امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

تاکید پورزادی به تشکیل ستاد دایمی سفر در جزیره کیش 

تاکید پورزادی به تشکیل ستاد دایمی سفر در جزیره کیش 

تاکید پورزادی به تشکیل ستاد دایمی سفر در جزیره کیش

 

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اجرای اجرای یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح برای ساماندهی و تقویت زیرساخت های بندرچارک از سوی این سازمان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار دولت خانه کیش ، سعید پورزادی روز چهارشنبه در جلسه ستاد نوروزی کیش با اشاره به اینکه پیش بینی می شود نوروز ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافر به جزیره نسبت دوره قبل باشیم اظهار کرد: ارایه خدمات شایسته به مسافران نوروزی اولویت اول دستگاه و نهادهای این جزیره است و این راستا ارتقای خدمات، ساماندهی و تقویت زیرساخت های بندرچارک در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای این منظور یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که برای اجرای طرح هایی از جمله لایروبی، ایجاد موج شکن، محل اسکان رانندگان، بهسازی ترمینال، احداث نمازخانه، و ۶۰۰ متر فضای اداری و نمازخانه هزینه می شود.

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: بخشی از مسافران این جزیره که از طریق دریا به این منطقه سفر می کنند که در این راستا توسعه فعالیت شناورها از دیگر دستورکارهای سازمان است.

وی افزود: که پیش بینی شده ظرفیت شناورهای مسافری جزیره در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سنوات گذشته چهار برابر شود به طوریکه قبل از کرونا در مسیرها بندر چارک به کیش ۶ فروند شناور خودرو بر فعال بود که این تعداد سال گذشته به ۱۷ فروند و امسال به ۲۳ فروند می رسد.

پورزادی یادآور شد: در نظر داریم زیرساخت های بندر چارک را به منظور توسعه پایدار با همکاری استانداری هرمزگان به عنوان پورت تخصصی صادرات مصالح ساختمانی به کشورهای همسایه توسعه دهیم تا در کنار خدمات به مسافران، ساکنان بندر چارک از این پورت نیز بهره مند شوند.

وی همچنین بر تشکیل ستاد مدیریت دائمی سفر در جزیره تاکید کرد و گفت: کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور در فصول مختلف سال شاهد حضور مسافران است که مدیریت منسجم با کمترین نقص نیازمند تشکیل این ستاد است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: با توجه وجود مشکلات مختلف در حوزه تامین و توزیع آب، سوخت مورد نیاز خودروها در نوروز ۱۴۰۱ طی سال جاری تلاش شده که میزان تولید آب در جزیره افزایش یابد که هم اکنون شاهد افزایش ۱۰ درصدی با واحد تصفیه ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی هستیم.

وی با بیان اینکه با تعمیرات اساسی در حال انجام شرکت آب و برق کیش مجددا تا نوروز پیش رو ظرفیت تولید فعلی نیز افزایش پیدا می کند گفت: همچنین با اجرای عملیات گازرسانی واحدهای صنعتی از جمله آب و برق نیاز روزانه جزیره به نفت-گاز از یک میلیون لیتر در روز به ۱۰۰ هزار لیتر رسیده که با این گام چالش حوزه تامین سوخت نیز برطرف می شود.

پورزادی تامین امنیت و نظارت بر روند خدمات از دیگر اولویت های این سازمان برای نوروز ۱۴۰۲ است که در این راستا برای تهیه دوربین های پلاک خوان و چهره خوان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

وی همچنین گفت: با توجه به همزمانی نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان با همکاری بخش خصوصی، دستگاه ها و نهادهای جزیره بزرگترین سفره افطاری کشور حدفاصل مسجد حضرت ثامن الائمه (ع) تا بازار میکامال این جزیره پهن می شود

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه