امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

راه اندازی سردخانه در اسکله صیادی میرمهنا

راه اندازی سردخانه در اسکله صیادی میرمهنا

راه اندازی سردخانه در اسکله صیادی میرمهنا

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش با اشاره به راه اندازی سردخانه در اسکله صیادی میرمهنا گفت: در ۱۰ روز آینده یخچال زیر صفر و بالای صفر این سردخانه راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش،

عزت اله محمدی گفت: در گام نخست نسبت به اختصاص زمینی به مساحت سه هزار متر مربع برای ایجاد پارک قایق‌ها و شناور‌های که در حوزه صیادی فعالیت می‌کنند اقدام شد.

وی گفت: ۱۵۰۰ مترمربع در حوزه خشکی اجرا شد و ادامه کار ظرف سه روز آینده به اتمام خواهد رسید.

محمدی افزود: در حوزه تامین روشنایی هم با تعمیرزیرساخت‌های روشنایی فعلی و سه برج نور در این اسکله با هدف تامین ایمنی و امنیت احداث شد.

وی در خصوص تامین امنیت اسکله هم افزود: تعداد ۲۴ دوربین در تمام نقاط حوضچه و خشکی نصب شده است.

عزت اله محمدی در خصوص تامین مایحتاج اتباع خارجی که در داخل لنج‌های صیادی فعالیت می‌کنند، گفت: اتباع خاجی برای تامین مایحتاج خود با مشکلاتی عدیده‌ای مواجه بودند که با راه اندازی کافی شاپ و سوپر مارکت در اسکله صیادی مایحتاج اولیه آن‌ها از این طریق تامین می‌شود و دیگر نیازی به ترک لنج و مراجعه به سطح شهر نیستند.

محمدی راه اندازی سردخانه در اسکله صیادی میرمهنا را یکی از اقدامات ارزشمند در این حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، بخش خصوصی این مهم را در دستور کار قرار داده است و ظرف ۱۰ روز آینده یخچال زیر صفر و بالای صفر راه اندازی میشود و محوطه آن نیز در حال آماده سازی است.

وی از آغاز عملیات آسفالت برای تردد قایق‌ها از رمپ‌های شرقی و غربی به سمت خشکی، گفت: کل محوطه ۱۵۰۰ متر مربع آسفالت گرم نیاز داشت که در حوزه اسکله انجام شد و خود محوطه نیز در حال انجام است.

عزت اله محمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با ساماندهی ده هکتار از فضای خشکی و انتقال مواد زائد به خارج از بندر و مباحثی که می‌تواند در خصوص ایمنی و آلودگی زیست محیطی این منطقه تاثیر گذار باشد مورد توجه قرار گرفته و گام‌های موثری در این زمینه خواهیم برداشت.

محمدی بیان داشت: طرح لایروبی در این منطقه آماده شده و منتظر دستور حوزه معاونت عمرانی سازمان هستیم و با توجه به حجم کار این مهم از طریق فرایند مناقصه عملیاتی خواهد شد.

وی در رابطه با صدور مجوز‌های صیادی در این منطقه، گفت: ساماندهی شناور‌هایی که از نظر شیلات فاقد مجوز هستند در دستور کار قرار گرفته و با اتخاذ تصمیمات شیلات و شناسایی تعدادی از صیادانی که می‌توانند مجوز دریافت کنند، اقدام خواهد شد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، گفت: بر اساس صدور مجوز از سوی شیلات برای صیادان، شرکت نفت نیز بر اساس مجوز صادر شده سوخت قایق‌های صیادی را تامین می‌کند.

عزت اله محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به تفاهم بین سازمان، شیلات و شرکت نفت در حال حاضر این همکاری ادامه دارد و صیادان در این زمینه با مشکلی مواجه نیستند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه