امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

ارائه گزارش تکالیف زمستانی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

اجتماعی , اخبار ایران , اقتصادی , فرهنگی , فرودگاه و بندرگاه , کیش , گردشگری تاریخ انتشار: 01/11/18 بدون نظر   1750 بازدید

اندازه فونت    
ارائه گزارش تکالیف زمستانی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

ارائه گزارش تکالیف زمستانی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش

در راستای اجرای تکالیف زمستانی ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اقدامات اجرایی معاونت گردشگری در جهت رونق گردشگری کیش تشریح شد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی رمضانی گالشی معاون گردشگری سازمان گفت: در راستای تکالیف زمستانی ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای رونق گردشگری، برگزاری ۵ رویداد مهم در راستای جذب گردشگر به جزیره کیش پیش بینی شده است.

مرتضی رمضانی، جشنواره ماه عسل را یکی از این رویدادها برشمرد و افزود: “جشنواره ماه عسل” با هدف ترویج و ترغیب جوانان کشور به امر ازدواج و فرزندآوری و توسعه گردشگری خانوادگی، ویژه تعدادی از ۵۰۰ هزار زوجی است که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در جشنواره ماه عسل کیش زوج های جوان (سن زوجین کمتر از ۳۰ سال ) که از ابتدای سال­۱۴۰۱عقدکرده­اند، هدیه سفر به کیش دریافت می­کنند و پس ­از ثبت ­نام در سامانهmaheasal.kish.irو تعیین زمان مورد نظر، با استفاده از تخفیف بین ۳۰ درصد تا ۷۰ درصد بر اساس الگوی تخفیف در نظر گرفته شده، می توانند از آن استفاده کنند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به جشنواره نوروزی و برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این رویداد از ابتدای زمستان گفت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع گردشگری و فرهنگی درنظر گرفته شده است که از طریق کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات به آگاهی کیشوندان و گردشگران خواهد رسید.

وی گردهمایی بلاگر های گردشگری ایران در جزیره کیش را یکی از اقدامات نو در حوزه تبلیغات عنوان و اظهار کرد: از بلاگرهای حدود ۱۰ شهر کشورمان که پرواز مستقیم و بیشترین تعداد ورود گردشگر به کیش را دارند؛ دعوت می کنیم که به مدت ۴ روز در کیش حضور به هم رسانند و گروهی نیز مامور رصد و انتخاب بلاگرهای مطرح شدند.

مرتضی رمضانی با بیان این که برای بلاگرها تور کیش و دوره های آموزشی تخصصی با حضور چهره های ملی برگزار خواهیم کرد؛ افزود: بلاگرها در مدت حضور خود در جزیره کیش، ضمن تولید محتوا از برنامه های در حال اجرا در مسابقه برترین تولید محتوا با موضوع رویدادهای درحال اجرا، جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش شرکت می کنند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: یک هیات داوری از اساتید، دانشگاهیان و فعالان حوزه تبلیغاتی و رسانه ای در قالب دبیرخانه این رویداد تشکیل خواهد شد که محتواها را پس از بررسی و تایید، به هیات داوری ارسال کند.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش با خالق بهترین تولید محتوا که با نظر هیات داوری انتخاب می شود؛ قرارداد شش ماهه برای تولید محتوا و بلاگری در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به امضا می رساند.

“مرتضی رمضانی” برگزاری نخستین تور ملی طبیعت گردی کیش و هندورابی را یکی دیگر از تکالیف زمستانی معاونت گردشگری عنوان و به جاذبه های طبیعی کیش و هندورابی اشاره کرد و افزود: در قالب تور ملی طبیعت گردی و با تکیه بر تجارب برگزاری تورهای محلی و همزمان با حضور بلاگرهای ۱۰ شهر کشورمان، فراخوان تور ملی طبیعت گردی جزیره کیش و هندورابی که در بسته چهار روزه تعریف شده؛ در اسفند ماه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال گردشگران و انگیزه های سفر به کیش در فصل زمستان، تاکید کرد: برگزاری عمده رویدادهای گردشگری با هدف جذب مسافر در بازه زمانی شش ماه اول سال است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش کمک و مساعدت در راستای گشایش هتل ۵ ستاره آسمان، گرن ملیا و آغاز به کار کشتی تفریحی رویای دریا را از دیگر تکالیف زمستانی ابلاغی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های جزیره کیش در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری، ادامه کاوش‌ها در شهر حریره جزیره کیش به عنوان یکی دیگر از تکالیف زمستانی ابلاغی به معاونت گردشگری، با جدیت تمام آغاز شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (131) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (29) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (90) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (46) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (102) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (43) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (87) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه