امروز: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

مطالبه عمومی مردم کیش منتفی شدن افزایش هرگونه قیمت در حوزه املاک و مستغلات

مطالبه عمومی مردم کیش منتفی شدن افزایش هرگونه قیمت در حوزه املاک و مستغلات

مطالبه عمومی از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش  برای منتفی شدن افزایش هرگونه قیمت تا پایان دولت تدبیر و امید در حوزه املاک و مستغلات توسط سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه

📍آقای دکتر آهنگران مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش عنایت به مطالبه عمومی و جدی مردمی لطفا دستور بفرمایید به فوریت بحث افزایش نرخ املاک و مستغلات توسط سازمان در سال جاری منتفی به زمانی دیگر در دولت آینده و صد البته در صورت لزوم معکول گردد.

آقای آهنگران همانطور که در گفتمان روز معارفه و چند جلسه مهم از جنابعالی به گوش رسید یکی از مهمترین دل نگرانی ها و دغدغه های مطرح شده شرایط به شدت شکننده بحث مهاجرت معکوس مردم کیش بود که بی تعارف در حال وارد کردن آسیب شدید اجتماعی به پیکره کیش زیبا است، بله بحث مهاجرت معکوس اقشار زحمت کش و متوسط و کارمندی جزیره نگرانی دارد و آژیر خطر را روشن کرده است .
عنایت داشته باشید مهمترین علت این آسیب بزرگ اجتماعی و فرار سرمایه بزرگ انسانی در جامعه پویا و فعال کیش عدم وجود قدرت و توان در تامین مسکن و سقفی مناسب و ایمن برای زندگی شرافتمندانه مردمان با عزت شهرمان است.

سخن کوتاه و در یک کلام خلاصه میکنیم ، نگرانی‌های بابت افزایش سالیانه نرخ املاک و اراضی سازمان موجبات افزایش استرس و دغدغه میان مردم و اقشار کم درآمد را فراهم کرده است.

همگونه که مستحضر هستید سازمان در بهمن ماه سال ۹۹ افزایش نرخ اراضی و املاک قطعی و اجاره ای خود را در تمام حوزه و شرکتهای زیر مجموعه صورت داده و اجرای کرده است.

آقای دکتر آهنگران در بین اقشار در حال مهاجرت از معلمان جامعه بگیرید الی افرادی که تخصص کاربردی و فنی در حوزه های مختلف خدماتی و صنعتی و فرهنگی و حتی علمی دارند دیده می‌شوند. و این خروج ناباورانه خسرانی است بزرگ برای کل جامعه رو به توسعه کیش .

امروز انبوه ساز و صنعتکار و فعال حوزه گردشگری و حتی تجاری برای اسکان پرسنل و کارمندان خود با مشکلاتی جدی مواجه است و این تحول ناهمگون و تخریب گر جامعه فعال مدنی ، اشتغال و تولید را هدف قرار داده و در پی مختل کردن اشتغال و کارآفرینی و کسب و کار آبرومندانه بر آمده. متذکر می‌شویم اگر این افزایش ها تداوم یابد اندک اندک به آسیب اجتماعی بزرگ و تعرض و توهین به کرامت انسان‌ها و پایین آمدن کیفیت خدمات در جزیره و حتی گران شدن خدمات منجر خواهد شد.
امروز استقرار ۱۰ نفر انسان شریف و زحمت کش در ۲۵ متر اتاق به گوشمان می‌رسد که با هیچ معیار و شرافت انسانی و اسلامی و ایرانی همخوانی ندارد.!!؟؟

آقای دکتر آهنگران از حضور جنابعالی در کیش ۲ ماه گذشت و چشم بر چشم بگذاریم شده پایان دولت تدبیر و تسلیم ملت برای تقدیری دیگر .!!

جناب آقای آهنگران اکنون زمان تصمیمات مقتدرانه است و روز برداشتن باری از دوش مردم تصمیم چندان سختی نیست خدا را شکر سازمان به لطف بزرگ مردانش غنی و دولتمند است . الحمدالله

📍خواهشمندیم به هیئت هفت نفره تصمیم ساز در افزایش نرخ املاک و مستغلات سازمان دستور فرمایید عنایت به افزایش نرخ در بهمن ماه ۹۹ و فشارهای روز افزون بابت شیوع کرونا و کسادی و تعطیلی مکرر کسب و کار و افزایش قیمت های کالا و خدمات معیشتی مردم و از همه مهم تر چالش بزرگ اجاره بهای مسکن که بر گرده مردم زحمت کش و اثرگذار جامعه سنگینی میکند و همچنین جلوگیری از مهاجرت و از دست دادن سرمایه های مهم انسانی در کیش زیبا که در صورت عدم درمان و دقت به خسرانی بزرگ مبدل خواهد شد

📍دستور فرمایید امسال هیچگونه افزایش نرخ توسط سازمان حداقل تا پایان دولت تدبیر صورت نپذیرد تا بدین وسیله به بخش مهمی از اهداف و برنامه های خود در راستای مردمداری و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم و به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی مردمان کیش جامع عمل بپوشانید.

باشد نشان و یادگاری ارزشمند از مدیری خردمند و مردمدار برای کیش و کیشوندان ایران بزرگ در این دوران متخاصم در اذهان باقی بماند.

یا حق بهمن عبدالهی ۱۷ رمضان ۱۴۰۰

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه