امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

دهن کجی فدراسیون بادبانی به جزیره کیش

دهن کجی فدراسیون بادبانی به جزیره کیش

دهن کجی فدراسیون بادبانی به جزیره کیش

یاداشت مکتوب ؛

در شرایطی که فداسیون بادبانی اولین جلسه هیئت رئیسه خود را نیز اوایل هفته جاری در تهران برگزار کرد که از ابتدا مقرر گردیده بود بادبانی به شرط حضور مقر فعالیت در کنار خطوط ساحلی خلیج فارس و جزیره کیش از قایقرانی جدا شده و فدراسیون مستقلی گردد.
سجادی در روز اعطای حکم به ابراهیمی نیا و در حضور تمامی روسای فدراسیون های ورزشی شرط تفکیک بادبانی از قایقرانی را ایجاد مقر و استقرار فدراسیون در منطقه جنوب کشور و جزیره کیش عنوان کرد. اما نکته قابل تامل اینکه فعالیت های ابراهیمی نیا و کارشکنی های وی از همان روز نخست دریافت حکم و ترک سریع کیش بدون مصاحبه و پاسخ به خبرنگاران آغاز شده است و کماکان به اجرای سیاست خود مبنی بر ایجاد تشکیلات و ساختار اجرایی اش در تهران به سرعت ادامه می دهد و تمامی نیروهای اداری ، اجرایی خود را در اتاقی در فدراسیون قایقرانی مستقر کرده است. این در حالی است که وی حتی در روز افتتاح دفاتر مقر فدراسیون های بادبانی و ساحلی/دریایی در کنار وزیر ورزش و نمایندگان مجلس نیز حضور داشته است و روبان دفتر کیش به دست خود ایشان بریده شده است.
در آخرین اقدام نیز ابراهیمی نیا نسبت به تشکیل هیئت رئیسه در خارج از مقر خود و شهر تهران گرفته است. با بررسی تمامی شواهد و قراین کاملاً واضح است که با توجه به فعالیت اقتصادی شخصی آقای رئیس در تهران ، وی نه امکان استقرار در محل استقرار خود را دارد و نه علاقه ای به انجام آن . اینکه وی از ابتدا با دانستن شرایط استقرار فدراسیون در کیش پذیرش مسئولیت نموده است و تصمیم وی از ابتدا تنها گرفتن حکم از وزیر و پذیرش صوری شرایط بوده است ، جای بسی تعجب دارد.
اما مشخص نیست که به چه علت در خصوص فعالیت های فدراسیون بادبانی شاهد سکوت و موضع انفعالی وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور و سازمان منطقه آزاد کیش هستیم و هیچگونه اقدامی از سوی این دو نهاد عریض و طویل در خصوص برخورد و جلوگیری از اقدامات خلاف منافع ملی در فدراسیون‌ بادبانی که عدم پایبندی آن‌ها نیز کاملاً محرز شده است، صورت نمی‌گیرد.
رویکرد ابراهیمی نیا در خصوص عدم رعایت و پایبندی به طرح جامع آمایش سرزمینی ورزشی غیرقابل گذشت است و ادامه این روند در فدراسیون بادبانی پایتخت نشین چیزی جز دهن کجی به منافع ملی ، و مردم جزیره کیش نیست!

 

بهمن عبدالهی

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (133) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه