجه بندی هتل ها بر اساس سطح کیفی ارائه خدمات باید به عنوان یکی از راه های پیشبرد این هدف در اولویت جامعه هتلداران کیش قرار گیرد.

وی بر برنامه ریزی هتل ها برای اجرای تورهای خارجی به عنوان یکی از عوامل توسعه گردشگری جزیره تاکید و عنوان کرد: این امر ابزار مهم و موثری برای نظارت و کنترل تغییرات توسعه گردشگری و تعیین راهبرد ها در آینده کیش به شمار می رود.

رحیم سرهنگی با تقدیر و تشکر از اقدامات جامعه هتلداران در ایام نوروز اظهار داشت: هتل های فعال در کیش با فعالیت ۲۴ ساعته و رعایت نظم، انضباط و مقررات توانستند خدمات شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه کنند که این خود نقش مهمی در معرفی کیش در سایر نقاط کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ایفا کند.

در ادامه این نشست اعضای جامعه هتلداران کیش ضمن تاکید بر آمادگی این جامعه در راستای همکاری و رشد صنعت گردشگری جزیره با سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت ۲۴ ساعته بازرسان بر اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز از تصویب و اجرای برنامه ۱۰۰ روزه به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت هتل ها در حوزه های آموزش، منابع انسانی و نظارت بر آن ها، خبر دادند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (110) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه