امروز: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

: جزیره کیش به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود

گردشگری , مناطق آزاد , ورزشی تاریخ انتشار: 00/08/30 بدون نظر   1412 بازدید

اندازه فونت    
: جزیره کیش به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با وزیر ورزش و جوانان

لواسانی: جزیره کیش به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود/ از امکانات کیش برای توسعه ورزش کشور استفاده می‌کنیم

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،
نوایی لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت اظهار داشت: جزیره کیش به دلیل موقعیت استراتژیک، هوای پاک و اقلیم مناسبی که برای بسیاری از رشته‌ها دارد و از جهت دیگر به خاطر خدمات گردشگری که در این جزیره وجود دارد با افتتاح بزرگترین فرودگاه بین‌المللی کشورمان به زودی به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می‌شود.

لواسانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری ورزشی و گردشگری در این جزیره در سال‌های اخیر با استقبال خوبی همراه بوده است و در شرایط کرونایی نیز وضعیت ما نسبت به سایر نقاط دیگر کشور بهتر بود. پیش‌بینی می‌شود جزیره کیش به عنوان پایتخت ورزشی کشور معرفی شود.

وی گفت: با دغدغه‌ای که دولت فعلی و دکتر سجادی برای حوزه ورزش و جوانان دارد سعی ما این است که در جزیره کیش به زودی در چند عملیات فوری بتوانیم چندین فضای استاندارد بین‌المللی ورزشی احداث کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که با این اقدامات رونق بیشتری به ورزش کشور به خصوص فوتبال بدهیم. کیش مجهزترین ورزشگاه‌های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: قرار است زمین استاندارد فوتبال در کیش احداث شود که با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی قطر برگزار می‌شود بتوانیم از تیم‌های مختلف میزبانی کنیم و تمرینات خود را در آنجا برگزار کنند. در جلسه با دکتر سجادی درخصوص برنامه‌ریزی برای رسیدن به این اهداف صحبت شد و این جلسات ادامه‌دار خواهد بود.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (51) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه