امروز: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مسئول انقلابی باید در همه صحنه‌ها و در همه شرایط در کنار مردم باشد

اجتماعی تاریخ انتشار: 97/12/18 بدون نظر   641 بازدید

اندازه فونت    

تهیه وتوزیع ماهی برای مصرف مردم با قیمت مصوب ستادتنظیم بازار برای کیش آرزوست.!

آغاز تهیه وتوزیع ماهی برای مصرف مردم با قیمت مصوب ستادتنظیم بازار

آیا کسی است بازار ماهی کیش را کنترل و مدیریت بکند.

نحوه عرضه غیر بهداشتی در اسکله ماهیگیری جای گلایه و اعتراض برای خود دارد ولی قیمت های تحمیل شده و افسارگسیخته مردم کیش را از این نعمت الهی بی بهره کرده است.!؟

جاسک – فرماندار جاسک گفت: ماهی مصرفی مردم در ایام عید تهیه و روزانه با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر ظهر شنبه در بازدید از لنج ماهی در اسکله اداره بندر جهت برنامه‌ریزی توزیع ماهی در سطح شهرستان به قیمت تعاونی گفت: از مدیر شیلات و صیادان که برای رفاه بیشتر مردم با ستاد تنظیم بازار همکاری می‌کنند تشکر می‌شود.

رادمهر بیان داشت: صیادانی که برای صید سوخت یارانه ایی دریافت می‌کنند برای تهیه ماهی بازار باید همکاری لازم را داشته باشند که یکی از هدف آنها نیز همین است.

فرماندار شهرستان جاسک عنوان کرد: مسئول انقلابی باید در همه صحنه‌ها و در همه شرایط در کنار مردم باشد و دغدغه مردم را مشکل خود بداند که با این طرز تفکر و اقدام می‌توان به موقع مسائل را مدیریت و مرتفع کرد.

وی افزود: با توجه به فرا رسید روزهای پایان سال افزایش تقاضای مردمی در خصوص کالاهای اساسی همه ساله امری بدیهی و قابل پیش بینی بوده وبا نظارت بر بازار و تهیه به موقع اقلام مورد نیاز با قیمت مناسب باید بهانه را از بدخواهان و مردم گرفت.

فرماندار شهرستان جاسک تصریح کرد: برخی‌ها با شایعه پراکنی در سطح کشور و دامن زدن به موادی مثل گرانی و یا نام بردن برخی کالاها از طریق فضای مجازی خود مسبب گران شدن این اجناس در بیشتر موارد هستند که مردم فهیم ما بیشتر موقع نیز هوشیارانه عمل کرده‌اند و البته برخی گرانی‌ها نیز بخاطر عدم نظارت کافی و استفاده سود جویان به صورت کلی است، که باید دستگاه‌های مربوطه بر اهمیت کار خود در معیشت و زندگی مردم واقف باشند و به جد پیگیری کنند.

رادمهر با اشاره به جلسه اخیر ستاد تنظیم باز شهرستان گفت: در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار نیز به مدیران و اعضای ستاد تنظیم بازار در شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی تاکید شده است تا با گشت‌های میدانی با حضور مدیران در این ایام و گشت‌های کارشناسان در شهرستان به صورت شبانه روزی پیگیر امورات مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک در خصوص تأمین ماهی شهرستان گفت: با توجه به درخواست مردمی و مصوبه ستاد تنظیم بازار جهت توزیع ماهی با قیمت مناسب در سطح شهرستان با همکاری شیلات و صیادان با این ستاد از امروز به صورت روزانه به میزان مصرف مردمی و میزان تقاضا توزیع می‌شود.

رادمهر عنوان کرد: تهیه اقلام ضروری برای شهرستان علاوه بر ماهی از گوشت قرمز و مرغ، میوه و حتی حبوبات پیگیری‌های لازم صورت گرفته که توسط عاملان ستاد تنظیم بازار به قیمت مناسب از ۲۰ اسفند ماه در مکان‌های مشخص در سطح شهرستان توزیع، و برنج نیز با قیمت تنظیم بازار در شهرستان توزیع می‌شود که در این خصوص هیچ گونه کمبود و محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش مهر در حاشیه این بازدید تعدادی از صیادان لنج‌های صیادی در اسکله اداره بندر از حرکت فرماندار شهرستان جاسک در خصوص برخورد با صید غیر مجاز برخی از شناورهای صید صنعتی تقدیر و تشکر کرده و برای همکاری با ستاد تنظیم بازار تا هر زمان که مورد نیاز باشد اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها:
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (51) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (185) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (37) سرهنگ علی اصغر جمالی (60) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (96) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (51) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (117) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (32)
رفتن به ابتدای صفحه