امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

اقدام جهت جذب آتش نشان بانو برای سازمان آتش نشانی کیش 

اقدام جهت جذب آتش نشان بانو برای سازمان آتش نشانی کیش 

اقدام جهت جذب آتش نشان بانو برای سازمان آتش نشانی کیش

 

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: این شرکت در نظر دارد برای توسعه خدمات و استفاده از ظرفیت بانوان، آتش‌نشان زن در این جزیره استفاده کند.

 

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش محسن نظرپور شنبه شب در حاشیه تجلیل و نشست  هم اندیشی با خبرنگاران جزیره اظهار داشت: برای این منظور ابتدا از توان بانوان شاغل در شرکت عمران، آب و خدمات جزیره که داوطلب فعالیت در بخش آتش نشانی باشند استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف‌گذاری برای بکارگیری آتش نشانان بانو در این جزیره انجام شده چرا که نیاز به این نیروها به خوبی احساس می‌شود و در این راستا ابتدا باید زیرساخت های حضور آنان در ایستگاه ها فراهم شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش همچنین در خصوص ایمن سازی برخی اماکن عمومی جزیره کیش از جمله بازارها برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آتش سوزی نیز گفت:  آتش نشانی جزیره این هدف را به صورت ویژه دنبال می کند اما تحقق کامل آن نیازمند فرهنگ سازی و همکاری جوامع مختلف است.

وی افزود: شرکت عمران آب و خدمات جزیره در کنار اعلام هشدارهای لازم به سرمایه گذاران و بهره برداران به زودی در صورت عدم تمکین آنان به این هشدارها با اقدامات قضایی تحقق این برنامه را دنبال می کند.

نظرپور همچنین تعیین تکلیف مدیریت حمل و نقل را یکی از برنامه های پیش روی این شرکت اعلام و اضافه کرد: حوزه حمل و نقل عمومی جزیره به واسطه فرسوده بودن خودروها به علت ممنوعیت واردات خودرو دارای چالش های بزرگی است که با راهکارهای مختلفی رفع این مشکلات دنبال می شود.

 

ایمن سازی بازارها و هتل ها

 

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: با هدف کاهش احتمال آتش سوزی در بازار‌ها و هتل‌های جزیره نیازمند همکاری بیشتر بازار‌ها و هتل‌ها هستیم.

وی با اشاره به ضرورت ایمن سازی برخی اماکن عمومی کیش از جمله بازار‌ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آتش سوزی نیز گفت: آتش نشانی کیش این هدف را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اما تحقق کامل آن نیازمند فرهنگ سازی و همکاری جوامع مختلف است.

 

وی افزود: شرکت عمران آب و خدمات کیش در کنار اعلام هشدار‌های لازم به سرمایه گذاران و بهره برداران به زودی در صورت تمکین نکردن آنان به این هشدار‌ها با اقدامات قضایی تحقق این برنامه را دنبال می‌کند.

 

نظرپور تعیین تکلیف مدیریت حمل و نقل را یکی از برنامه‌های پیش روی این شرکت اعلام و افزود: حوزه حمل و نقل عمومی کیش به واسطه فرسوده بودن خودرو‌ها به علت ممنوعیت واردات خودرو دارای چالش‌های بزرگی است که با راهکار‌های مختلفی رفع این مشکلات دنبال می‌شود.

 

وی در ادامه از تشکیل کمیته سیما و منظر شهری برای اولین بار در این شرکت خبر داد و بیان کرد: این اقدام در راستای تقویت زیبایی‌های بصری و جلوگیری از مزاحمت‌ها در ساخت و ساز‌ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به مشکلات کارگران فصلی سبز و خدمات شهری هم اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده بیشتر مطالبات این قشر تامین شده است.

وی همچنین از تشکیل کمیته سیما و منظر شهری برای اولین بار در این شرکت خبر داد و افزود: این اقدام در راستای تقویت زیبایی های بصری و جلوگیری از مزاحمت ها در ساخت و سازها  انجام شده است تا نسبت به اجرای شیوه نامه های مربوط به این حوزه نظارت و همچنین نسبت به به روز رسانی ان اقدام کنند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (41) اداره محیط زیست کیش (94) بیمارستان کیش (132) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (44) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (72) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (59) سازمان منطقه آزاد کیش (183) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (92) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (48) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (106) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (44) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (96) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (53) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه