امروز: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تور گردشگری کیش برای نمایندگان مجلس

اجتماعی , سازمان منطقه آزاد کیش , فرهنگی , گزارش مکتوب , مناطق آزاد تاریخ انتشار: 99/07/25 بدون نظر   5014 بازدید

اندازه فونت    

پاداشت روز ؛
تور گردشگری نمایندگان مجلس در جزیره کیش

نمایندگان مردم یا نمایندگان دولت و مجلس.!؟

طی چند روز گذشته شاهد حضور چند تن از نمایندگان فراکسیون مجلس در جزیره کیش بودیم ، سالیان سال است این عزیزان با تشریفات ویژه و از درب وی آی پی تشریف میاورند و در بهترین مکانها سُکنا میگزینند و با احترام قابل توجه تشریف میبرند، تا به امروز هم طی سالهای متمادی مشاهده نشده نماینده ای بیاید و برود و اثری موثر برای ترمیم معضلات و تعالی اوضاع و احوال کیش از خود بجای بگذارد.
این اواخر بنده خدا ناصر شرفی خیلی در تلاش بود و بعضا صحبتهای جذاب و عوام پسندانه ای میزد ولی هیچ وقت نشد که نماینده ای بیاید کیش و برود با قدرت تمام از مناطق آزاد و کیش دفاع بکند و از حقوق از دسته رفته فشارها و دخالت ها و انگ های بی پایه و اساس دفاع و یا مزیت های آن بگوید و مصوبه ای به نفع مناطق آزاد بگیرد. اینبار هم چون گذشته آمدند و در کمال تعجب باز همان روش و مدار گذشته ، سوال اینجاست که مگر نمی گویند جزیره کیش ۳۳۰ کارخانه فعال دارد!؟ چرا همواره و همیشه تنها مکان مورد بازدید از طرف سران درجه اول مملکت الی نمایندگان مجلس شرکت همانند ساز بافت و مدیفام است .؟؟ چرا نماینده ای که عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را یک میکشد یکبار هم شده نمی آید میان مردم و سرمایه گذار و پیمانکار و کارگر حالشان را جویا شوند .!؟
📍 چرا نماینده مجلس را نمی برند به کارخانه های که تعطیل گشته اند و یا بخاطر مصوبات من درآوردی همین نمایندگان در حال تعطیلی هستند .!؟
کارخانه ای با ۱۰۰ کارگر و میلیاردها سرمایه رفته دستگاه و قالب آورده با سلیقه و ذائقه ایرانی کالای تولید بکنند و حال با قوانین همین نمایندگان و دولت نمی تواند کالای ارزش افزوده خود را وارد کشور بکنند میگویند صدرصد صادرات تولید کننده میگوید من عنایت به قانون مناطق آزاد و سلیقه و ذائقه مردم کشورم سرمایه گذاری کردام ولی اکنون میگویند قانون عوض شده.!؟ بنظر نباید پاسخی برای این قشر داده شود و به گرفتاریشان رسیدگی شود بیش از ۹۰ نفر از پرسنل همین یک کارخانه تعدیل شده است .
و صد البته ثبت سفارش کالا و عدم تخصیص ارز و عدم امکان ورود برخی اقلام و مواد اولیه کارخانه ها و حتی بالک شرکتهای تولیدی آرایش بهداشتی ممنوع شده و این اقدامات کمر تولید کنندگان را خم کرده است. !؟
📍 چرا همین نمایندگان مجلس سری به مردم و قشر متوسط نزدند و جویای احوال ملت خود بابت هزینه های سنگین زندگی و اجاره بها و رهن خانه در جزیره کیش بشوند .!؟
📍 عجیب اینکه اندک خبرنگار پرسشگر را هم برای این نشست مشترک با بخش خصوصی دعوت نکردند تا حداقل سوالاتی مطرح و نظرشان در مورد مشکلات موجود شنیده شود.
📍 اینکه کیش با تمام مشکلات و فشارهای تحریمی و گرانی ارز و کرونا ایستاده جای شکر دارد و دست مریزاد دارد به همه دلسوختگان و ایثارگران حوزه اقتصادی کیش در بخش خصوصی .!؟
📍ولی نگفتن مشکلات و کمبودها و عدم ریشه یابی و واکاوی آسیب ها و عدم یافتن راهکار ها جهت حل و رفع مشکلات، جفاست.

📍به هر حال اینکه این ارتباط باید با نمایندگان مجلس ایجاد شود و به صورت مستمر پیگیری شود کاری است پسندیده ولی باید معایب و کمبودها گفته و نشان داده شود نماینده ای که میآید در بهترین وضعیت قرار میگیرد و بهترین مکانها را جهت بازدید انتخاب میکنند و در نشست ها و بررسی چالش ها افرادی محدودی را دعوت میکنند. آنچه برآورد و نتیجه گیری نماینده خواهد بود جلوه ای از شکوه و عظمت و تعالی بیش نخواهد بود و بنابراین هیچ ملالی نیست جز دوری شما…📍

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (48) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (74) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (111) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه