امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مراکز گردشگری و تفریحی جزیره کیش ساماندهی می شود

اجتماعی , اقتصادی , سازمان منطقه آزاد کیش , عمران و شهرسازی , گردشگری تاریخ انتشار: 99/11/17 بدون نظر   7761 بازدید

اندازه فونت    

مراکز گردشگری و تفریحی جزیره کیش ساماندهی می شود

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساماندهی مراکز گردشگری و تفریحی باید به گونه‌ای انجام شود که ارتقای کیفیت، اصلی‌ترین موضوع برای جلب رضایت حداکثری گردشگران باشد.
غلامحسین مظفری در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در کیش را یکی از مهم‌ترین محور‌های فعالیت این سازمان عنوان کرد.
وی با اشاره به افزایش سطح توقع گردشگران ازخدمات در جزیره کیش و ضرورت حضورافراد توانمند درعرصه گردشگری برای حفظ برندکیش به عنوان مقصد مطلوب گردشگری در کشور و منطقه گفت: باید خود را با شرایط موجود تطبیق داد و در راستای ارتقای کیفیت گام‌های موثری برداشت و افرادی که توانایی هم سو شدن با روند ارتقاء خدمات در کیش را ندارند باید از سیستم حذف شوند.
مظفری در رابطه با تبیین هدف گذاری‌ها برای جذب گردشگران از استان‌های مختلف کشور به منطقه آزاد کیش اظهار داشت: مراکز گردشگری و تفریحی یکی از پربازدید‌ترین مکان‌ها دراینجزیره است و سازمان منطقه آزاد کیش بیشتر از خدمات زیر بنایی؛ از طریق مکان‌های گردشگری مورد قضاوت مسافران قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در ساماندهی این فضا‌ها باید به گونه‌ای عمل کرد که ارتقای کیفیت اصلی‌ترین موضوع برای جلب رضایت حداکثری گردشگران باشد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با جذب ۴۰ برند شناخته شده در منطقه آزاد کیش افزود: با فراهم کردن مکان‌های مناسب در ساحل جزیره کیش برای برند‌های یاد شده، سطح ارائه خدمات در این منطقه ارتقاء خواهد یافت.
به گفته غلامحسین مظفری عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه‌های مالی، فرهنگی، اقتصادی و حاکمیتی باید به گونه‌ای باشد که نماینگر یک سازمان مقتدر و توانمند باشد.
مظفری گفت: جزیره کیش به عنوان منطقه گردشگر پذیر پیشگام در توسعه و فراهم کردن زمینه‌های رشد اقتصادی است و در بسیاری از موضوعات برای کشور پایلوت است.
بر اساس این گزارش تبدیل ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران به نمایشگاه دائمی و استفاده بهینه از فضای موجود این ساختمان با پیش بینی تقویم سالانه، برنامه‌ها و مناسبت‌های متنوع ازدیگرموارد مطرح شده دراین نشست بود.
غلامحسین مظفری با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به بهسازی و بازسازی سازمان منطقه آزاد کیش در تهران افزود: به دنبال فضای لوکس و تشریفات نیستیم بلکه در تلاش هستیم فضای مرتب و مناسبی که در شان سازمان و همچنین هموطنانمان باشد ایجاد شده و نظم و انظباط حاکم بر سیستم سازمان در محل پاسخگویی به مراجعان نیزاحساس شود.
مظفری با بیان این که سرعت بخشیدن به بهسازی و آماده سازی فضا‌های موجود در سطح کیفی مناسب می‌تواند به عنوان ظرفیت‌های بارز این منطقه مطرح شود گفت: مهمتر از اقدام بهسازی و بازسازی این فضاها، مشخص کردن نوع بهره برداری آن است.
وی بر ضرورت تعیین کاربری‌های متنوع درجهت استفاده بهینه ازفضا‌های تاره ایجاد شده تاکید کرد و گفت: چنانچه نوع بهره برداری از این فضا‌ها مشخص نشده و برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه لحاظ نشود، این فضا با وجود صرف هزینه بدون استفاده رها خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با شناسایی مخاطبان جامعه هدف در هر بخش و حوزه بر اساس برنامه سالانه؛ می‌توان ۴۲ برنامه متنوع در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار کرد.
غلامحسین مظفری با اشاره به تدوین برنامه کوتاه مدت برای برگزاری نمایشگاه عمومی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود کیش در تهران افزود: پس از برگزاری نمایشگاه باید برنامه زمان بندی جهت برپایی نمایشگاه‌های مختلف همراه با یک سالن با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر و مجهز به امکانات پشتیبانی پیش بینی شود.
مظفری با تاکید بر این که بخشی از ظرفیت‌های موجود در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران را می‌توان برای برگزاری مراسم مناسبت‌های مختلف مناطق دیگر کشور اختصاص داد گفت: با هم افزایی مناطق آزاد کشور با سازمان منطقه آزاد کیش؛ ظرفیت‌های موجود در قالب برگزاری نمایشگاه مشترک فراهم شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (131) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (29) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (90) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (46) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (102) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (43) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (87) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه