امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صدای ‌کیشوندان ، تحلیل و بررسی رویدادها و اخبار جزیره زیبای کیش

حل مشکلات کیش به فضل الهی با مشارکت مردم و همت مسئولان

اجتماعی , تاریخ و فرهنگ , فرهنگی , مذهبی تاریخ انتشار: 01/06/18 بدون نظر   1745 بازدید

اندازه فونت    
حل مشکلات کیش به فضل الهی با مشارکت مردم و همت مسئولان

حل مشکلات کیش به فضل الهی با مشارکت مردم و همت مسئولان

امام جمعه کیش گفت: مشکلات کیش به فضل الهی و عنایت امام زمان (عج) و اهل بیت علیهم السلام و مشارکت مردم و همت مسئولان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولتخانه کیش حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات موجود در کیش گفت:در بیان مشکلات صادق باشیم و نهاد امامت جمعه مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی گفت: بزرگنمایی کاستی ها، ایجاد یاس و ناامیدی کار پسندیده‌ای نیست و کسی حق ندارد مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

خطیب نماز جمعه کیش با اشاره به اینکه خدمات گسترده‌ای در جزیره کیش ارائه می‌شود و همانطور که مشکلات و مطالبات مردم مطرح می‌شود باید خدمات نیز مطرح شود گفت: سازمان منطقه آزاد کیش کمک کند تا خدماتی که به مردم ارائه می‌شود در فضای مجازی مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید از جزیره کیش منتفع شوند، گفت: بازاریان، سرمایه گذاران و کسبه باید از کیش سود ببرند، کارگران، کارمندان و اهالی کیش نیز باید از امکانات نسبی برخوردار باشند، مسافران نیز باید از کیش بهره ببرند و همه این منافع باید با رعایت مبانی نظام جمهوری اسلامی و اصول اخلاقی و اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی مهمترین عامل در رفع مشکلات است گفت:همه وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم و نهاد امامت جمعه زبان گویای مردم و منتقل کننده مطالبات به حق مردم است و از طرفی مسئولان را برای حل مشکلات کمک می‌کند.

امام جمعه کیش با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین گفت: رسانه‌های معاند این حضور گسترده را پوشش نمی‌دهند، اما همه می‌دانند که بزرگترین اجتماع مسلمانان در اربعین رخ می‌دهد.

وی گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی کیش نیز عازم عراق هستند و امیدواریم که همه به سلامت از این سفر زیارتی باز گردند.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه قیام عاشورا اسلام را از انحراف نجات داد گفت: پیاده روی اربعین نیز زمینه ساز استمرار قیام عاشورا و قیام مهدوی است، خیلی‌ها تلاش می‌کنند که جلوی این اجتماع بزرگ اسلام را بگیرند، اما به فضل خدا موفق نمی‌شوند.

وی با اشاره به دستآورد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناور‌های جدید که به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شد یکی دیگر از افتخاراتی است که جوانان غیور ایران زمین به دست آوردند.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح بازدارندگی در منطقه است گفت: هیچکس جرات فکر کردن درباره حمله به کشورمان را ندارد.

وی به دیدار اعضای بین المللی مجمع جهانی اهل بیت با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان در این نشست به دو نکته مهم اشاره فرمودند، نکته اول اینکه پرچم جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت استوار مانده است و جمهوری اسلامی پرچمدار عدالت، معنویت و با مبارزه با استکبار جهانی است و نکته دوم اینکه وحدت و پرهیز از تفرقه در جهان اسلام بسیار مورد توجه است و تنها با وحدت و یکپارچگی می‌توان قدرت جهان اسلام را حفظ کرد.

خطیب نماز جمعه کیش از تلاش مجدانه امامان جمعه کیش حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده و حجت الاسلام و المسلمین علیدادی قدردانی کرد و گفت: هردوی ایشان با تمام وجود به فکر خدمت به مردم بودند و برای آن‌ها آرزوی توفیق و سربلندی می‌کنیم.

وی از استقبال مردم و مسئولان کیش قدردانی و همچنین از ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای اعتماد به ایشان تشکر کرد و با اعلام اینکه تمام همت خود را برای خدمت به مردم کیش به کار خواهد بست، گفت:با همراهی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همه مسئولان منطقه و مردم سعی می‌کنیم مشکلات موجود در کیش را برطرف کنیم.

امام جمعه کیش گفت: وضعیت کیش مناسب و قابل قبول نیست، مشکلاتی وجود دارد که در شان مردم کیش نیست، اما با تمام توان و بهره گیری از توانایی‌هایی مردم، نخبگان، سرمایه‌گذاران و مسئولان سعی میکنیم مشکلات را برطرف کنیم

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سازمان منطقه آزاد کیش
برچسب‌ها
آموزش و پرورش کیش (69) احمد حسن زاده امام جمعه کیش (45) اداره آموزش و پرورش کیش (42) اداره محیط زیست کیش (96) بیمارستان کیش (137) جزیره کیش (53) جعفر آهنگران (30) حجت الله عبدالملکی (49) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (29) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد (35) دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی (49) دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (32) دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور (75) دکتر رضانیا (54) دکتر رضانیا رئیس بهداشت (75) رئیس پلیس راهور کیش (30) رحیم سرهنگی (60) سازمان منطقه آزاد کیش (184) ستاد پیشگیری از کرونا (83) سرهنگ توانگر (36) سرهنگ علی اصغر جمالی (59) سعید محمد (42) سعید پورزادی (39) شرکت آب عمران خدمات شهری کیش (39) شرکت آب عمران و خدمات شهری کیش (75) شرکت آب و برق کیش (30) شرکت توسعه بنادر و فرودگاه کیش (94) شرکت عمران ، آب و خدمات شهری کیش (36) شورای سلامت کیش (125) عزت الله محمدی (50) غلامحسین مظفری (49) فرماندهی انتظامی ناحیه کیش (33) فرماندهی انتظامی کیش (122) محمد رضا نوایی لواسانی (33) مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش (114) مرکز بهداشت و توسعه سلامت کیش (98) مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش (40) معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش (45) معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش (97) معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش (57) معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش (80) مهدی کشاورز (48) هواپیمایی کیش ایر (88) پلیس راهور کیش (55) پلیس فتا (31)
رفتن به ابتدای صفحه