امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

راه اندازی نظام ارزیابی عملکرد بر مبنای رضایت مردم

راه اندازی نظام ارزیابی عملکرد بر مبنای رضایت مردم

راه اندازی نظام ارزیابی عملکرد بر مبنای رضایت مردم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کیش می‌تواند به الگوی حکمرانی مطلوب در کشور تبدیل شود خواستار راه اندازی نظام ارزیابی عملکرد ارگان‌های کیش بر مبنای رضایت مردم و مخاطبان هدف شد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش ، رحیم سرهنگی در نود و پنجمین جلسه شورای اداری کیش، پاسخگویی را موضوع مهمی دانست که باید سرلوحه کار همه مدیران جزیره کیش قرار بگیرد.

وی جزیره کیش را روزنه امیدی برای کشور دانست که می‌تواند با تبدیل شدن به الگوی مطلوب، زمینه‌های حکمرانی‌های خوب را محقق سازد.

رحیم سرهنگی نظام پرداخت عادلانه، نظام آموزش توانمند و مدیران با انگیزه را لازمه متمایز شدن جزیره کیش نسبت به دیگر مناطق برشمرد و با تاکید بر ماهانه برگزار شدن جلسه شورای اداری کیش، از مسولان خواست مهمترین وظایف و راه‌های دستیابی به آن در راستای بهبود فرایند‌ها را مشخص و تعیین کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وجود سیستم ارزیابی از دستگاه‌های مختلف مانند جشنواره کشوری شهید رجایی را یکی از الزامات جزیره کیش دانست که می‌توان با نظرخواهی از مردم یا مخاطبان هر دستگاهی، کارایی دستگا‌ههای جزیره کیش را شناخت و مشکلات آن‌ها را حل کرد.

رحیم سرهنگی خودبهبودی ارگان‌ها را سدی بر سر راه ایجاد مشکلات و شکل گیری فساد دانست و گفت: ارگان‌ها باید نظامی برای شناسایی مشکلات خود و رفع سریع آن‌ها داشته باشند.

وی به مشکل اجاره بها در جزیره کیش نیز اشاره کرد و ساخت مسکن زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش را موضوعی برای حل آن برشمرد.

امام جمعه کیش نیز در این نشست با بیان اینکه تقابل حق و باطل همواره وجود داشته و دارد و در زمان حضرت امام حسین علیه السلام این تقابل الگویی برای آیندگان و انسان‌های آزاده‌ای شد که در نهایت شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران برگرفته از همین الگو بود، گفت: پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل با ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف محقق خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز افزود: از آنجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مسیر قرار دارد، خدمت کردن در نظام، مقدس است و باید خوب خدمت کردن را مصداقی برای قرار گرفتن در جمع یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دانست.

وی مسئولیت خدمت به مردم را بسیار مهم و سنگین توصیف کرد و به مسئولان تاکید کرد: نباید منافع خود را بر منافع مردم ترجیح دهند.

امام جمعه کیش تاکید کرد: نظام اسلامی برای انجام درست رسالت خود نیازمند مسئولان متقی و توانمند است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: باید کار را با اخلاص و به درستی انجام داد تا نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر خود را پرشتاب‌تر از همیشه ادامه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز تاکید کرد: نباید نگاهی خاص به مسئولیت داشت بلکه باید نگاهمان به گونه‌ای باشد که در هر پست زمینه‌های پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پررنگ‌تر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش نیز در این نشست با تشریح اهمیت جهاد تبیینِ، حقایق و واقعیت‌های جامعه گفت: از صدر اسلام تاکنون و به ویژه در روز عاشورا وقتی شاهد شهادت حضرت امام حسین علیه السلام هستیم باید تامل کرد که این واقعه یک روزه رخ نداده است و سال‌ها تبیین نادرست و غرض ورزانه از سوی امویان بود که با تحریف حقایق منجر به وقوع حادثه شد.

سرهنگ میرزاده با تاکید بر اینکه با شکل گیری قرارگاه ملی تبیین، مسئولیت‌هایی برای همه به ویژه مسئولان در نظر گرفته شده است تا در جنگ شناختی و روانی دشمنان با شکست روبرو نشویم، بیان کرد: امروز و با گسترش فضای مجازی تلفات ما از جنس تلفات فکری و اندیشه است و این شاید خطرناک‌تر هم باشد چرا که ایجاد شبهه در خصوص انقلاب اسلامی ایران، ذهن و فکر نسل‌های جدید انقلاب را دستخوش تغییرات خطرناکی خواهد کرد.

وی تقویت ارتباط هدفمند، افزایش توان تبیینی در‌جامعه، دشمن شناسی، مقابله با جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن، افزایش نشاط و امید در جامعه، افزایش اعتماد به کارایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کمک به وضع اقتصاد و معیشت مردم در کنار اقدام به موقع برای رفع شبهات را مهمترین راهبرد‌ها برای تحقق جهاد تبیین اعلام کرد.

سرهنگ میرزاده با تشریح وظایف قرارگاه تبیین جزیره کیش گفت: تولید محتوای سازنده و حضور مستمر در اجرای وظایف با هدف پاسخگویی درست به مسائل و مشکلات و شبهات شکل گرفته در خصوص جزیره کیش، از مهمترین کارکرد‌های قرارگاه جهاد تبیین جزیره کیش است.

وی با بیان تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین، گفت: تاکید ایشان، انجام کار جهادی از سوی مسئولان است چرا که افول نظام سلطه نزدیک است و تمدن اسلامی هم با کار جهادی به سرعت مسیر توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش نیز در این نشست، پاسخگویی مسئوولان با هدف رفع مشکلات مردم را از موضوعات و راهبرد‌های مهم جهاد تبیین برشمرد و گفت: همواره از مسئولان درخواست کرده ایم که می‌توانند در فرصت‌های مختلف در رسانه حاضر شوند و به بیان دستاورد‌های دولت و پاسخگویی نسبت به مسائل و مشکلات ساکنان و گردشگران بپردازند.

داود سیروس با تاکید بر اینکه در هفته دولت از بسیاری از مسئولان درخواست شد تا در مقام پاسخگویی و بیان عملکرد در رسانه حاضر شوند، افزود: این موضوع با استقبال خوبی همراه نشد.

وی افزود: صداوسیما و دیگر رسانه‌های جزیره کیش همواره علاقمند هستند در کنار انعکاس مشکلات، دستاورد‌های مسئولان جزیره کیش را هم منعکس کنند و به همین منظور موضوع پاسخگویی از سوی مسئولان باید در صدر امور قرار گیرد.

روسای ادارات مختلف جزیره کیش نیز در این جلسه به تفکیک وظایف، تقسیم کار و کمک به ارگان‌ها، حل مشکلات پرواز‌ها برای تشکیل حضوری کلاس‌ها در کیش، رفع مشکلات زیرساختی در زمینه تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کار‌ها با محور موانع گمرکی، نصب نشدن صددرصدی پلاک کد پستی ده رقمی برای منازل ساکنان، توجه ویژه به مشکلات آموزش و پرورش، کمبود آب برای آبیاری فضای سبز در فصل تابستان، هزینه‌های آب و برق، وجود قرارداد‌های استخدامی متنوع و نابرابری در پرداخت دستمزدها، طراحی مدل فرهنگ سازمانی در کیش، خودمراقبتی و پیش بینی آسیب‌ها قبل از ایجاد بحران در ادارات کیش اشاره کردند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (50) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه